A gyertya oké,egy karbi beállítást tud valaki?
Gyanítom karbi gondja lesz,mert mikor kis gázt húzok akkor visszaáll rendesen,de ha egy kövéret akkor durrogva áll vissza alapjáratra és le is áll néha.
Sziasztok!
Egy problémával küszködöm,TT600-on ingadozik az alapjárat de annyira hogy néha le is áll + kicsit emelt fordulaton durrog a kipufogó.
A szívócsonk nem repedt,és a szelepek+vezérlés oké!
Mi lehet a probléma?
Segítségetek előre is köszönöm!
volt még anno nekem is egy régi 400 xt-ém,na annak húzták meg mint a barom,pedig baSSZÁTOK MEG GUMI O GYŰRÖS ,majdnem elég ha kézzel meg húzod :D
na én azt egy csúcs technikával,,hidegvágó lett volna nekem is a terv, végül patent fogó és dugó kulcs kombinációja mentette meg
a jóságos anyja picsáját aki így meghúzta
úgy kellett hidegvágóval megindítanom
10 emberből 9 egy barbár, az olajleeresztők is általában úgy meg vannak tépve hogy az csoda hogy nem szakad ki a csavar
1500/db-ért bontóztam másikat bele
Heló! Akkor jó! Szívatóval indítsad mindenképpen hidegen, és és fentről indítsad a berúgást szép lassan. Ha csattan egyet a kipufogó, akkor visszaengeded a berúgókart teljesen és egy határozottat rá kell rúgni. Mielőtt elvittétek, nekem is "csak" 4.-re indult el, bár benzin már nem sok volt benne. Karburátortisztítás előtt nehezebben indult, bárt akkor 10 fok alatt volt jócskán, de miután kitisztítottam, 1-2 rúgásra indult és egyből 1500-on pörgött szívatóval. Nagyon nézegetek egy TTR-t, bár az enduró vásárlást tavaszra terveztem. Ha netalántán megvenném, akkor kicsit "hülyeség", mert akkor maradhatott volna az XT. Annyi, hogy a TTR, azért fiatal, de nem biztos, hogy arányaiban jobb! Na mindegy, majd a jövő eldönti, jól meg kell gondolni, mire adja ki az ember a pénzt.
Sziasztok nincs valakinek szelepfedele XT600 2Kf-hez?Mert nekem elvan repedve a menet rajta, képet raktam
ha van valakinek megvenném.Esetleg még auto-dekompresszor tengely is érdekelne mert az ennyiméből kiszedték.
Köszi előre is!
Ne aggódj az XT jó helyen van, bár biztosan morcos mert alig megy :).
Tegnap kicsit előbb értem haza, gondoltam kicsit járatom, bakker, vagy 30 percet szenvedtem vele amíg elindult. Ez az amikor valaki az önindítózáshoz van szokva már 10 éve, és fingja sincs hogyan merre :).
Krossz csizmát mihamarabb kell szereznem, mert papucsos rugdalózás után fájt a talp rendesen :). Ezt még gyakorolnom kell. Amikro hazahoztuk ugye szétesett a berugókar, a golyót nem találtam meg, szétvágtam 3 csapágyat mire találtam hasonló méretet, összeraktam, hát nagy lett, most rápippantottam: 1. nem tudom szétszedni, 2. golyó benyomása nélkül sehogy nem tudom kihajtani a berugókart :)
fasza a vidi ,,de nem ér :D
te vagy gondolom a tapasztaltabb motoros,a másik meg sétálgat :D
technika technika meg a rutin,na jó a gumi is közbe lép :D
köszönöm,meg nem is akartam ennyire önfejű lenni :)
a lényeg a lényeg,már ttr-t nem veszek,
ez van őt csípem :)
és van másik motorom is,per pill a szobámban :DDD
most ha vissza mehetnék az időben,nem érdekel az üzem óra meg a költségek,mert amég megy addig menjen brutálul :D és legyen könnyű,mert amikor már fáradok,,nehezebben irányítom,,ez a baj a tt-kel..
most ha jól látom te is ezt az elvet vetted alapul :D
250kx? hmmm na igen erről van szó
Nem ilyenek vazze de kötöd az ebet a karóhoz mikor kész tényekkel támasztom neked alá azt hogy a motorral meg a papírjaival átbasztak mint azt a bizonyost a palánkon nekem kb 6 évig voltak meg ezek a motorok mind kettőnek minden egyes csavarja volt a kezemben sőtt a ttr t még a lakásba is behoztam gondoltam felvilágosítalak a problémákról csak mert tapasztaltam egy smást mind kettővel és nem csak a sully különbségben hanem úgy álltalában de annyira felvilágosított téged az aki eladta neked ezt a motort hogy nekem itt felesleges bármit is mondanom tessék itt van mindkét motorom egy helyen egy időben
Gyanítom karbi gondja lesz,mert mikor kis gázt húzok akkor visszaáll rendesen,de ha egy kövéret akkor durrogva áll vissza alapjáratra és le is áll néha.