Lehet én fordítva vagyok bekötve, de nekem ezek a böszme nagy batár endurók tetszenek... ténéré 1200-es, TTR-mert jó magas stb...
Egy könnyű cross masinát is elfogadnék, de azt csak mikor elgurul a bogyó és felszántod a félerdőt :)
600-al mentem többször is, fene tudja... annyira nem nagy durrantás. Nekem következőnek könnyű, fürge gép kéne, de a TTR-sem feltétlen az. Na mindegy az a jövő titka még, de álmodoznom lehet
Nekem jó a berúgó kar, de vannak olyan helyzetek és pillanatok mikor jól esne csak simán egy gombot megnyomni.
Nekem is tetszenek az XR400-esek, de nekem drágák :S Egy rendszámos masina számomra drága, de hamár xr akkor inkább egy 600 vagy 650es
Stresszről én is tudok mesélni :D Hétvégén lementünk csopakra meg haza,ketten a motorral főúton végig, jogsi-papírok nélkül. Hát hazafele szerintem kopaszodtam egy kicsit
Én is inkább a terep mellett állok, de biztosabb az hogyha van papírom és nem kell menekülnöm. Meg az izgalmas helyekre csak főúton tudok eljutni itt a térségben :(
Az enyém nem papírozható, esetleg valami buherával. Őszintén nem is jártam utána ezeknek a kategóriáknak, de most nézem 60 körül meglenne a jogsi (A2).
A gáz az, hogy motor is kellene mellé, ami nincs, de nem is kevés pénz. Sulival most végeztem, munkahely elvileg intéződik, bár kitudja lesz e valami belőle pályakezdő pályázat miatt. Ha lesz, akkor azon leszek, hogy minél több pénzt tudjak megtakarítani. Jó azért, ha az embernek van egy kis tartaléka.
én meg 17 évesen az a-b kategóriát
motort a vizsga napján láttam először, egy szakadt 125ös mz-t
örökké leállt mert nem volt alapjárata
akkoriban nem volt a motor ilyen túllihegett dolog
De jó, hogy nem kell jogsival foglalkoznom már jó pár éve. 16évesen leraktam a korlátozottat majd 18évesen a korlátlant. Pedig már akkor is volt róla szó, hogy megváltoztatják a rendszert, de úgy látom el kellett telnie 6-8évnek mire ténylegesen lett belőle valami.
Miért nem teszed le az A korlátozottat vagy ami most helyette van azt hiszem az A1 (?) Vezethetnéd vele a motort !?
Én is idén nyáron tervezem a jogsit meg az XT-re a papírokat.
Az enyém pont belefér a Kw/kg -határba.
Nekem is szerencsém volt a vásárlással, olcsón megúsztam ahhoz képest hogy milyen állapotban volt.
Nekem egy álom vált valóra a simsonnal is, ezzel meg még egy. A cél, hogy 24-ben jogsit lerakom és egy rendszámos enduróm lehessen. Addig remélem nem kell felújítani, meg remélem el lehet majd adni ilyen öreg motort majd akkor még.
Egyébként én a másodikat vettem meg. Úgy voltam voltam vele, dobfékest nem akarok, de úgy egyben van, hogy kár lett volna otthagyni.
Nekem óriási mázlim volt, a legdurvább, hogy ez volt az első motor amit megnéztünk szerelő haverommal, el is hoztuk. Azt hittem meg kell majd néznem egy 8-10et mire találok olyat, amit megveszek.
én nem nézegetem mikor füstöl, nem is igen érdekel
ha nagyon füstöl meg lesz javítva, kicsi füsttel elmegy évekig
honda is füstölög 2 éve, de már leszarom, ha nem indul pöccenésre meg lesz generálozva, vagy lesz valami másik
Én is mindig azt lesem, hogy füstöl e. Múltkor a légszűrő spré viccelt meg, 2 adag volt rajta, tudtam belőle csavarni. Hidegen fehérlett, de csak szívatóval. Érdekes...
Lemostam a motort, akkor a szűrőt is pucoltam, most értelmesen fújtam be lám nincs hiba.
Egy könnyű cross masinát is elfogadnék, de azt csak mikor elgurul a bogyó és felszántod a félerdőt :)
Nekem is tetszenek az XR400-esek, de nekem drágák :S Egy rendszámos masina számomra drága, de hamár xr akkor inkább egy 600 vagy 650es
aztán megöregedtem és nem bírtam a stresszt
Most jött el az, hogy önerőből megtudok csináltatni mindent :)
aztán lesz 2 motor 1 papír, dupla öröm olcsóért
A gáz az, hogy motor is kellene mellé, ami nincs, de nem is kevés pénz. Sulival most végeztem, munkahely elvileg intéződik, bár kitudja lesz e valami belőle pályakezdő pályázat miatt. Ha lesz, akkor azon leszek, hogy minél több pénzt tudjak megtakarítani. Jó azért, ha az embernek van egy kis tartaléka.
motort a vizsga napján láttam először, egy szakadt 125ös mz-t
örökké leállt mert nem volt alapjárata
akkoriban nem volt a motor ilyen túllihegett dolog
nekem 25kw papíron a műszer
Én is idén nyáron tervezem a jogsit meg az XT-re a papírokat.
Az enyém pont belefér a Kw/kg -határba.
Nekem is szerencsém volt a vásárlással, olcsón megúsztam ahhoz képest hogy milyen állapotban volt.
Egyébként én a másodikat vettem meg. Úgy voltam voltam vele, dobfékest nem akarok, de úgy egyben van, hogy kár lett volna otthagyni.
ha nagyon füstöl meg lesz javítva, kicsi füsttel elmegy évekig
honda is füstölög 2 éve, de már leszarom, ha nem indul pöccenésre meg lesz generálozva, vagy lesz valami másik
Lemostam a motort, akkor a szűrőt is pucoltam, most értelmesen fújtam be lám nincs hiba.