Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

elvtték a felnit egyben,csak első
Karbi beállításról már volt szó korábban de sehol sem találom. Konkréten az érdekelne hogy hány miliméter magasan kell lennie az első karbi tolattyújának hogy a pillangószelep nyisson. Én 7mm-re emlékszem, de lehet hogy rosszul emlékszem.
Köszi de az a gond nem egyezik a sorszám az enyémmel.
Lehet maradok a csináltatottal az tutira jó lesz rá.
18as tárcsafékes hátsókerékbe való küllő nincs?
méretek:
itt vannak a képek,a kis tárcsás 250 yz -é megvan annak is a munkahengere,all in
az elsőbeetű vagy számn nem látszik,lekopott szoval .Y 3-51
Milyen sorszám van a cdi-re írva? :)
a tiéd :)
budapesti vagyok,te?
Forintos nem erős csak új telefonom van és magatol javítja a szavakat ha szerinte nincs olyan szó.....
Köszi. De kipróbálom ezt a 8200 erős csinaltatottat. De ha 8200ert ideadod megveszem ;)
ott kukucskál
nekem van gyári olcsóért :)
Vezérmű beállítással kapcsolatban tud nekem valaki segíteni? Az értem hogy a vezérmű tengelyen a két oldalsó bemarásnak a hengerfej síkjával kell párhuzamba lennie. De azon még van egy pötty is, na az fent vagy lent legyen? Meg a főtengelyen van valami jelölés féle? Segítsetek légyszíves!
az index nekem nem a cdi vezérli, azért ez még nem űrtechnika hogy minden jelet egy kügyü adjon
Én is kíváncsi leszek, de majd beszélnem kell a sráccal aki csinálja, mert az övé 5 szálas, a gyári meg 8 azt hiszem. Én ugyanúgy akarok rá indexet meg mindent attól függetlenül, hogy nem használom. Vagy nem tudom miért van kevesebb kivezetés, majd kérek felvilágosítást.
kíváncsi leszek milyen lesz a kisipari cdi
lehet még fel is száll vele a műszer
Nagy rohadék amúgy, mert hol csinálja, hol nem... Van hogy mész vele 5-6km-ert és semmi baja, utána meg minden fokozatba ledurrog és gyorsítani se tudsz vele...
Nekem meg csak hazafelé szabályzott le a CDI-d miatt. Addig azt hittem, hogy nincs is baja. Akkor kezdett el forogni az agyam, hogy remélem most várnak majd az utca végén a rendőrök.
Amúgy kurva jó volt, 1hete pénteken mentem vele egy kis kört, volt egy jó balos kanyar, 2esbe belementem aztán nyélgázzal kigyorsítás, szépen csúsztatta ki a seggét, majd szokásos szabályzás a cdi miatt, meg durrant egy kurva nagyot. Szembe meg biciklizett 2ő 18-20éves csaj meg egy fiú, nézem is mit keresnek ezek a földesen... Ők meg azt hitték direkt csináltam mindent. Tetszett Nekik nagyon, hátranéztem én is de láttam, hogy ők is utánam fordultak, pedig a szabályzáshoz meg a nagy durranáshoz közöm nem volt, a hátulját meg mindenki tudja gázzal csúsztatni.
Ne köszönd, semmiség volt. Hétfőn megy vissza a CDI!
Nekem meg csak kiderült, hogy cdi hibája van a motornak :)

Elküldtem belsodnek a cdi-met aztán nála is szarakszik. Köszönöm még egyszer, hogy kipróbáltad belsod. Gerecse adna 40ért gyárit, meg lehet csináltatni kimondottan xt-re 8200ért. Remélem jó is lesz.
2 liter
eddig egy ember sem írt vissza akinél tesztelni akartam a 2 literes fogyasztást
pedig írta mind a hirdetésben a 2 liter vagy inkább alatti fogyasztást
írtan neki hogy viszem a gps-t aztán megyek egy karikát és ha tényleg 2 liter elviszem, letétbe ott hagyok bármit amit gondol
de nem jött válasz, szóval az a 2 liter nem 2 liter.......pedig én is örülnék egy ilyennek melóbajárni
bár a szimó elvan 2,5 literrel..de ahhoz az olaj is pénz
Hívj fel légy szíves és megbeszélünk mindent. Mikor jönnétek stb.
A másik Pórszombaton van Itt a link. Akkor lehet szombat lesz, nem akarok zavarkolódni a családi rendezvényen.