Ja a tűk. Azon is van gyári szám, kereskedésben visszakérdezhető. Nekem azok is megfelelőek voltak, kopás berágódás, nincs rajtuk, nem görbék. Nekem az első karbiban a 3. a másodikban a 4. helyen áll felülről a tű. ezt sem bántottam, mert kb. a középállás jó mindegyik motornál.
Na akkor. A fúvókák mérete nagyon fontos! Nekem gyáriak voltak benne, nem bántották. 2x130-as főfúvóka és 1x 46-os alapjárati, szívató nem vehető ki (az a helyzet, ezek évjáratfüggőek, valamelyiben 2x125-ös van csak, valamelyikbe 138/130 stb.) O gyűrűk és a tömítések legyenek hibátlanok! Az úszószint fejtető re állítva, éppen hogy hozzáérjen az tűszelephez, úgy kell 26+-1mm-nek lennie. Én az úszóházban nem nagyon néztem, mert nem olyan mint a simson. A második torok 7mm-nél kezdjen nyitni, ezt egy 7-es fúróval be tudod állítani (az első torok súbere álljon 7mm-nél). Gyertya NGK DPR8EA9, Denso X24EPRU9. Gyertyahézag 0.8-0.9mm. Falsot ne szívjon, legyen minden tiszta!
Sziasztok! Kíváncsi lennék a karburátor összes beállítási infójára. Gondolok itt az úszók magassága, benzinszint, stb. stb.-re, amiket érdemes jóra belőni. Meg hogy a súbertűt lehet ezekben állítani? Ha igen akkor azt is hányadik vágásba tegyem. Ha a benzinszintet nézem ott fontos hogy a motor jár-e előtte vagy közben? Mert leellenőriztem és alig van az úszóházban benzin kb, félig van vagy alatta egy picivel. Ez nyilván kevés, de a motor meg indul szivató nélkül kb. 10.-rúgásra, szivatóval meg kb 20.-ra.... Kipufogó belül kormos, a végén csak egy keveset látni. Menet közben nem észrevehető.
Valami tippet, tanácsot tudnátok adni hogy mit nézzek meg vagy állítsak be?
Szia én sajnos nem tudom, de megkérdezhetem, hogy merre laksz a megyében? Azt is megkérdezhetem, hogy honnan vetted a motorod? Kicsit ismerős, egy hasonló volt a szomszéd faluban, de nem sokáig.
Hát akkor biztos menni fog. :) Nekem is megvannak a papírok a motorhoz, egyedül ami hiányzik az az a papír amit az előző tulaj írt a előtte lévő német tulajjal. Nekem a motor német forgalmija van meg, meg az az adásvételi amit az előttem lévő tulajjal írtunk. Nem tudom, hogy fog e kelleni az előző adásvételi e, mert az nincs meg a csávónak ésha ez miatt nem lehet lepapírozni akkor felkötöm a faszit! Én is olyan 60-70ezerrel számoltam a papírokat.
Mostmar meg van mindene. 2bol lett egy. Szurke forgalmi kell hozza (az van nekemis mostmar) + adasveteli. Regen csak adasvetelim volt, fel lett ujitva aztan bementem az okmanyirodaba, hogy leakarom valahogy papirozni, mondtak, hogy akkor adasveteli lancot igazoljam valahogy 1960ig. 3 gazdaig eljutottam utana megszakadt. Vettem meg egyet aminek volt szurke forgalmija, aztan a blokk kozepet meg a vazat csereltem, igy mostmar minden fasza. Remelem megall egy 50-60bol a papirozas. Szerintem atmenne OT vizsgan is, de az dragabb mef nem kene biztositast fizetnem a motor utan. De sztem igy se lesz evi 5ezernel tobb az. 125 ccm, 5,5 loero + 3sebesseges valto . :-)
Az ilyen öreg gépeknek már érzéseik van. :) Megvan minden hozzá, hogy lepapírozhasd? Mi kell hozzá? Nagyjából az összeget tudod, hogy mennyiben fog kerülni?
Sajna tudta hogy 125os es azon sincs semmi papir. Biztositas se.:-) iden akarok ra rendszamot rakni. Amugy mar amennyibe van Nekem, vehettem volna rajta valami fasza papiros endurot, de valamiert olyan jo erzes motorozni vele. 1960as.
Barmok... Azért poénosnak éreztem volna, hogy ott a garázsban az 600-as és egy pici 50-esel büntetnek meg :D
Amugy meg mi jogon szól be, hogy mivel motorozol? Meg mi jogon szolja le?
