Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sajnos,ezt is tudom már,,de ahogy te is van aki jól jár :)
ez is csak M-O-n lehetséges,,:D
a forgalmiban lévő adatok sokszor ló@ sem érnepl a 82es(vagy 83 tökmindegy) 350es cagivám papíron 91es volt, és 34kw-os
közben meg jó ha volt 20-22 lóerős
az xt meg 25 lovas a forgalmi szerint, amit nem is bánok
örülök hogy hülyének titulálsz,biztos majd ha kopasz leszek jön meg az eszem
pont ezt a minősítést akartam kihagyni,de hát a magyarok ilyenek :D
magyar 3 ik tulaj :D
bár lehet ebben is igazad van..vagy csak akkor helyezték forgalomba :D
igen,,és zavar az egész,mert sokat jártam utána és akkor egy ilyen okos embert se találtam aki tényekkel bizonyított,bár én is xt-én tt-én nőttem fel,a régebbieken,én azért választottam ezt,mert fejből vágom már a blokkot,,és amiket néztem papiros ttr-t azok nehezebbek voltak,,
2001 es nem lehet hisz csak 0998 ig gyártottál a tt600 E motorokat az a kamu forgalmi is biztos olaszból jött mint a motor is háháháh
Na jó hadjuk ezt az egészet hülye vagy a motorodhoz is mint az emberekhez is segíteni akartam de te olyan hülye vagy hogy segíts magadon
szerintem itt mindenki erős :D
mert ha pár emelkedőn dőltünk már,már pedig dőltünk,mi királyok vagyunk hogy ezeket a tankokat megemeljük,,néha átülök haver 125 yz-re és hajigálom olyan könnyű,már már zavaró
Figyi nem baj ha nem tudsz valamit csak ne légy földhőz kötött nekem még service manuálom is van mind kettő típushoz sőőőőt egy ládányi alkatrészem is látom nem böngésztél az adatlapomon
az enyém 2001-es nem 96os,azt nem feled,meg még te a tapasztalatodban bízol,én a kezedbe nyomom a hivatalos forgalmim,ami gondolom neked nem volt egyikhez sem
az biztos hogy az xr4 től sokkal nehezebb az meg 130kg fullratankolva
volt szerencsém felemelni a fémtankos önindítós verziót és lekísérni egy neccesebb lejtőn
ne bazd már h a motorrevu kamu,,ezt honnan szedted?
angol oldal?
Yamaha TT600 RRRRRRR HÍVATALOS OLDALRÓL NA ENNYIT A SULLY KÜLÖNBSÉGEKRŐL Yamaha TT 600 R
Year: 2002
Category: Enduro / offroad
Rating: 75.2 out of 100. Show full rating and compare with other bikes
Engine and transmission
Displacement: 595.00 ccm (36.31 cubic inches)
Engine type: Single cylinder, four-stroke
Power: 42.00 HP (30.7 kW)) @ 6500 RPM
Torque: 50.00 Nm (5.1 kgf-m or 36.9 ft.lbs) @ 5000 RPM
Compression: 8.5:1
Bore x stroke: 95.0 x 84.0 mm (3.7 x 3.3 inches)
Valves per cylinder: 4
Fuel control: SOHC
Cooling system: Air
Chassis, suspension, brakes and wheels
Front suspension travel: 280 mm (11.0 inches)
Rear suspension travel: 280 mm (11.0 inches)
Front tyre dimensions: 90/90-21 54R
Rear tyre dimensions: 130/90-18 69R
Front brakes: Single disc
Front brakes diameter: 267 mm (10.5 inches)
Rear brakes: Single disc
Rear brakes diameter: 220 mm (8.7 inches)
Physical measures and capacities
Dry weight: 131.0 kg (288.8 pounds)
Power/weight ratio: 0.3206 HP/kg
Seat height: 945 mm (37.2 inches) If adjustable, lowest setting.
Overall height: 1,225 mm (48.2 inches)
Overall length: 2,225 mm (87.6 inches)
Overall width: 845 mm (33.3 inches)
Ground clearance: 310 mm (12.2 inches)
Wheelbase: 1,500 mm (59.1 inches)
Gyengébbek kedvéért ez egy hívatalos oldal adatai TT 600E BELGRADA


Yamaha TT 600 E
Year: 1996
Category: Enduro / offroad
Rating: 68.6 out of 100. Show full rating and compare with other bikes
Engine and transmission
Displacement: 595.00 ccm (36.31 cubic inches)
Engine type: Single cylinder, four-stroke
Power: 43.00 HP (31.4 kW)) @ 6500 RPM
Torque: 51.00 Nm (5.2 kgf-m or 37.6 ft.lbs) @ 5000 RPM
Valves per cylinder: 5
Cooling system: Air
Gearbox: 5-speed
Transmission type,
final drive: Chain
Chassis, suspension, brakes and wheels
Front brakes: Single disc
Rear brakes: Single disc
Physical measures and capacities
Dry weight: 140.0 kg (308.6 pounds)
Power/weight ratio: 0.3071 HP/kg
Seat height: 890 mm (35.0 inches) If adjustable, lowest setting.
havernak volt 426-ja
imádtam,csak igazad van kell vagy egy 3 sör hogy bátor legyél,és akkor nem hirtelen hanem profi :D
tereljétek a figyelmeteket a legvégére 153 kiló
lehet részben,sőt igazad van hisz tapasztaltad,de tévedtél is :D
nem jó az a wr, technikás helyen baromi sokat kell vele küzdeni, vagy lefojtani nagyon hogy ne legyen olyan "hirtelen"
Motor: egyhengeres, négyütemű, léghűtéses, előre szögellő
Hengertérfogat: 595 cc
Kompresszió aránya: 8,5:1
Gyújtás: CDI digitális
Indítás: elektromos
Váltó: öt sebességes
Végáttétel: lánc

Futómű
Váz: gyémánt alakú, acél
Elülső felfügg.: teleszkópos villa 46 mm-es nyelekkel, 23o mm-es kerékrugózással
Hátulsó felfügg.: oszcilláns kerékfogó, állítható. 23o mm-es kerékrugózás.
Elülső abroncs: 9o/9o-21 (54R)
Hátulsó abroncs: 13o/8o-18 (66R)
Elülső fék: szimpla tárcsa, 267 mm, 2x
Hátulsó fék: szimpla tárcsa, 22o mm, 1x

Méretek
Hosszúság: 2.22o mm
Szélesség: 865 mm
Tengelytáv: 1.48o mm
Nyeregmagasság: 89o mm
Max. magasság: 1.195 mm
Min. magasság a földtől: 28o mm.

Közölt adatok
Max. teljesítmény: 31 kW (42,2 LE) 6.5oo fordulaton

Súly: 153 kg
Üzemanyagtank: 1o l
Olajtank: 3 l.
én,se vitatkozok,nem is akarok senkit megbántani,vagy idegesíteni,hisz motor tesók vagyunk :)
figy. én nem egy ttr láttam,utcán és egyik se műanyag tankos volt(pedig volt only berugós,meg önindítós is)
A tank a ttr en MÚANYAG + nincs önindító nincs aksi nincs csomó + kábel de látom téeged nem kell felvilágosítani te mindent tudsz
Én nem tudom, nem is akarok ezen vitatkozni, de a TTR a műanyagtankos, olvass utána komolyabban a típusnak.
kopaszka? tank? fém vagy műanyag volt a ttr-en
most mivan? kopogós műanyag vagy mi :D
A TTR fémtankos? Mert, ha arra gondolsz, tényleg nem vagy képben. Nem gond, csak mondom.
+ egy verseny mindent eldönt