azért azt tudni kell hogy egy füstölgő-kormoló motornál semmi jelentősége sincs ennek
ha full kormos hidegben rácsapódik a benzin aztán ugyanolyan cumi az indítás mint anno a bakony gyertyákkal
nem tudom, az elején felraktam felsőre, de egyik haverom mondta hogy ő nem keresgél semmit 4-5 rúgás és elkapja majd! Azóta én is elkezdtem így, de lehet visszaszokom majd!
Lehet már öreg vagyok de én utálom ha vizes, dzsuvás vagyok... akkor nem az van, hogy hazamegyek letámasztom a motort és cső, hanem kezdjek el mindent lemosni, mert ha ráköt a sár, még a magasnyomású is alig bír vele!
Horgászni is úgy szeretek, mikor süt a nap.... jó idő van!
Ahány ház annyi szokás Mi pont ezt szeretjük, nyakig a sárba tiszta vizesen.
Egyszer azt meg szeretném csinálni hogy engem is sterimobbal kelljen lemosni pont mint a mocit
Én nem, sőt utálom!Én azt szeretem, mikor "tempósabban" száraz körülmények között lehet csapatni.... amikor csak döcörögsz éppenhogy 2.-kal mert jobbra-ballra áll keresztbe a motor én ezt nem szeretem
Napi első indításnál kell neki 5-6 rúgás, bár én nem keresek semmi holtpontot stb. csak rugdosom.....
Melegen 1 max 2 rúgás, kíváncsi leszek lesz-e változás, ha belerakom az iridium gyertyát.... jöv.hét szombatra hazaérkezik és meglátjuk, majd beszámolok!
DE amúgy hiába indulna 1 rúgásra hidegen- melegen..... örök törvény, hogy amikor helyzet van tuti nem indulna
Nekem hidegen van hogy kb 20-at is rá kell rúgni hogy induljon. Persze dekompresszorom nincs :D
Melegen idáig egyszer állítottam le, de akkor ha jól emlékszem nem igazán akart megint menni kb 4-5-öt rúgtam rá.
Nem beszólásnak szánom félre ne értsétek. De Ti meddig rugdossátok a motorjaitokat? Hidegen még ok rárúgok 4-5öt, de melegen mindig max 2ra jár. Az meg kb 10mp.
Kimentem ma, hogy csapatok egy kört, de inkább ne mentem volna.... ilyen hányás terepet mint volt.... 10-zel nem lehetett menni és cserébe fél óráig mostam a gépet a 15 perc motorozás miatt!
Nagyon kell már az a jó idő, hogy száradjon, mert így élvezhetetlen az egész.....
majd 40 éves korodra te is el fogsz kényelmesedni
idén 2x kellett volna nagyon az önindító a hondára, egyszer meg sem bírtam oldani segítség nélkül az indítást
és motoroztam vele 3 napot
meg aztán ha valami szopatósabb terep után elfekteted, pihenés helyett szellőztetheted meg rugdoshatod a műszert
ellenben a csak önindító még szarabb
aztán olyan motor amin van mindkettő és legalább tud annyit mint az xr4 nem sok van, ráadásul dupla annyiért
Én ahogy ismerem magam, sosem lesz fullos motorom. Nekem olyan kell, ami kb. mindenhol megállja a helyét (ezek általában sehol sem tökéletesek). Ne legyen szerviz igényes, könnyű legyen, menjen mint a barom. Na ilyen nincs. Környéken el futkosni legálisan, nyáron autó helyett, nekem tökéletes lenne valami ilyesmi enduró. Az önindító utcán miért olyan fontos nektek? Oké terepen a domboldalban kicsit nehéz önindító nélkül, de utcán?
csak kurvára kényelmetlen
a ténérén 500km alatt éri annyi stressz a seggem mint az xr4-en 50km alatt
persze aszfaltos felhasználás mellett
terepen egész jó műszer, nem kell félni hogy a sok ló odabasz a földhöz de annyi van benne hogy mindenhol elmegy
és teljesen jól adagolható az ereje
pár éve mentem egy kört egy wr450essel hát az katasztrófa volt a hondához képest
az vagy nagyon ment vagy nem ment, ha nagyon ment akkor az energiád 3/4 rész arra ment el hogy a motoron tudj maradni
500 felé meg már egész jó xr4 van
csak ugye azon sincs ezer eurós gomb
Én mikor a mínuszban nehezen indult, nem káromkodtam, csak míg melegedett 3x3dl vizet megittam, meg leültem pihenni. Bár akkor meg a z akksi merült volna le
Jó lenne egy hibrid, igaz az önindítót alig használnám, de van az a helyzet amikor jó lenne....
Ha meg rendszámos akkor főleg.... mekkora égő már mikor vmi nagy nyilvánosság előtt rugdosod és nem akar indulni
Még itthon csak-csak elrugdosom, bár ha valaki hallana olyankor amikor nem akar indulni, nem hiszem, hogy elhinné, hogy keresztény vagyok
ha full kormos hidegben rácsapódik a benzin aztán ugyanolyan cumi az indítás mint anno a bakony gyertyákkal