Én 200-ért vettem. De azóta is nézegetem őket és mellette a TT-t meg az XR-t, de nem igen vannak jók. Én is már 250-nél járok, de semmi komoly, csak a sok apróság. 1000km-t mentem vele komolyabb gond nélkül. A 250 ből is faraghatnék bőven, csak precízen akarom megcsinálgatni, nem kókányolni. Így ha számolgatom 230-ba bőven megállna. Ha felénk jársz, azt XT-t is kipróbálhatod.
akkor jó pár gépet meg kell nézned mire meglesz az igazi
én pl 220ért vettem a ténérét.
átíratás, műszaki, pár apróbb kacat és már 300-ba is van
remélem a következő 10 évben csak olajat és benzint kell vennem hozzá
gumikat úgy is a hondáról meg egyéb keményebb terepes cimbiktől tarhálom össze
a max 200-az az a helyzet hogy ennyiért többnyire sufniszerelt vagy nem teljesen nem szerelt gépek vannak
persze van kivétel, de ritka a jó gép
ha felénk járnál próbáld ki az xr4-et aztán hátha megjön a kedv
Tudom hogy kevés de én max 200-at szeretnék erre a bulira szánni, az utcai motorozás a fő hobby, ez amolyan rossz idős tevékenység lenne.
Köszönöm mindenkinek az eddigi tanácsokat, válaszokat és a türelmet!
próbálj ki egy xr400at
még akár téli edzésnek is kitűnő
nemigen igényesebb mint a régi "lom" haccázasok (azért az olajcsere sűrűbben kell neki)
és azért a hayabusa mellett jobban néz ki
500felé már vannak jó állapotúak még rendszámosban is, csak ki kell várni
Nekem nincs, semmi, de tényleg. Egyáltalán nem szimpatikus. Nagy böhöm dög, huszon x literes tankkal, ormótlan az egész. Ha jól tudom még az xt-nél is nehezebb, pedig az is 150kg.
Szevasz! Nekem XT-m van, öreg, de nem bántam meg. Ilyen idősen tökéletes. Szinte semmi pénzből elmegy. Mondjuk sok hülye apróság idegesítő tud lenni, mint pl láncvezetők, hátsó lámpám letörött stb... :) Ha tehetném lehet Már TT-t vennék (meg persze ha lenne normális eladó), de DR-t semmiképpen. XR600 meg drága még mindig.
Van egy videónk, vasárnap készült. nem vagyok profi, de erre fussa
Helló kis segítségre lenne szükségem hogy karbiba az úszóházhoz hol és mennyiért tudok tömítést venni esetleg valami praktika amivel tudok esetleg csinálni hozzá?
Hali! Szigorúan üzemórás. balint-aprilia kollega leírt mindent amit tudni kell róla. Én még mindig azon a véleményen vagyok, hogy valamilyen 600-as 4T-t próbálj korrekt állapotban keresni, vagy kevés pénzért venni egyet és teljesen felújítani a motorját.
Ha ilyen hasonló motorokat nézel mint ami nekünk van itt a fórumban. Azoknak a fenntartása abszolút nem vészes. Gondolok itt a Dr, Xl, Xt, TT, XR típusokra. Ha kifogsz belőlük egy jó állapotút évekig gond nélkül elmennek olajcserével meg légszűrő takarítással. Enyém 2éve van nálam, kopó dolgon kívül nem nyúltam hozzá. De csak megy és megy...
Elolvastam a cikket, azt már tisztán tudom, hogy üzemórás gépet nem veszek.
Ugyanez a helyzet egyébként a nem üzemórás masinákkal is?
Az utcai motorozás mellé ez drága második lenne :). Márpedig gondos tulaj vagyok, és nem spórolgatnák a dolgokon, így elég zúzós...
