Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja hát más kategória, mindegyiknek meg van előnye hátránya. El kell fogadni, hogy egyik ebben másik abban jó.
Lehet én fordítva vagyok bekötve, de nekem ezek a böszme nagy batár endurók tetszenek... ténéré 1200-es, TTR-mert jó magas stb...
Egy könnyű cross masinát is elfogadnék, de azt csak mikor elgurul a bogyó és felszántod a félerdőt :)
600-al mentem többször is, fene tudja... annyira nem nagy durrantás. Nekem következőnek könnyű, fürge gép kéne, de a TTR-sem feltétlen az. Na mindegy az a jövő titka még, de álmodoznom lehet
Nekem jó a berúgó kar, de vannak olyan helyzetek és pillanatok mikor jól esne csak simán egy gombot megnyomni.
Nekem is tetszenek az XR400-esek, de nekem drágák :S Egy rendszámos masina számomra drága, de hamár xr akkor inkább egy 600 vagy 650es
Az a baj ezekből megint nem sok van, még az XR 400 tetszene, könnyű kis fürge, fodulékony gép, bár INI jobban tudja.
Csak a TTR-E-n van önindító, de azon meg berúgó nincs. Önindító csak a puha pöcsöknek kell . Nemám jó ha van mindkettő, bár a berúgónak van fílinggye.
A TTr-en van önindító? Nagyon tetszenek azok a gépek!
TTR 600-at próbált közületek valaki? Talán majd Soproni00 gépét ki tudom próbálni, csak most az is elromlott.
Stresszről én is tudok mesélni :D Hétvégén lementünk csopakra meg haza,ketten a motorral főúton végig, jogsi-papírok nélkül. Hát hazafele szerintem kopaszodtam egy kicsit
régen én is rendszám nélkül toltam, elmentünk akár 100km távokra is
aztán megöregedtem és nem bírtam a stresszt
Én most szeretném letenni A2-t meg a B-t. 2év múlva meg a korlátlant, ha megélem
Most jött el az, hogy önerőből megtudok csináltatni mindent :)
Én is inkább a terep mellett állok, de biztosabb az hogyha van papírom és nem kell menekülnöm. Meg az izgalmas helyekre csak főúton tudok eljutni itt a térségben :(
Igaz az A2 :D 35kW-ig van szerintem a korlát. Nekem papíron 33kW van benne.
ha jó a gép(és tetszik is) akkor egy ugyanolyan típust kell venni rendszámosan
aztán lesz 2 motor 1 papír, dupla öröm olcsóért
....addig meg elmotorozgatok terepen hobby szinten.
Az enyém nem papírozható, esetleg valami buherával. Őszintén nem is jártam utána ezeknek a kategóriáknak, de most nézem 60 körül meglenne a jogsi (A2).

A gáz az, hogy motor is kellene mellé, ami nincs, de nem is kevés pénz. Sulival most végeztem, munkahely elvileg intéződik, bár kitudja lesz e valami belőle pályakezdő pályázat miatt. Ha lesz, akkor azon leszek, hogy minél több pénzt tudjak megtakarítani. Jó azért, ha az embernek van egy kis tartaléka.
én meg 17 évesen az a-b kategóriát
motort a vizsga napján láttam először, egy szakadt 125ös mz-t
örökké leállt mert nem volt alapjárata
akkoriban nem volt a motor ilyen túllihegett dolog
De jó, hogy nem kell jogsival foglalkoznom már jó pár éve. 16évesen leraktam a korlátozottat majd 18évesen a korlátlant. Pedig már akkor is volt róla szó, hogy megváltoztatják a rendszert, de úgy látom el kellett telnie 6-8évnek mire ténylegesen lett belőle valami.
a2 van helyette, azt hiszem 34kw-ig
nekem 25kw papíron a műszer
Miért nem teszed le az A korlátozottat vagy ami most helyette van azt hiszem az A1 (?) Vezethetnéd vele a motort !?
Én is idén nyáron tervezem a jogsit meg az XT-re a papírokat.
Az enyém pont belefér a Kw/kg -határba.
Nekem is szerencsém volt a vásárlással, olcsón megúsztam ahhoz képest hogy milyen állapotban volt.
Nekem egy álom vált valóra a simsonnal is, ezzel meg még egy. A cél, hogy 24-ben jogsit lerakom és egy rendszámos enduróm lehessen. Addig remélem nem kell felújítani, meg remélem el lehet majd adni ilyen öreg motort majd akkor még.

Egyébként én a másodikat vettem meg. Úgy voltam voltam vele, dobfékest nem akarok, de úgy egyben van, hogy kár lett volna otthagyni.
Nekem óriási mázlim volt, a legdurvább, hogy ez volt az első motor amit megnéztünk szerelő haverommal, el is hoztuk. Azt hittem meg kell majd néznem egy 8-10et mire találok olyat, amit megveszek.
én nem nézegetem mikor füstöl, nem is igen érdekel
ha nagyon füstöl meg lesz javítva, kicsi füsttel elmegy évekig
honda is füstölög 2 éve, de már leszarom, ha nem indul pöccenésre meg lesz generálozva, vagy lesz valami másik
155-ért? Akkor ti jól megvettétek a motorjaitokat. Csak én voltam ilyen "balek"? Bár most is elég silány a felhozatal 600-as Yamaha enduró téren.
Én is mindig azt lesem, hogy füstöl e. Múltkor a légszűrő spré viccelt meg, 2 adag volt rajta, tudtam belőle csavarni. Hidegen fehérlett, de csak szívatóval. Érdekes...
Lemostam a motort, akkor a szűrőt is pucoltam, most értelmesen fújtam be lám nincs hiba.