Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

enyémtől nem hinném hogy rondább
nekem is a gyári van
a régin egy marving dob volt db killerrel 50 méterről meg sem lehetett hallani hogy jön szembe
és mégis tök jó mély(de felettébb halk) hangja volt
ez a gyári 3aj dob meg olyan semmilyen, csúnya is nem is szól szépen, bár legalább nem hangos
Ja lehet nem is lesz belőle semmi.... főleg, hogy inkább lent és középen használom, nem forgatom....
Igazából a kinézet miatt cserélném át, mert bűn ronda ahogy a gyári kinéz és a súly, az brutál...
Ha legközelebb leszedem, már megmérem kíváncsiságból, de én tíz feletti kg-ra tippelek!
A belseje is teljesen más mint az elődöké, sokkal több a labirintus benne.... talán belso rakott fel képet az övéről és azon is látszik, hogy teljesen más!
Sokat ne várj a sportdobtól.Általában azok alul gyengék a kis fojtás miatt,inkább nagy fordulaton jók.A gyári az alul és középtartományban jó,ahol használod.A nagy hang miatt meg levadásznak.
Köszi a megerősítést!
Gondoltam, hogy így van, de, hogy hogy lehet ilyen megoldást kitalálni.....
Majd csináltatok hozzá vmi összekötőt, de előbb fel kell rakni a dobot, hogy lássam milyen kell!
Ezért ilyen masszív a dob, alig bírom el olyan nehéz
1990-95-ig a kipufogó része a váznak,ha sportdobot teszel rá ki kell váltani,különben elhajlik a segédváz.
lekkatintom
köszi mindent megnézek, gondolom csak jó helyen van a vezérlés ha egyből indul ,kipörög ,alapjárat is van
Hát itt a videón nem igazán az első 5sec nél lehet de inkább csattogásnak hallatszik.Tudtam ,hogy amikr videózom nem fogja nagyon csinálni szórakozik velem
az elsőt azt esztergáltattam gumiból, ráadásul kékből
na az kitart az örökkévalóságig, spéci gumi a présszerszámokban van bírja a csapkólózást
AZ első is gumiszerű, és legalább nem csattog rajta a lánc, ha gyári lesz mindkettő. Az enyém már műanyag, azért is repedt el félig. Majd az idő eldönti, meddig megy így.
így van, nekem gyári (sárga színű), de nem olyan kemény, hanem gumis... simán leveszem és felrakom
az eredeti villavédő nem kemény műanyag hanem egy kicsit gumiszerű
forró vízben már elég jól lehet hajtogatni
ha 10 évig bírja akkor az évi 2ezer ft annyit meg simán megér és nem autógumi csík van felcsavarozva......
Állíts a karburátoron be mindent gyári értékre, lehet hogy bármi lehet, és csonkok alá Új O gyűrű, repedés ne legyen rajta. Kicsit nehezen ejti a fordulatot, de nincs rossz hangja a motorjának. Szelephézagot is nézhetsz, az sem nagy ördöngösség. Vezérlése talán jó helyen van mi? Utána lehet menni villany felé, ha nem lesz jó.
Gerecsén azt mondták, hogy mivel megkeményedik elég nehéz levenni hogy ne sérüljön. Általában el is pattan, azért nincs nekik.
Én azt annyi pénzért tuti megvettem volna tartalékba Bár én tudtam előre, hogy nehéz ilyet beszerezni, mert én már úgy vettem a motort, hogy gumicsíkok voltak felkötözve, hogy ne a vázon súrlódjon a lánc.
A videon hallani a "cuppogást"? mert én nem veszem észre, de lehet nem figyeltem rendesen!
Mikor hallani a videón?
Amúgy a csavar állítást próbáltam is de nem sokat segített
köszi nekem nem a fordulat ejtés a fő gond tudom a csavart,ohgy kell állítani előtte Dr600-am volt igaz csak 1 karbis de megszívatott rendesen úgyhogy ezeket a dolgokat tudom de köszi még egyszer.Nekem a cuppogás a gondom de remélem,hogy a szívócsonk lesz a gond mert még nem volt időm rendesen megnézni ezért holnap lekapom mindent pucolok átnézek és remélem jó lesz
Nekem is ugyanígy nem engedi vissza rögtön a fordulatot, ha a "levegő" csavar túl be van tekerve!
Ha eddig nem tetted volna meg:
Csavar be koppra, majd ki 2,5 fordulat (ez a gyári érték), de ez egy gyári motorra érvényes csak! Szóval innen kb fél fordulatokat tekerj ki járó motornál, amikor megvan a fél fordulat ki, nézd meg, hogy mit reagál rá!
Nekem ilyen 5 körül van kitekerve vagy még több és így simán ejti már a fordulatot!
Ez amikor ellet hozva utána lett csinálva ,rosszab volt mert a szívócsonkba a jobb oldali karbi nem volt rendesen hanem be volt csípve a szívócsonk alja,ezt megcsináltam holnap leszedem a karbit de szerintem rá nézek a szelep hézagra is,mert zörög de alacsony fordulaton meg van az a szép villanymotor hangja,vezlánc új szelepek újak számla is van róla.Ismerősöm azt mondta ,hogy szerelő előtt nem volt cuppogás utána csinálta neki de ő így használta.Amúgy 1 rúgásra indul,alapjárat is van ha teljes gázt adok szépen húz szerintem érdekes
Itt van link az Xt-m http://youtu.be/rwYkRItNkjI
Nincs eltörve? mennyire van szét karcolva?
az nincs,,de abból nem árt az új
Ausztria
Vezérmű láncod nincs?