Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia 2kf-re nincs véletlen hátsó nyerged?
Megértem, így már más. Milyen messze van a melóhely tőled?
Simán elképzelhető, mikor megvettem a TT-t, én is cseréltetni akartam, de azt mondta a szerelő gyerek, hogy kicserélheti de ennek nincs semmi baja, és még talán a gyári volt benn. Senki, az első csapágyboltba 3-400 ft-ért olyat veszel amilyet akarsz.
Holnaptól dolgozom és kéne egy kis robogó bejárni. 4t honda diót kellene venni, de a kettő együtt nem megy. Ha elvinnék nagyon sajnálnám, mert tényleg ilyet nem nagyon hirdetnek és tényleg nagyon jó. Ha nem viszik el, akkor néha ezzel, néha biciklivel megyek.

Ja az első gumit most pénteken tettem fel rá, a kerékcsapágyak koyo-k, a szimeringek gyáriak. (fekete ats vagy mi). Elképzelhető, hogy gyári a csapágy van még benn? Őszintén ki venne bele gyári szimeringet? Ezért gondolom csak.
Kár érte... Mi lesz helyett?
Lemérnéd nekem a nyeregnél a furatok távolságát? köszönöm előre is.
//www.kepesmotor.hu/yamaha-endur...]Eladó a motorom.[/L]
369 oldalon is vannak képek
van berugókar 5 ezer ft
Helo. Érdeklődnék nem-e tud valaki xt 600 2kf-eshezberugókart? Előre is köszönöm...
Xt é kéne tennél fel a féknyeregről egy képet? Köszönöm előre is.
yz vagy xt?
9 ezer mind 2ő
Tárcsa kellene meg egy munkahenger alsó.
mi kell?
TÁRCSA?
MUNKANEGEREK?
de ha te dt tunigolsz,mit szólnál 250 yz villához tárcsával fékkel kerékkel mindennel,.
de xt hez is van kompett első fék,mikel belőle?
legyél konkrét
Mennyi az az olcsó? mit jelent a minden?
van olcsón eladó tárcsa meg minden hozzá
meg írtam is
Csak most fordult meg a fejemben, hogy egyáltalán valaki akar e még ilyen öreg gépet. Ha elvinnék odaadnám szívesen. Ma jött a lehetőség a munkára. Vagy kertek alatt járok ezzel (holnap ezzel megyek, de 7 órakor nem biztos, hogy örülnek neki, főleg, hogy bemegyek vele a faluba), vagy bicikli, vagy autó (na autóval nem szeretnék). 4 ütemű honda dió érdekelne, később pedig vennék egy yz 250-et (na arra tuti elmegy a gatyám). A fél év alatt én beletettem 1000km-t és rendbehoztam hibátlanra. Fékbetétek, lánc, spirálok, karburátor kipucolva, beállítva. 1000km alatt nem evett meg egy szikra olajat...
Viccet félre téve komolyan elakarod passzolni?
Nekem kéne,de pénzt is akarsz érte gondolom
Valakinek a motorom nem kellene ? Kéne helyette egy robogó munkába járni, a kettő együtt nem megy.
xt 600 első tárcsavédő valakinek? piros színű
ini nem érdekel akkor a telóvédő?Ha igen mondj egy árat postával nekem nincs szükségem rá
hát ez elég kókányul lett megoldva
Nekem is olyan szűrő volt benne...
Na úgy néz ki jó lett amik szarok voltak baloldali szívócsonk o gyűrűjénél falsot szívott+légszűrő egy kalap sz.r
kitakarítottam a karbit ,mind a 2 szívócsonkot leszedtem +szinkron állítás 7mm-nél nyit a második torok ahogy belsod írta, úszón is állítottam keverék csavar 2,1/4 fordulatra ki kb. szelephézag ellenőrzés,amit még cserélnem kell az a légszűrő valaki sufnizta úgy cserélt szivacsot.hogy vett légszűrő sz.-ot aztán rá gyors kötözőzte a belső kiszedhető részre még ott picit több levegőt kap mint kéne de már máskép viselkedik
köszi mindenkinek!