Nekem a castrol 20w50 is felhígult ilyen melegben. Motul 3000 20w50-et rakok mindig a motorba, az bírja :) Szerintem felejtsd el ezt a 10w40et, főleg bejáratás alatt még nem is mész gyorsan, hogy jobban hűtse a levegő a blokkot.
akkor égesd le aztán menj egy nagyobb kört utána nézd meg
ha nagyon kormos hidegben lesz cumi, mert lecsapódik rajta a benzinpára aztán nem fog szikrázni rendesen
Ma tisztítottam ki a légszűrőt, volt benne kosz már, csomó fűszál (nem értem hogy az hogy ment bele, de ott volt)
A működésével nincs gond, nem vettem észre semmit, hogy nem menne, torpanna stb. csak ma ránéztem a szelephézagra és kiszedtem a gyertyát is és akkor láttam, hogy kormos a gyertya
ha a légszűrő tiszta és nem buherkodtál a kipufogóval akkor nemigen lehet kevés a levegő
amúgy észrevenni mikor rakódik be a légszűrő, nekem ilyenkor 3/4gáz után olyan "darálós" a hangja
persze a hondának, az xt-t nem forgatom annyira
Hidd el elviszik idővel,ha tudsz akkor várj vele.
Én nemrég vettem a TT-t,olyan 250-nél fog megállni mire tökéletes lesz.
Az XT-re meg új vezérműláncszett kell,meg új gumik + első tárcsa,az is 200 fölött ál majd meg a végén,de az csak jövőre készül el.
Ha végig gondolom,és ha olyan állapotban van amilyennek leírtad akkor nem sok az ár.
Én hónapokig kerestem gépet,legalább 20-at megnéztem a fél országot bejártam,amit 150 környékén adtak arra minimum 60-80 at rá kellett volna költeni,és az a minimum!
Ha tökéletes állapotú a gép én nem engednék az árból semennyit sem,idővel úgyis elviszik de ez csak egy tipp.
Többért raktam fel kicsivel netre, mint amit akarok érte. 200 alatt nem adom oda, akkor megmarad. Tavaly nyáron lett rajta minden kopó alkatrész kicserélve, teleszkópok felújítva stb. Egyedül a blokkjához nem nyúltam, mert annak nincs baja. Nem is adnám el, ha előre gondolkoztam volna anno és rendszámosat veszek.
És finom vagy durva bejáratást javasoltok?
ha nagyon kormos hidegben lesz cumi, mert lecsapódik rajta a benzinpára aztán nem fog szikrázni rendesen
A működésével nincs gond, nem vettem észre semmit, hogy nem menne, torpanna stb. csak ma ránéztem a szelephézagra és kiszedtem a gyertyát is és akkor láttam, hogy kormos a gyertya
amúgy észrevenni mikor rakódik be a légszűrő, nekem ilyenkor 3/4gáz után olyan "darálós" a hangja
persze a hondának, az xt-t nem forgatom annyira
Kiszedtem ma a gyertyát és elég kormos..... nem OK égésre utal... kérdés, hogy kevés a levegő vagy sok a benzin...?
Gondolok itt hajtókar,hengerfej,kuplung meg ilyesmikre.
kb 5 perces meló
nekem ingyen adta a gumis, egy vödör kacatból kellett kikeresgélnem
gumisnál tuti találni alufelnibe való szelepet
én letörtem a gyárit és így oldottam meg
Nincs valakinek elfekvőben olyan teleszkóp lezáró csavar aminek a végében szelepek vannak?
Nekem már csak natur van, nem szelepes....
nincs olyan sok különbség köztük hogy érdemes legyen mindkettőt javítgatni
Én nemrég vettem a TT-t,olyan 250-nél fog megállni mire tökéletes lesz.
Az XT-re meg új vezérműláncszett kell,meg új gumik + első tárcsa,az is 200 fölött ál majd meg a végén,de az csak jövőre készül el.
Én hónapokig kerestem gépet,legalább 20-at megnéztem a fél országot bejártam,amit 150 környékén adtak arra minimum 60-80 at rá kellett volna költeni,és az a minimum!
Ha tökéletes állapotú a gép én nem engednék az árból semennyit sem,idővel úgyis elviszik de ez csak egy tipp.