Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a 4 hosszú csavart 29nm-el
Valaki tudja mekkora nyomatékkal kell lehúzni a TT600 hengerfejet?
Sziasztok! Az első teleszkópba mekkora szimering kell illetve porvédő-porlehúzó? Honnan érdemes rendelni, milyen árban vannak?

Köszönöm!
Nekem is 2,5 Ohm a vezeték, nem vontam le mert nem labori pontosság kell, ezeken a tekercseken meg úgyse ugyan akkora az ellenállás, plusz mínusz 10 ohm-is simán elmegy.
Ebben az esetben 200 Ohm a tekercsem

De azért jogos a kérdés
Köszi szépen, akkor az enyém nem ezért teszi tönkre a cdiket. Igaz a gyárija se ment még teljesen tönkre, csak ez az új amit vettem, de ma küldtem vissza postán, kíváncsi leszek mi baja van.
levontad amit a multiméter üresben mutat?
nekem majd 2 ohm csak a vezetéke bár egy 600ft-os műszertől nem kell csodákat várni
203 Ohm
Multiméterrel a piros és a barna kábelt mérd már le légyszi. Ami a blokkból jön ki, hogy Neked mit mutat.
Mond hogy melyik vezetékek között mérjek neked. Nekem most le van véve az egész gyújtás, ha szeretnéd megmérem.
Elvileg 200 ohm. Ha valaki mást is érdekelne.
Valaki nem tudja mekkora ellenállása van a tekercsnek?
Hát igen,beleestem abba a hibába hogy jó lesz az még,de am mindig megadom a gépnek amit meg kell,csak az XT nem rég került hozzám és addig akartam menni vele amíg a másik nem készül el.
Hiba volt.
Próbálkozni meg nem nagyon akarok vele mert lehet nagyobb kár lesz,így meg talán megúszom egy lánc cserével ha más baja nem lett.
Töltöttem mindegyikről fel,csak ennyi van de később töltök még.
Kb egy hét és kész lesz a TT,akkor videót is csinálok.
azért meg kell próbálni hátha
nem kerül semmibe se

azt azért már kifigyeltem hogy többnyire skótoskodik az ember a javítással aztán egyszercsak összeseik a gép
mert igénytelen jószág az xt, de nem a végtelenségig
Aha, akkor ezt a problémát a tekergetés valószínű nem oldja meg.
Akkor ma szép ajándékot kaptál. Raknál fel a TT-ről meg az XT-ről képeket?
A helyzet súlyosbodott,egész délelőtt próbálkoztam vele de nem jött össze
Egyik rúgás után nem indult el és visszarúgott a berugó és utána nem tudtam lerúgni.
Előzőekben egy kicsi hangja volt a láncnak ami valószínű most átugrott.
A másik gépem most fúrják,így hát egy darabig nem lesz mocizás.
Az eredeti hiba nem jött elő.
Lehet hülyeség, de én a helyedben megpróbálnék tekerni ki-be 1,2 fordulatot az alapjárati keverék állító csavaron.
750es ténérét néha ki lehet fogni egész jó áron, nemrég láttam valahol 400környékén tisztára gyári állapotban(az at majd dupla árban van)
amúgy a régebbi 660asból nagyon sok van, egész jó árakon, bontva is találni sokat, lehet érdemesebb lenne egy olyan, meg aztán 1 henger csak kevesebb gond
Jaja, egy jó kis africa twin vagy egy super tenere nagyon tetszene. Africa jobban, csak árban is óriási különbségek vannak.
a rendszámosban jóval több a lehetőség
ráadásul árban se olyan vészes a különbség
biztosítás+teljesítményadó meg olyan 15 ezer évente szóval nem olyan ördögi összeg
Elvileg nincs. Ma még megmérjük a tekercsem ellenállását, nehogy az legyen, hogy valaki régebben újratekercselte, aztán azért bassza szét a cdi-ket. De egyre jobban gondolkodok, hogy eladom és veszek egy rendszámost.
akkor nem tartott sokáig..... más elektromos hiba nincs? ami tönkrevághatja a cdi-t
Én gyári cdi-m ami beszart ugyanilyen volt. Ha kis gázt húztam akkor kb 2.5-3ezerig kilehetett vele gyorsítani, ahogy odarántottam neki teljesen ledurrogott, mintha szabályozna, meg durrant olyanokat, mintha a vészleállítóval játszanék. Amúgy most megadta magát az a cdi is amit vettem, egyszerűen nem ad szikrát :) Hála ég 1év gari van rá. De eddig nem volt baja.