Nekem is 2,5 Ohm a vezeték, nem vontam le mert nem labori pontosság kell, ezeken a tekercseken meg úgyse ugyan akkora az ellenállás, plusz mínusz 10 ohm-is simán elmegy.
Ebben az esetben 200 Ohm a tekercsem
Köszi szépen, akkor az enyém nem ezért teszi tönkre a cdiket. Igaz a gyárija se ment még teljesen tönkre, csak ez az új amit vettem, de ma küldtem vissza postán, kíváncsi leszek mi baja van.
Hát igen,beleestem abba a hibába hogy jó lesz az még,de am mindig megadom a gépnek amit meg kell,csak az XT nem rég került hozzám és addig akartam menni vele amíg a másik nem készül el.
Hiba volt.
Próbálkozni meg nem nagyon akarok vele mert lehet nagyobb kár lesz,így meg talán megúszom egy lánc cserével ha más baja nem lett.
azért meg kell próbálni hátha
nem kerül semmibe se
azt azért már kifigyeltem hogy többnyire skótoskodik az ember a javítással aztán egyszercsak összeseik a gép
mert igénytelen jószág az xt, de nem a végtelenségig
A helyzet súlyosbodott,egész délelőtt próbálkoztam vele de nem jött össze
Egyik rúgás után nem indult el és visszarúgott a berugó és utána nem tudtam lerúgni.
Előzőekben egy kicsi hangja volt a láncnak ami valószínű most átugrott.
A másik gépem most fúrják,így hát egy darabig nem lesz mocizás.
Az eredeti hiba nem jött elő.
750es ténérét néha ki lehet fogni egész jó áron, nemrég láttam valahol 400környékén tisztára gyári állapotban(az at majd dupla árban van)
amúgy a régebbi 660asból nagyon sok van, egész jó árakon, bontva is találni sokat, lehet érdemesebb lenne egy olyan, meg aztán 1 henger csak kevesebb gond
a rendszámosban jóval több a lehetőség
ráadásul árban se olyan vészes a különbség
biztosítás+teljesítményadó meg olyan 15 ezer évente szóval nem olyan ördögi összeg
Elvileg nincs. Ma még megmérjük a tekercsem ellenállását, nehogy az legyen, hogy valaki régebben újratekercselte, aztán azért bassza szét a cdi-ket. De egyre jobban gondolkodok, hogy eladom és veszek egy rendszámost.
Én gyári cdi-m ami beszart ugyanilyen volt. Ha kis gázt húztam akkor kb 2.5-3ezerig kilehetett vele gyorsítani, ahogy odarántottam neki teljesen ledurrogott, mintha szabályozna, meg durrant olyanokat, mintha a vészleállítóval játszanék. Amúgy most megadta magát az a cdi is amit vettem, egyszerűen nem ad szikrát :) Hála ég 1év gari van rá. De eddig nem volt baja.
Köszönöm!
Ebben az esetben 200 Ohm a tekercsem
De azért jogos a kérdés
nekem majd 2 ohm csak a vezetéke bár egy 600ft-os műszertől nem kell csodákat várni
Hiba volt.
Próbálkozni meg nem nagyon akarok vele mert lehet nagyobb kár lesz,így meg talán megúszom egy lánc cserével ha más baja nem lett.
Kb egy hét és kész lesz a TT,akkor videót is csinálok.
nem kerül semmibe se
azt azért már kifigyeltem hogy többnyire skótoskodik az ember a javítással aztán egyszercsak összeseik a gép
mert igénytelen jószág az xt, de nem a végtelenségig
Egyik rúgás után nem indult el és visszarúgott a berugó és utána nem tudtam lerúgni.
Előzőekben egy kicsi hangja volt a láncnak ami valószínű most átugrott.
A másik gépem most fúrják,így hát egy darabig nem lesz mocizás.
Az eredeti hiba nem jött elő.
amúgy a régebbi 660asból nagyon sok van, egész jó árakon, bontva is találni sokat, lehet érdemesebb lenne egy olyan, meg aztán 1 henger csak kevesebb gond
ráadásul árban se olyan vészes a különbség
biztosítás+teljesítményadó meg olyan 15 ezer évente szóval nem olyan ördögi összeg