Hozzászóláshoz be kell jelentkezned


hát,akkor várom a felvilágosításaid is,,
az én mocim 135 kilo
az mennyi?
meg mivel jobb?(bár szerintem ha több eladó van a ttr-ből biztos az a jobb XDDDDDD))
mindenkinek az a legjobb amije van :)
az álom nálam a wr 450,,csak tarsd is fent,,,ezért tte
nem mentem ttr-el csak láttam utcán,de nekem tuti nem magyarázod meg hogy könnyebb,egy fém tankos,+ motor faszságokkal ellátott túró mint az enyém,,
és szerintem akkor induljunk a 3kj-től,,a ttr-en mit változtattak,mert az enyém még a régi alapra épült,,
FELVILÁGOSÍTÁST KÉREK SZÉPEN :)
előre is köszi
yamahaha egyszer szívesen beszélgetnék veled motorokról nézzél szét az adatlapomon van ott tte meg ttr is szívesen elmondanám én neked a kettő közti különbséget te önindítós motorod kb .... 8-10 kg mal nehezebb ar r es változatnál hogy honnan tudóm NEM A KÖNYVEKBŐL ÉS A NETEN TALÁLHATÓ HÜLYESÉGEKBŐL ez nekem tapasztalat mind kettős saját kezűleg mértem meg szóval ennyit a máris felmerülő sullye különbségekről de ha ven pár perced nézz szét adatlapomon eseleg a galériákban van ott fotó videó minden ami kell ha valaki én ismerem mind két típust
"Szóval az én tte-m a legjobb yamaha :D
ha nekem nem hiszel kérdezősködj még :)"
váááháháháhá vváááháháháhá
néha majdnem sírtam is
de már visszanőtt a bőr a vállamra
az nagyon király lehet,ott vannak aztán az igazi sirató falak :)
egy 3 napos kb 25ezer
ennek java rész az oda-vissza utazás a terepig
erdélyi túra kicsit húzosabb árba van,nem?
nem hinném hogy járnék arra
mostanában csak az erdélyi túrákra van zsetonom
szegény honda május eleje óta csak porosodik
a kilót szerintem elnézted,de lehet hogy én :)
az enyém is brembo elöl hátul,fém fékcsővel
de ha volt fordított telós motorod,hidd el nem kéne a sima :D
természetesen rendszámos,
jah és ha nem hiszed hogy az enyém a jobb,nézd szimplán hogy a ttr-ből mennyit árulnak,,meg az enyémből :))))))))
most leégtem anyagilag,nuku munka,,így vannak hibái
ezért csak úgy nem dobálózok árakkal,550 a karkulálóval a tax ára
70 ezernyi baja van,és mivel becsúszott egy rendőrdségi faszság,így még a hibái alá is engedem
:D
ha halászon járz egyszer,vagy megbeszélünk egy sóskút túrát,,akkor kipróbálhatod :)
170kg? 140 környékét olvastam. Brembo fékek, elől paioli, hátul öhlins teleszkóp. Mindenmerre állítható mindkettő. Motorja is tartós állítólag. 42le. Dupla karbi, léghűtés. Tiéd rendszámos? Ára?
ha már nem lenne 2+1 motorom bepróbálnék egy ilyen faja tt-t (bár a fordított teló nem a kedvencem, sarazás után mindig takarítani kell)
de ha vennék egy ilyent az asszony tuti levágná a répát aztán ülve kellene hugyálni
jah a ttr nek hátul is sima a telója,
meg az enyém már only önindítos
tévedésbe vagy,szerinted mért nem ttr vettem? :)
akkor kezdjük a súllyal ,a ttr 170 kiló a tte 135
a ttr-nek csöves sima telója van elöl,az enyémnek fordított állítható sacsh,hátul is finomhangolható sachs
a ttr nek elbaszták a blokkját,nem a régi konstrukció,,az olajal baszakodtak,nem olyan megbízható,az enyém még a régi fajta elpusztithatatlan :)))) plusz a ttr 41 le tte meg 45 le
és a nevükben is benne van,az enyém verseny enduró az meg sima
plusz amit a mai napig nem értek,hogy látod mostmár az adatokban is hogy jobb az enyém,még is csak 2001-ig gyártották,és utána jött a szarabb ttr
még egy jó hír az enyáyém mellett :) utsó gyártású,tehát 2001-es

Szóval az én tte-m a legjobb yamaha :D
ha nekem nem hiszel kérdezősködj még :)
Miben jobb? Az E-nek rövidebb a rugóútja is nem?