Ha 2t-ben gondolkozol, én 125öst nem vennék mint ami a cikkben van földesutas bohóckodásra, csak 250 2t. Megmondom őszintén pályán még a 125öst se tudnám kimotorozni. Haveri körbe van pár 250 2t azoknak a brutális erejét imádom, sokszor úgy érzem, hogy csak kapaszkodok a motoron, más nagyon nem megy. Amúgy a te esetedben, ha veszel egy motort, számolj úgy, hogy rövid időn belül fel kell újítani a motorját (legtöbb cross itthon nagyon szar állapotban van), ha az megvan kb 100-130ból akkor pár évig tuti nem kell hozzányúlnod, csak a kötelező dolgokhoz.
Én most kezdeném ezt a világot, teljese új hobbyként, sajnos ismeretlen ez a terület számomra. Hetente-kéthetente 1 alkalommal vinném ki a vasat a szántóföldre, erdőkbe. Ez lenne a cél. És nem tudom milyen gépet vegyek hozzá :(.
Fenntartásban mit jelent egy üzemórás gép összegben bizonyos óránkánt kb?
Üzemórás igen. De ha jó olajat töltesz a benzinhez kb. literje 3e körül van, figyelsz a légszűrőre meg olyan dolgokra ami minden más motornál fontos. Akkor azért amatőr körülmények között kicsit kintebb tolható a felújítási periódus, mint amit a szervizkönyv ír, bár ha elfárad a dugattyú és szétbassza a nicasilos hengert akkor mélyen zsebbe kell nyúlni . Jóval drágább fent tartani egy 2t crosst, mint egy ilyen 4ütemű öreg dögöt mint a miénk. Bár össze se lehet hasonlítani őket.
Ha nincs rajta, nem jó sajnos. Én is vágottan vettem, aztán gerecsétől vettem egy olyat mi kéne. Na az tegnap eltörött, berezgett a tartó, meg berugózott közben a motor és lekapta a gumi. Szóval abból kettő van már :(
én pl 220ért vettem a ténérét.
átíratás, műszaki, pár apróbb kacat és már 300-ba is van
remélem a következő 10 évben csak olajat és benzint kell vennem hozzá
gumikat úgy is a hondáról meg egyéb keményebb terepes cimbiktől tarhálom össze
persze van kivétel, de ritka a jó gép
ha felénk járnál próbáld ki az xr4-et aztán hátha megjön a kedv
Köszönöm mindenkinek az eddigi tanácsokat, válaszokat és a türelmet!
még akár téli edzésnek is kitűnő
nemigen igényesebb mint a régi "lom" haccázasok (azért az olajcsere sűrűbben kell neki)
és azért a hayabusa mellett jobban néz ki
500felé már vannak jó állapotúak még rendszámosban is, csak ki kell várni
Van egy videónk, vasárnap készült. nem vagyok profi, de erre fussa
Enduró
Ugyanez a helyzet egyébként a nem üzemórás masinákkal is?
Az utcai motorozás mellé ez drága második lenne :). Márpedig gondos tulaj vagyok, és nem spórolgatnák a dolgokon, így elég zúzós...
http://www.sportmotor.hu/motor...
Ha 2t-ben gondolkozol, én 125öst nem vennék mint ami a cikkben van földesutas bohóckodásra, csak 250 2t. Megmondom őszintén pályán még a 125öst se tudnám kimotorozni. Haveri körbe van pár 250 2t azoknak a brutális erejét imádom, sokszor úgy érzem, hogy csak kapaszkodok a motoron, más nagyon nem megy. Amúgy a te esetedben, ha veszel egy motort, számolj úgy, hogy rövid időn belül fel kell újítani a motorját (legtöbb cross itthon nagyon szar állapotban van), ha az megvan kb 100-130ból akkor pár évig tuti nem kell hozzányúlnod, csak a kötelező dolgokhoz.
Fenntartásban mit jelent egy üzemórás gép összegben bizonyos óránkánt kb?
Remélem emlékszel rám, pár napja beszélgettünk a cset részen.
Véleményed szeretném kérni: Suzuki RM250? Ez üzemórás vas? Tudnék egy ilyet...
ÜDv,
J.