Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egy kicsit az oldal idomom más
nem 3kj asszem
enyém is ilyen, de még berúgós... de ez a 3TB típus!
Jólvan, nem lenne sürgős... majd dobj fel akkor képet!
Kösz!
ilyené
értem, akkor csak az enyém ilyen szopatós, hogy azt gumissal szerelték.... hogy rohadnának meg!
Vizes körülmények között lehetetlenség megállni rajta!
ha nem sürgős a lábtartót letudom fotozni a héten vagy hétvégén,moci már nincs meg
96 os vagy valahanyas xt ről,,a kis kék tankos már
OK!
Enyém is gyári, mégis gumis... ezért kérdeztem, mert évjárat nincs feltüntetve, hogy miről való....
kék a védő műanyag))
gyári lábtartó a fém,,váltó és fék oldali nem utas
van mind kettő
első tárcsa is van védővel
meg fordulatszám mérő bowdenjével,meg dugalyával ami beül a blokhoz,,próbálható is
Nem tudom, milyen a szívatója a tiédnek, de ha bovdenes, akkor tudom milyen. Azon van egy gumipogácsa, ami szét mehet, emiatt nem zár a szívató, tehát olyan mintha mindig rajta lenne!
A lábtartó cross vagy gumis ill. első vagy hátsó?
Köszi majd megnézem meg megint beállítom.... Csak azt nem értem hogy azt hogyan hozza össze hogy kevés benya van az úszóházba de így is elindul hidegen szivató nélkül....
Első féktárcsa védő műanyagod ill. Ford.merrőórád nincs véletlen?
kick kar is van eladó,,ilyen részeges berúgó kar :) 5 ezer
kp hátsó teló olcsón eladó 5 ezer
sziasztok

karbi problémára van olcsón karbi eladó 10ezer
gyujtás trafó eladó 15 ezer
lábtartó darabja rugóval kompletten 4 ezer
Heló! Nem jött még meg az áttételed?
jó az az 5-7mm
vagy az úszó 25-27mm úgy hogy felül van a tűszelep
bár nekem ez az utóbbi érték nem jött össze sosem

fúvókáról annyit hogy pl nekem 165 a fő, 125 a mellék, és 48 az alapjárat
szóval ki kell keresni a pontos típushoz való méreteket
tippem annyi hogy facán ki kell takarítani, volt akinek olyan dugulása volt amit alig találtak meg
ultrahangos mosó lenne az igazi(én bioetanolba áztatom téli nyugiban pár hétig)
Köszi a sok infót! Majd holnap leburítom a mociról aztán szépen be lesz állítgatva!

INI!
Úgy tudom Te sok ilyen XT-t javítottál, a benzinszint 5-7mm-re legyen a tömítéstől? Esetleg még tudsz mondani valami tippet a karbi beállításához?
Első kerékcsapágy,hátsó kerékcsapágy, váltókar ugy volt felhegesztve a tengelyre, kuplung felöli deknibe be volt szakadva egy csavar. de amugy megy. Lassan majd mindent megcsinálok rajt.
Nem volt itt sokáig, amúgy mi a baj vele? Motorja, futóműve váza jók? Esztétika engem már annyira nem fog érdekelni a következő motoromnál.
Na hallod ,nem akarok senkit megszólni de jó trehány gazdája lehetett