Ez nem ebay-es, ott ilyen saito-t nem is nagyon látok!
Hogy tesztelve mikor lesz, azt nem tudom, mert amíg megy a gép, addig tuti nem szedem le a karbit.... nem 10 perces meló!
Mivel japán gyártmány, bízok benne, hogy jó minőségű!
Basszus egyszer hirdetek egy gyárit, használtan, alig volt megkopva 3500-ért itt a SM-en, Kár hogy nem repültem rá. Annyi, hogy akkor még nem volt megrepedve és nem nagyon gondoltam hogy meg is fog. Az a baj az újra nincs 22 ezer forintom, vagyis más most azért fontosabb mint az a kis műanyag ennyiért.
Én gyári tömítést vettem gerecsétől (ülj le!) 3200Ft volt. Az O gyűrűket csapágyboltban vettem meg, többi alkarésze hibátlan a karburátoromnak. Így jobban megérte volna, csak nem volt türelmem Ebayról várni rá, főleg, hogy azt sem tudom milyen minőség. Ebayen olyan 5-6-7 ezer Ft körül van, nem tudom pontosan.
Szia!
De megjött 26000Ft volt JT 520-as lánccal.Fenn van a gépen de mivel cserélem az első teleszkópot fordítottra még bakon van a motor,mert az alsó villahíd még mindig az esztergályosnál van remélem a héten kész lesz ha kipróbálom azonnal írok milyen.
Meg a CR250-es első telóra is kíváncsi leszek milyen vele a gép
Majd képeket is rakok fel,meg lehet videót is.De még a karbit is meg kell néznem mert van még ott kis cuppogás alapjáraton szerintem még mindig +levegőt kap valahol
Második linkről nyilatkoznék mert jól látszódik, arra azt mondanám, hogy tuti nem eredeti, nekem fröccsöntöttnek tűnik képen. Enyémnek a színe se hasonlít rá. Ettől függetlenül lehet jó. De talán Ini megmondja jobban, lefotóztam valahol az övét, mert én vettem át Neki, de már nem találom a képet. Enyémről van kép, de nem az volt az elsődleges cél a fotónál, ha kell belinkelem.
hát akkor annyi,hogy a dobhoz kell hegesztetni egy távtartót,ugyan oda,,tényleg jó hülye megoldás,és akkor ugyanazt az összekötő megoldásnál maradsz hogy a dob a váz része
Erre gondoltam, mint a képen is látszik, hogy ha nem a gyári kipuf van rajta, akkor megszűnik a merevítés azon az oldalon.... a régebbi típusoknál (2KF és előttiek) még teljes volt a váz, nem ilyen hülyén volt megoldva, nem tudom ennek mi célja volt így....
Szevasztok! Aki vett eredeti új villavédőt, az meg tudná mondani, hogy ez a kettő eredetinek tűnik e? Gondolom az utángyártott hamar elkopik/kophat, az eredeti ennyi pénzért jónak tűnik. Eredetinek írják, nem tudom mennyire hihető. Vaterának nem biztos, hogy elhinném, mert ott igen megy a marketing és a befolyásolás.
egyik sem merevítő elem,
nekem is sport dobom volt,a hátsó az csak egy hegesztett tartó,nekem egy bilincs volt a dobon,és azt csavartam oda,
a másik nem is kell mert az csak a hátsó lábtartó(én leszedtem azt is :) )nekem lett hajlítva egy cső,és ennyi
kipufogósal kell csináltati egy kanyart,hátul egy bilincs és jó éjszakát
Ha már felkerült egy ilyen kép, akkor megkérdezném, hogy van-e vmi ötlet!
Van itthon egy nyitott dobom és gondoltam majd feldobom rá, csak kell egy összekötőt hajtani hozzá!
De ezen a típuson maga a dob is egy összekötő elem, mert a vonallal jelölt helyen a váz és az üléstartó vas nincs összekötve "csővel" hanem a dob a merevítés ott!
Ha leveszem a dobot, akkor ott egy üres szakasz van!
Láttam már több ilyen típust, hogy nem gyári dob volt rajta, csak nem tudom mi van akkor ha nincs meg ez a merevítés funkció, nem csavarodik-e el a váz stb.....
Hogy tesztelve mikor lesz, azt nem tudom, mert amíg megy a gép, addig tuti nem szedem le a karbit.... nem 10 perces meló!
Mivel japán gyártmány, bízok benne, hogy jó minőségű!
De megjött 26000Ft volt JT 520-as lánccal.Fenn van a gépen de mivel cserélem az első teleszkópot fordítottra még bakon van a motor,mert az alsó villahíd még mindig az esztergályosnál van remélem a héten kész lesz ha kipróbálom azonnal írok milyen.
Meg a CR250-es első telóra is kíváncsi leszek milyen vele a gép
Majd képeket is rakok fel,meg lehet videót is.De még a karbit is meg kell néznem mert van még ott kis cuppogás alapjáraton szerintem még mindig +levegőt kap valahol
Villavédő 1
Villavédő 2
nekem is sport dobom volt,a hátsó az csak egy hegesztett tartó,nekem egy bilincs volt a dobon,és azt csavartam oda,
a másik nem is kell mert az csak a hátsó lábtartó(én leszedtem azt is :) )nekem lett hajlítva egy cső,és ennyi
kipufogósal kell csináltati egy kanyart,hátul egy bilincs és jó éjszakát
Van itthon egy nyitott dobom és gondoltam majd feldobom rá, csak kell egy összekötőt hajtani hozzá!
De ezen a típuson maga a dob is egy összekötő elem, mert a vonallal jelölt helyen a váz és az üléstartó vas nincs összekötve "csővel" hanem a dob a merevítés ott!
Ha leveszem a dobot, akkor ott egy üres szakasz van!
Láttam már több ilyen típust, hogy nem gyári dob volt rajta, csak nem tudom mi van akkor ha nincs meg ez a merevítés funkció, nem csavarodik-e el a váz stb.....
majd kattingatok akkor valamit