az én tte-m meglesz ahogy elnézem,spórolgass sokkal jobb mint a ttr
Értem. Nekem volt igaz "csak" 125-ös KTM-em, de a 4T szerintem sokkal motorozhatóbb arról nem is beszélve hogy mindenki a csapatból 4T-vel ment és kb 1 óra múlva vissza kellett fordulni mert kifogyott a benzinem, szerencsére tartalékon még hazavitt :D (Ha lesz pénzem biztos veszek még egy olyat, mert szerettem vele motorozni)
Suzukiban nagyon nem, leginkább Yamaha, a robogóm is az lett (Neo's), meg vagyok elégedve vele, pedig nem tudom mennyi köze van hozzá. A léghűtés nem elhanyagolandó, sokkal kevesebb a hibalehetőség. Áeban szem vagyok nagyon elengedve, nem is szánok rá sokat. 400 alatt szeretnék motor venni. TTR az álom, yz pedig a mégnagyobb, csak az nekem nem ésszerű :)
Suzuki DRZ400-ban nem gondolkozol? Az is igénytelen, de mégis jó
Nem hibák, hanem himbák akart lenni, de az is inkább himba
Azokat is nézegettem, sőt "kiskoromban" mentem is olyannal, akkor ámulat volt, mert nekünk akkor még csak simsonunk volt, már nem is nagyon emlékszem rá. 600-ast nem vennék, mert akkor már inkább TTR (talán komolyabb felszereltsége van. teleszkóp, fék stb.). Őszintén megmondom, nekem az XT 600 egy kellemes meglepetés, nem hiszem, hogy lesz még egy olyan jó állapotú motorom. 29 éves volt, de alig volt hiba raja. (hibák, teleszkópok, csapágyak, olyajfolyás, olajfogyasztása nem volt neki 1000 km alatt, fékek is rendben voltak, minden).
esetleg egy xr400?
130kiló fullra tankolva, és meglepően izmoz az a harmincpár ló benne
a korához és az árához képest még a futóműve is egész jó
enyémben 80ezer felett van aztán most kezd füstölögni meg többet enni, de még mindig pöccre indul és jól megy
érdemes lenne egyet kipróbálni
pl a wr250f(4t)sokkal vérszegényebb mint az xr4 aztán papír szerint csak 2 lóval gyengébb
Van most egy nagyon szép eladó (ami képen is szar az élőbe még gagyibb!), ha úgy lenne pénzem, ahogy nincs, megvenném. Hívtam az eladót, mondtam neki, hogy remélem nem tudja eladni, mert én vevő lennék rá később, ha tényleg jó. Elég ritka gép. Krossz az álom, de csak endurózgatnék vele. A TTR meg költséghatékonyabb, amiatt tetszene. Tavaszra terveztem a motorvásárlást, de amióta hírdetik a gépet meg vagyok zakkanva
szerintem teljesen jó gép, bár meglepően kicsinek tűnik, de ráülve nem volt olyan gáz a kis méret(a ténéréhez mérten kicsike)
jött a gyerek vele mindenhol, aszfalton meg mégjobban
ha jól emlékszem olyan 4 liter felé eszeget százon normál felhasználás mellett, nekem 1 literrel többet eszik
annyira meg nem voltam kíváncsi rá hogy ki is próbáljam