Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

vidd nyugodtan, nekem most halasztva ez a projekt....
Lábtartóért és a hátsó fékkarért mennyit kérsz?
Ha jól láttam valaki érdeklődött már innen a lábtartók iránt, ha ő nem tart rá igényt én lehet vevő lennék rá!
akkor hogy összezavarjalak ma meg holnap 8 ezer (hétvégén menni kéne :)
Akkor inkább még várnék mert most nincs annyi pénzem hogy karbit és vezérműláncot vegyek. Vezérműláncot veszek most inkább mert ha az elszakad....
legyen 10
Karbi mi pénz lenne? 7000-8000?
km óra spirálal.
fordulatszám mérő spirálal.
berugó kar.
karbi.
gyujtás.
komplett első fék,akár tárcsával is.
első felni küllök.
lábtartó,meg fékkar.
kapcsolók.
meg még ez az
valakinek valami?
Meg kell nézni. Enyémben nem csalódnál (nagyon), megnézed meg pörökölöd, aztán...
Szóval bajos lesz a masina.
Cserélhették akár kereket is, nem? Nekem minden alkatrész más típusról való, a henger is más a hengerfej is.....
Kb. 1 éve hirdetik már
Beleültetted a bogarat a fülembe, 350es xt-t érdemes nézegetni? Vagy inkább 600as ha igen abból melyikevjarat?
Ja igen, ez 84-86 közötti valahol. A felnibe is bele van ütve, meg tudod nézni. Nekem 1284 van benne. Az 12. havi akkor? Valaki tudja? Amúgy az enyém 91-nek volt hirdetve, mondtam is ott, hogy aa ez nem annyi.
Ennek valami gyújtás gondja van asszem, de lehet keverem egy másikkal.
Ezen már vagy 10 évet fiatalított az eladó.
Valahogy úgy! Hát nehéz, de csak akkor van gond, ha borul, amúgy teljesen kezelhető, nem úgy kell gondolni rá, hogy irányíthatatlan sz*r. Azon a pályán is végig lehet vele menni, nem is olyan nehezen. Összeegyeztetünk, aztán megnézed. Nem nagy ördöngösség. Az a pórszombati nem néz ki rosszul. Bár nem minden arany ami fénylik. Én egy olyan 2kf-et néztem, ami nagyon jó volt, aztán mikor beindították olyan volt mintha 2 vasat vernél össze folyamatosan, meg szó szerint dőlt belőle a füst, mint egy szimeringes simsonból.
semmi
mert pont fordítva kellene lennie, az 500as az "ős" modell
A fa gyökerétől a lombjáig lévő elhelyezkedéseknek van jelentése?
Ez is jónak tűnik és zalai...
Átmenjek másik topicba :)?
http://www.rallye-tenere.net/S...
tudásod itt bővítheted ki teljesre
google fordító pár vicces dolgon kívül egész jó fordítást csinál
Na valahogy vágom:
600 idősebb
600E fiatalabb
660 még fiatalabb

Azt hiszem a 600 lesz az én gépem. Mennyire nehéz ez a gép? Ha eldobom gondolom ad a testnek rendesen a súlyával...
40km, azt hiszem valamikor lemegyek :)
Térképbe írd be, de kb. itt egy köpésre Pacsa. A Z az a Tenere (nagy tankos), S az szerintem nincs, az E az önindítós. Terepezni mennyire lehet vele? Hát ennyire biztosan. Az első az XT, vagyis én.

Link
Páka? Na az merre van :).
Én Pacsán :)
Tetszik egy az XT600, és még árban is jónak néznek ki. Mennyire lehet ezzel szántóföldezni, mezőzni, erdőzni, dombozni?
Kerekezni tanulni :)?
Mik a különbségek?
600S, 600, 600Z, 600E
660-asok milyenek?