Karbi beállításról már volt szó korábban de sehol sem találom. Konkréten az érdekelne hogy hány miliméter magasan kell lennie az első karbi tolattyújának hogy a pillangószelep nyisson. Én 7mm-re emlékszem, de lehet hogy rosszul emlékszem.
Vezérmű beállítással kapcsolatban tud nekem valaki segíteni? Az értem hogy a vezérmű tengelyen a két oldalsó bemarásnak a hengerfej síkjával kell párhuzamba lennie. De azon még van egy pötty is, na az fent vagy lent legyen? Meg a főtengelyen van valami jelölés féle? Segítsetek légyszíves!
Én is kíváncsi leszek, de majd beszélnem kell a sráccal aki csinálja, mert az övé 5 szálas, a gyári meg 8 azt hiszem. Én ugyanúgy akarok rá indexet meg mindent attól függetlenül, hogy nem használom. Vagy nem tudom miért van kevesebb kivezetés, majd kérek felvilágosítást.
Nagy rohadék amúgy, mert hol csinálja, hol nem... Van hogy mész vele 5-6km-ert és semmi baja, utána meg minden fokozatba ledurrog és gyorsítani se tudsz vele...
Nekem meg csak hazafelé szabályzott le a CDI-d miatt. Addig azt hittem, hogy nincs is baja. Akkor kezdett el forogni az agyam, hogy remélem most várnak majd az utca végén a rendőrök.
Amúgy kurva jó volt, 1hete pénteken mentem vele egy kis kört, volt egy jó balos kanyar, 2esbe belementem aztán nyélgázzal kigyorsítás, szépen csúsztatta ki a seggét, majd szokásos szabályzás a cdi miatt, meg durrant egy kurva nagyot. Szembe meg biciklizett 2ő 18-20éves csaj meg egy fiú, nézem is mit keresnek ezek a földesen... Ők meg azt hitték direkt csináltam mindent. Tetszett Nekik nagyon, hátranéztem én is de láttam, hogy ők is utánam fordultak, pedig a szabályzáshoz meg a nagy durranáshoz közöm nem volt, a hátulját meg mindenki tudja gázzal csúsztatni.
Nekem meg csak kiderült, hogy cdi hibája van a motornak :)
Elküldtem belsodnek a cdi-met aztán nála is szarakszik. Köszönöm még egyszer, hogy kipróbáltad belsod. Gerecse adna 40ért gyárit, meg lehet csináltatni kimondottan xt-re 8200ért. Remélem jó is lesz.
2 liter
eddig egy ember sem írt vissza akinél tesztelni akartam a 2 literes fogyasztást
pedig írta mind a hirdetésben a 2 liter vagy inkább alatti fogyasztást
írtan neki hogy viszem a gps-t aztán megyek egy karikát és ha tényleg 2 liter elviszem, letétbe ott hagyok bármit amit gondol
de nem jött válasz, szóval az a 2 liter nem 2 liter.......pedig én is örülnék egy ilyennek melóbajárni
bár a szimó elvan 2,5 literrel..de ahhoz az olaj is pénz
Lehet maradok a csináltatottal az tutira jó lesz rá.
méretek:
budapesti vagyok,te?
lehet még fel is száll vele a műszer
Elküldtem belsodnek a cdi-met aztán nála is szarakszik. Köszönöm még egyszer, hogy kipróbáltad belsod. Gerecse adna 40ért gyárit, meg lehet csináltatni kimondottan xt-re 8200ért. Remélem jó is lesz.
eddig egy ember sem írt vissza akinél tesztelni akartam a 2 literes fogyasztást
pedig írta mind a hirdetésben a 2 liter vagy inkább alatti fogyasztást
írtan neki hogy viszem a gps-t aztán megyek egy karikát és ha tényleg 2 liter elviszem, letétbe ott hagyok bármit amit gondol
de nem jött válasz, szóval az a 2 liter nem 2 liter.......pedig én is örülnék egy ilyennek melóbajárni
bár a szimó elvan 2,5 literrel..de ahhoz az olaj is pénz