Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ini!

Látom volt a csapatban egy TTR 600. Mi a véleményed róla? Én mentem ilyen géppel, annyira kipróbálni nem tudtam, mert mert sisak nélkül, rövid nadrágban, papucsban mentem vele. Ereje az volt, bár fék annyira nem jött be rajta (lehet csak azon amotoron nem volt harapós). Azért kérdezném, mert mert TTR 600 esetleg YZ 250 mellett döntenék. A TTR jobban bejönne, mert olcsóbb és a fenntartása is az. Kezd hiányozni az XT, pedig csak 3 hete vitték el
Helló!Motoreladás után megmaradt egy Xt 600 e hátsó kerekem.Ha valakit érdekel hirdetésekben megtalálja.
Szia!

Ma lett végre felrakva a cdi amit rendeltem meg beállítva. Tökéletesen működik és nagyon fasza lett újra a motor. Innen rendeltem: Müller elektronics Ha rendelnél tőle akkor mondd meg neki, hogy a kábeleket ami kijön a cdijéből ne vágja olyan rövidre, Nekem bele kellett toldozgatnom, hogy elég hosszú legyen. 1hétig nem leszek, de utána ha bármi kérdésed lenne szívesen válaszolok rá.
Ahogy nézem lesz ezzel még káromkodás az tuti
nézz be a galériámba!
Köszi szépen!
Új találós kérdés :D A lendkerék hogyan jön le? Kell csinálnom egy leszedőt?
Nem tudom kell e még a méret, azért megírom. Kicsit késve, de remélem nem gond.
Külső átmérő: 70mm, belső 50mm, magasság 20mm.
Tedd be sebességbe és nyomd a hátsó féket, valaki meg lelazítja neked, vagy légkulccsal lepörrented, ha van rá lehetőséged.
Üdv! A gyújtás felőli főtengely csavar jobb vagy bal menetes? Hogyan lehetne "megakasztani" a gyújtást hogy le tudjam tekerni a csavart.
Valami ökör rohadtul meghúzta ...
Szevasztok. Most vennék egy TTR 350-est. Adnátok egy-két jó tanácsot mire figyeljek? Esetleg írnátok típushibákat? Megköszönném.
Sziasztok.
Van valakinek TT600-hoz ilyen alkatrésze?
Akkor ott már valami nem jó, nekem nagyon kemény lett, amikor szét volt szedve a csillapítása is működött, abszolút nem folyatott, de természetesen működésileg nem olyan mint egy komolyabb gép teleszkópja.

Csütörtökön azért rám jött a megbánás, hogy eladtam (biztos, mert közeledett a hétvége), de rendbe jöttem
nekem már sikerült összekoppantani, olyan lágyan hintázik mint a busz hátulja
kézzel könnyedén lenyomom a seggét 10 centire is
csak az "erősségét" is ki kellene találni valahogy
mert a másik rugóm vastagabb, aztán mégis gyengébb
Találtam is egy pesti céget, aki hajt új rugókat. Holnap lemérem a gyárit, milyen hosszú, mekkora átmérőjű stb. Aztán írok ennek a cégnek, hogy adjanak egy árajánlatot.
Én nem vettem észre, hogy hátrányban lettem volna a rugóút miatt. 2 személlyel is próbáltuk, nem tudtam összekoppintani. Én azt mondom, hogy ez a karika a legjobb megoldás ár/értékben. Én nagyon örültem mikor megcsináltam, a súlyomhoz tök jó lett.

Bálint: Méreteket a héten adok, lehet, hogy már holnap.
ez a rugó engem is érdekelne mert így kitámasztva meg veszít a rugóútból elég sokat
nekem van itthon egy másik rugó, izmosabbnak néz ki de nem az.....
egy faca gázos rugóstag lenne a legjobb
Ha valakit érdekel akkor a vaterán meghirdetem:
http://www.vatera.hu/listings/...
sziasztok!
rendőrségi eset miatt mélyen ár alatt eladó a motorom.
a hibáit leszámolva van még ár alatt.
utolsó gyártási évü,3-ik tulajos minden rendezett papírjával
2001-es yamaha tt 600e
érdeklődni:06706590609
vagy email.: yamahaha@citromail.hu
apró leírás:e-h tárcsa (brembo)
elöl fordított állítható sachs teleszkóp,hátul is finom hangolható sachs teló
135kiló forgalmiban 45 le,
műanyag tankos,de még a régi elpusztíthatalan blokkal,nem olyan mint a szarabb ttr-ek,amik 170 kilók és 41 lóerők,

van egy eladó gyári nekem,annyiért mint amiért ti azt hiszitek,(remélem jó lesz nektek)hogy megcsinálják gyárira
Viszont ha a méreteit meg tudnád adni sokat segítenél.
Nekem aztán mindegy, úgy sem ebből gazdagszom meg
Király. De lehet mégis kihagyom a Tied bocsi, szerintem esztergálnak nekem ilyet ingyen vagy max annyiért amennyi a postaköltség lenne Tőled.
Ettől garantáltan felkeményedik és meg van pár forintból, szerintem nem érdemes rá sokat áldozni.