Kormány, kézvédő, hátsó fékkar hajlott, meg ahogy nézegettem a villanyak is kapott. + ülés szakadt, meg a csúszásból eredő egyéb karcolások, van azért gebasz....
5.-t raktam pont, és akkor jött egy olyan furcsa érzésem, hogy nem maradhatok abba a sávba.
Olyan 70 körüli tempónál lehetett, tehát már az se kevés, plusz egy az egybe a jobb oldalamra estem.
Kösz szépen! Nem volt nálam a kamera, mert csak egy kis körre indultam, azt hittem nem lesz semmi extra.
Át szerettem volna sorolni az út másik oldalára, csak nem vettem észre egy nyomvályút az út közepén a magas fű miatt.
Na mától valszeg én is egyre gyakrabban látogatok fel a fórumba, ugyanis tegnap sikerült egy akkorát takaróznom, hogy kulcscsont-töréssel, és egyéb zúzódásokkal fekszem itthon.
én ki sem tudom venni azt a biszbaszt úgy össze van rohadva
valami faja kipuffot én is feltennék, de kiröhögnek a készítők amikor benyögöm hogy mély hangú de suttogós kell
meg szarrá van kopva benne minden
az órában 40 ezer van, ami jó eséllyel csak 140 ezer, rosszabb esetben 240
hidegen patent a váltó melegen meg általában egyesből van csak üres, kettesből ritkán, de ha mozog egy kicsit a kerék akkor ismét patent
nagyon nem érdekel a dolog, mind ilyen volt még a dt is
ja a képen is látszik, hogy teljesen más a belső felépítése a tiédnek és az enyémnek....
Nekem inkább kellene olyan mint a tiéd, annak szerintem sokkal keményebb hangja van....
Ha már ki van szedve a db, akkor hagy szóljon.... ha meg csendes kell akkor vissza a db! (na de terepen kit zavar.... persze ha papíros lenne és lakott területen járnék vele, akkor biztos használnám a db-t)
De az enyém még db nélkül is eléggé vissza van fogva, lehet egyszer kibelezem
ŐŐ nincs megpiszkálva. Csak egy furulya van kivéve belőle. Bele kell csak dugni alul egy ponthegesztés van, felül pedig egy kis csavar. Sajnos nekem nincs, így vettem. Belül ahol kiszélesedik egy lemez van egy kis téglalapon pufog át, mögé nem látok, de nem tudták bántani! Az XR gyárijába mintha ventilátorok lennének, az jól megvan bonyolítva, kb. mint a Tiéd.
Az enyémbe is lehet tenni. Milyen hangja lenne, ha vennék egyet bele? Nekem most semmi problémám vele, nagyon szép hangja van. (Az xr-nek a gyárival, tompító nélkül csúnyább sokkal). Lehet hogy motorral kell dolgoznom járni és nem hiszem hogy tolerálnák.
A belső csövet nem bántottam,nem használom, de még jól jöhet!
Csináltam egy képet, bár nem túl jó minőség, de látszódik mennyire más a belseje a régiekhez képest, tele van fojtással... bár nem tudom a belsod-é mennyire van megpiszkálva.
én úgy gyártottam hozzá,mert hiányzott belőle.lehet variálni a hosszával.minél rövidebbre vágod a belső csövet annál "hangosabb" lesz.Egész napos túrán nem jó,ha hangos.
gyárilag ehhez is van db killer, ha azt belerakom majdnem olyan mint egy elektromos bicikli
pont ilyen, mint a képen.... az a bekarikázott rész még kifelé nagyon dizájnossá teszi a gépet (le is vágtam róla, bár nem is használom a db-t)
én valami ELF Moto DX4T olajjal járok
hordóból akciósan 1000ft/l áron kaptam
igazándiból semmit sem veszek észre hogy másabb lenne mint a dupla árú olajokkal
üres nemigen van meg könnyen, de még nem volt olyan yamahám amin meg lett volna.........
Motul 5100-es olajat használok,de nem vagyok tőle elájulva.közel 5000 km van benne,de olyan a kuplungom mintha összeragadnának tőle a lamellák.Melegen behúzott kuplungnál sem old szét teljesen és így a váltó is darabosabb.A castrol nem jött be most lehet kipróbálom a repsolt.
Olyan 70 körüli tempónál lehetett, tehát már az se kevés, plusz egy az egybe a jobb oldalamra estem.
Át szerettem volna sorolni az út másik oldalára, csak nem vettem észre egy nyomvályút az út közepén a magas fű miatt.
valami faja kipuffot én is feltennék, de kiröhögnek a készítők amikor benyögöm hogy mély hangú de suttogós kell
link
az órában 40 ezer van, ami jó eséllyel csak 140 ezer, rosszabb esetben 240
hidegen patent a váltó melegen meg általában egyesből van csak üres, kettesből ritkán, de ha mozog egy kicsit a kerék akkor ismét patent
nagyon nem érdekel a dolog, mind ilyen volt még a dt is
Nekem inkább kellene olyan mint a tiéd, annak szerintem sokkal keményebb hangja van....
Ha már ki van szedve a db, akkor hagy szóljon.... ha meg csendes kell akkor vissza a db! (na de terepen kit zavar.... persze ha papíros lenne és lakott területen járnék vele, akkor biztos használnám a db-t)
De az enyém még db nélkül is eléggé vissza van fogva, lehet egyszer kibelezem
Csináltam egy képet, bár nem túl jó minőség, de látszódik mennyire más a belseje a régiekhez képest, tele van fojtással... bár nem tudom a belsod-é mennyire van megpiszkálva.
pont ilyen, mint a képen.... az a bekarikázott rész még kifelé nagyon dizájnossá teszi a gépet (le is vágtam róla, bár nem is használom a db-t)
A 10w40 túl "vékony" 20w50-t szoktak ezekbe a régi betonkeverőkbe tenni!
hordóból akciósan 1000ft/l áron kaptam
igazándiból semmit sem veszek észre hogy másabb lenne mint a dupla árú olajokkal
üres nemigen van meg könnyen, de még nem volt olyan yamahám amin meg lett volna.........