Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello valaki megmondaná hogy hanyas tárcsa van az xt 350 esen vagy tt 350 esen? Esetleg 600 ason?
Van egy régi dt-m aztán azt akarom átalakítani tárcsásra kereket találtam meg mindent csak egy mocsok tárcsát nem sehol sem és ha jól gondolom az xt-ken elől olyan volt mint a dt-n.
Köszönöm előre is.
Írtam, megkaptad?
addig nem is kell akkor semmit tekergetni..... kitudja mi a helyzet odabent, membránok nem sérültek-e , lehet le van rakódva benne vmi szar.... mindenképpen szedd szét, addig ne is állítgasd!
Ha szétszedted, akkor szerezz be 1-2 liter etanolt és áztasd be 1-2 napra, de a gumidolgokat ne, mert nem barátok az etanollal!
az már igaz hogy nem egy fél órás dolog
kb eddig kell gondolkozni hogy jön ki a helyéről
nagyon spórolósak a japók, nem hagytak volna ám fél centivel több helyet sehol sem
Sajnos még nem volt időm a meló miatt sajnos
azt hittem a takarításon már túlesél........
Még nem is szedted szét a karburátort? Ha nem, akkor mihamarabb! Az lenne az első. Ha jó a motor, az áttételről számolj be légyszi.
ezt most találtam :"A kihagyások illetve a vele járó visszadurrogás a szegény keverék miatt van, ez jó beállítás mellett is lehetséges,vagy keveréket kell állítani,vagy meg kell bontani a karbit és tisztítani főként az alapjárati rendszert"
mondjuk mindenféle kép takarítom a karbit meg megnézem a csonkot.
Hát én még átnézem ahogy időm engedi azt ha nem sikerül akkor szerelő
nem tudom......
itt már véget ért a tudományom
tudok jó szerelőt de neked elég messze van
keress egy hozzáértőt
menet közbe egyenletes gáznál rángat ha húzom neki akkor gyorsul húz de egyenletesnél meg motorféknél rángat kicsiket
már próbáltam mindenhogy állítani de mindig cuppog
olyan 2 fordulat kifelé itt érdemes kezdeni tesztelni a gépet
de olyan 1/8 fordulatokat tekerj egyszerre
nem nyitott gyári dob van rajta, levegőcsavart ha betekerem leáll ha ki tekerem alig ejti a fordulatot, most 1-2 fordulatot van kinn de így is néha szarul ejti de ha betekerem teljesen akkor leáll alapjáraton nem tudom nem megy a fordulatszámmérő kell spirál
nem nagyon nyitott a rendszer?
ha a levegőcsavart tekergeted nem lesz jobb?
ha falsot szív azt egy flakon féktisztítóval le tudod ellenőrizni
alapjárat mennyi? nekem olyan 1500 felé van
elmondom mit csinál, hidegen szívató max 2rúgás és röfög fél perc szívatót vissza kell venni mert pörög mint az állat de nem teljesen hanem negyedig félig mert akkor viszonylag magasabb fordulaton jár de nem forog szét ha beáll aza alapjárat szívató nélkül akkor szép alacsony csak cuppog gázra reagál felpörög de fordulatejtésnél csattog elég sokat (DR is csatogott de az a kipu miatt és nem ilyen össze vissza szerűen)motorféknél ha már behúzom a kuplungot még mindig pörög egy ideig
le is kell neki állni
nekem ha már kézmelegre hűlt akkor is kell szivató
kimegyek szívató gyújtás max 2.ik rúgás és röfög csak ha elveszem a szívatót leáll melegen már van alapjárat.
hidegen(és hidegben) nem volt olyan pöcc
melegen jól indult
és pöcröf lenne ugyanúgy?Én is gondolkodom a gyertyán de hát nem áll le, könnyen indul, de majd megnézem azért
gyertya tuti jó?
nekem a hondán volt ez az 1-1 ütem kihagyása, jó gyertyával megszűnt a jelenség
full gázon berángat mintha kihagyna xl fórumon leírtam mit produkál ez is a fals levegőtől lehet nem?amúgy alapjárata is van csak cuppog mintha kihagyna de gázra is reagál meg minden így nehéz elmondani hallani kell
így nem látok rajta semmit az volt amit mondtam,hogy a jobb oldalit becsípték a karbinál azt helyre raktam és jobb lett de még így is szar
szívócsonkot meg lehet ragasztani, ha csak elvált a gumi az alumíniumtól
ha már repedezik porlad akkor menthetetlen
nekem van egy garnitúra ragasztásra váró, lassan cserélik az opel szélvédőjét akkor megragasztom azt is
Na a karbi problémát leszámítva 14-47-es áttétellel elég jól ugrana a gép 2esbe is gázra jönne kerékre néha sikerül is csak az k..va karbi vagy szívócsonk sz..pat