Szerencsed volt. Engem a Danuviaval mar 2x feljelentettek. Egyszer megkerdezte a rendor, hogy miert kell ezzel a regi szarral motorozni... Nem annyira tetszett a kerdese, elvesztettem a segitokeszsegemet is, kerdi, hogy mi a motorszama, mondtam Neki, hogy fogalmam sincs, keresse meg. Erre a hulyeje a blokk parositoszamot irta be. Odajott a vegen egy kisoreg is, mondta a rendornek, hogy engedjen mar el, o ilyenen tanult motorozni, de nem hatotta meg a rendort. Aztan meg kulon birsagot akart adni, hogy rohamsisakba motoroztam.
Na olyan veszély itt nem fenyeget, hogy széjjel ba..ák az árkokat.... faluban talán a főút mellett van árok, máshol nincs :D
Nekem mindenképp kell mennem 400 métert főúton vagy mellékutcában. Néha az is elég.
Van egy pony rometünk.. még tavaly nyáron karburátort állítgattam rajt be és hát az utcában gurigáztam vele fel-le sisak nélkül csavarhúzóval a kezemben. Jött a jard... azt hittem, hogy rábaszok...erre odaértem mellém lelassítottak röhögtek egy jót azt elmentek.
ezért jó nekem, utolsó útcában lakom, kertvégétől mér kezdődik a terep.... de ma már közel nem járkálnak úgy a rendőrök mint simsonos koromban.... állandóan beléjük futottunk!
most már nemigen vannak
mondjuk azért már túlzásba estek a faluban is széjjelrugdalták az árkokat meg a többi kacatokat
de a melúhelyen is van klr, xt, persze szigorúan rendszám nélkül
Az biztos, hogy van pénzesebb meló is.
Merre fele laksz Ini, hogy ilyen nagy a crossos nép? Itt is vannak motorosok, faluban talán van 4-5 motor (enyémmel együtt) amit erdőre használnak. Hétvégente meg ilyen egy személytől kezdve a 15-20-as crossos, enduros quados csapatok tekernek végig pont itt előttünk. Szerencsére itt eddig nem volt ilyen, hogy lezárják az utcákat...de szerintem pont le is szarják.
Bár ami késik az lassan jön.
nono
kb 2 éve megelégelte a nép/yard a crossos hülyegyerekeket nálunk és befogta mindet
kb minden utca le volt zárva
utána egy jó darabig csend volt a határban
az hogy nem fogdosnak be mindenkit nem azért van mert nem tudják, hanem mert más "pénzesebb" melók is vannak
Valami tippet, tanácsot tudnátok adni hogy mit nézzek meg vagy állítsak be?
Valaki megtudná mondani hogy 1989 600TT hátsó telojába mennyi olajat kell önteni?
Elöre is köszönöm.
http://webshop.horvathmotor.co...
Amugy meg mi jogon szól be, hogy mivel motorozol? Meg mi jogon szolja le?
Nekem mindenképp kell mennem 400 métert főúton vagy mellékutcában. Néha az is elég.
Van egy pony rometünk.. még tavaly nyáron karburátort állítgattam rajt be és hát az utcában gurigáztam vele fel-le sisak nélkül csavarhúzóval a kezemben. Jött a jard... azt hittem, hogy rábaszok...erre odaértem mellém lelassítottak röhögtek egy jót azt elmentek.
ha nagyon akarom még az aszfaltot sem kell érintenem
ennyi
mondjuk azért már túlzásba estek a faluban is széjjelrugdalták az árkokat meg a többi kacatokat
de a melúhelyen is van klr, xt, persze szigorúan rendszám nélkül
Merre fele laksz Ini, hogy ilyen nagy a crossos nép? Itt is vannak motorosok, faluban talán van 4-5 motor (enyémmel együtt) amit erdőre használnak. Hétvégente meg ilyen egy személytől kezdve a 15-20-as crossos, enduros quados csapatok tekernek végig pont itt előttünk. Szerencsére itt eddig nem volt ilyen, hogy lezárják az utcákat...de szerintem pont le is szarják.
Bár ami késik az lassan jön.
kb 2 éve megelégelte a nép/yard a crossos hülyegyerekeket nálunk és befogta mindet
kb minden utca le volt zárva
utána egy jó darabig csend volt a határban
az hogy nem fogdosnak be mindenkit nem azért van mert nem tudják, hanem mert más "pénzesebb" melók is vannak