Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem a castrol 20w50 is felhígult ilyen melegben. Motul 3000 20w50-et rakok mindig a motorba, az bírja :) Szerintem felejtsd el ezt a 10w40et, főleg bejáratás alatt még nem is mész gyorsan, hogy jobban hűtse a levegő a blokkot.
Mit gondoltok a TT-be 10w40 olaj híg lenne a bejáratás alatt?
És finom vagy durva bejáratást javasoltok?
akkor égesd le aztán menj egy nagyobb kört utána nézd meg
ha nagyon kormos hidegben lesz cumi, mert lecsapódik rajta a benzinpára aztán nem fog szikrázni rendesen
Ma tisztítottam ki a légszűrőt, volt benne kosz már, csomó fűszál (nem értem hogy az hogy ment bele, de ott volt)
A működésével nincs gond, nem vettem észre semmit, hogy nem menne, torpanna stb. csak ma ránéztem a szelephézagra és kiszedtem a gyertyát is és akkor láttam, hogy kormos a gyertya
ha a légszűrő tiszta és nem buherkodtál a kipufogóval akkor nemigen lehet kevés a levegő
amúgy észrevenni mikor rakódik be a légszűrő, nekem ilyenkor 3/4gáz után olyan "darálós" a hangja
persze a hondának, az xt-t nem forgatom annyira
Üdv!

Kiszedtem ma a gyertyát és elég kormos..... nem OK égésre utal... kérdés, hogy kevés a levegő vagy sok a benzin...?
Ez elég részletes,de pont az 59x-ről nem ír adatokat.
Valaki meg tudja mondani mi a különbség a 43f és az 59x blokk között?
Gondolok itt hajtókar,hengerfej,kuplung meg ilyesmikre.
ja most nézem, hogy milyen a szelep felépítése.... csak egy lyuk kell neki.... (én azt hittem menetet is kell vágni hozzá )
nem lehet elrontani
kb 5 perces meló
nekem ingyen adta a gumis, egy vödör kacatból kellett kikeresgélnem
ja gondoltam rá hogy házilag átalakítani, de ha elbszom, akkor semmi nélkül maradok.... előbb próbálok szerezni, ha nem járok sikerrel akkor belevágok
megfúrod egy 8as fúróval aztán kerékszelepet teszel bele
gumisnál tuti találni alufelnibe való szelepet
én letörtem a gyárit és így oldottam meg
Üdv!

Nincs valakinek elfekvőben olyan teleszkóp lezáró csavar aminek a végében szelepek vannak?
Nekem már csak natur van, nem szelepes....
Csak a TT-t tartom meg,az XT-t megcsinálom és majd eladom.
minek kell egy tt meg egy xt?
nincs olyan sok különbség köztük hogy érdemes legyen mindkettőt javítgatni
Hidd el elviszik idővel,ha tudsz akkor várj vele.
Én nemrég vettem a TT-t,olyan 250-nél fog megállni mire tökéletes lesz.
Az XT-re meg új vezérműláncszett kell,meg új gumik + első tárcsa,az is 200 fölött ál majd meg a végén,de az csak jövőre készül el.
Én se akarok nagyon engedni. Csak már ki van nézve az utódja, aztán inkább vigyék el... Bár szerintem nem fogják ennyiért megvenni.
Ha végig gondolom,és ha olyan állapotban van amilyennek leírtad akkor nem sok az ár.
Én hónapokig kerestem gépet,legalább 20-at megnéztem a fél országot bejártam,amit 150 környékén adtak arra minimum 60-80 at rá kellett volna költeni,és az a minimum!
Ha tökéletes állapotú a gép én nem engednék az árból semennyit sem,idővel úgyis elviszik de ez csak egy tipp.
Többért raktam fel kicsivel netre, mint amit akarok érte. 200 alatt nem adom oda, akkor megmarad. Tavaly nyáron lett rajta minden kopó alkatrész kicserélve, teleszkópok felújítva stb. Egyedül a blokkjához nem nyúltam, mert annak nincs baja. Nem is adnám el, ha előre gondolkoztam volna anno és rendszámosat veszek.
Szép állapotban van a képek alapján,csak kíváncsiságkép mi az ára?
Egy első lánckerekem van 13fogas. A többit meg adom a motorhoz ha elviszik.
Alkatrészeid vannak,az érdekelne?
Valakit nem érdekel egy jó állapotú XT?
azokra gondoltam,köszi :)