Eddig én csak egyszer cseréltem, de tisztára izgultam, hogy milyen lesz a menet. Előtte nap meg is lazítottam és kitekertem félig, hogy milyen, ha szorul akkor gázos, de a leeresztő menetek épek nekem. Talán a szűrőfedélnél is, legalább is nem nyúltak és viszonylag könnyen hajtottam őket. Azért ez a stressz, mert öreg motor, úgy gondoljuk, hogy 1000-szer szét volt szedve és a menetek ezt nem mindig bírják, főleg, hogy megtépkedik, még csővel is rásegítenek, az a biztos.
Nekem ez lesz a 3. nyaram a motorral, mindig attól félek csak, hogy melyik nyár végén kezdi el zabálni az olajat, mert akkor jöhet a fúrás dugócsere... Én annyira nem értek hozzá, hogy megcsináljam magam, úgyhogy egy 100-120ezerbe belefutok majd. Csak az bosszant, hogy 155ért vettem egy felújítás meg 100körüli. Bár akkor megint 5-10évig jó lesz.
használtak mind ilyen szarok én az opelból is úgy szívatom ki az olajat mert az első kitekeréskor kb fele menet kijött a csavarral együtt
bezzeg a zsiguli mennyi sok cserét bírt.....bár azon nemigen volt semmi alumíniumból
Pont most néztem felújításos videókat, abban néztem a két felső a blokkfélben az alsó pedig a dekniben fog. Amikor vettem, azt mondták nekem, hogy az alsó az összesben megszakad. Az első XT-ben tőcsavaros volt, az autószerelő TT-jében is tőcsavaros volt, az enyémben pedig 8-as menet van alul, tehát egyszer már megszakadt...
Nekem mikor cseréltem az olajat nem nyúltak a menetek hála Isten, kíváncsi leszek legközelebb milyen lesz, nincs kedvem szétszedni, mert ha az ember hozzányúl, az már pénz...
Sőt tuti, hogy a felső 2 csavar az a blokkfélbe megy, mert találtam egy képet, és ott látszik, hogy az alsó csavar új Nekem, és az viszont meg 100%, hogy csak a deknibe van.
én meg sem mertem húzni rendesen, szivárog is egy minimálisan
ősszel úgy is lesz olajcsere akkor majd kiderül milyen, ha megcsúszik akkor tuti lesz új menet
43f-en igen, nálam is ott elment a menet. Hozzá se nyúltam, aztán egyszer az egyik csavartól elkezdett csöpögni az olaj. Ilyen kukacos megoldással lett megcsinálva, és csak a deknibe kellett. Ez a kép akkor készült.
mindegyik?
mert van benne egy jó hosszú is meg egy fura kivitel
már csak azért mert télen új meneteket kell csinálnom bele, szarrá van baszva(ezen is) minden menet
fasz kivan ezekkel a barbár népekkel, minden csavar úgy meg van tépve, pl a szelepdekni csavarokat csak hidegvágóval bírtam megindítani, miután széttördeltem
de az olajszűrő csavarokon is majd eltörtem a imbuszkulcsot mire megindult
ja még vettem 7 ezerért egy komplett karbit, mert az enyémben el volt görbülve a főkarbi tűjének a vége.... és egy új tűt a dzsamaha 14 ezerért akart adni
Rendben, a másik nekem is el van már repedve, hiába a kor megette ezeket a műanyagokat. A másikat is biztosan kell majd rá vennem, kérdés mikor. 20000FT-ot én nagyon sokallok érte, de én úgy vagyok vele, hogy nem akarok összekókányolni a motort mindenféle gagyival. A szezont bírja ki, bár kétlem... Ebayen, asszem van 12-ért, de kitudja milyen, lehet hogy elkopik egy év alatt. Bár az ellenkezője is lehet, lehet, hogy tök jó kis cucc.
olcsón megúsztad nekem 20 pénz volt a másik villavédő
oda nem akartam kókányolni mert látszik, emez a görgő meg nem is látszik
enyém is olyan állapotú hogy körömmel lehet darabokat kikaparni belőle
majd ha rakom össze csinálok képet róla
Nem!Teljesen rendben van, csak mivel 17"-os szinte lehetetlen rá cross gumit kapni ill. nem nagy választék van és az is horror áron!
18"-ra jobban kapni és jóval olcsóbban!
Már mindegy, mert megrendeltem a gyárit, megörültem, hogy "csak" 3400Ft lesz és új. (az előző bontott max 150km-t bírt). Úgy csinálok mintha tele lennék lével. Azért köszönöm, ha az is leszakad, újra rákérdezek nálad! Hátha még áll majd.
bezzeg a zsiguli mennyi sok cserét bírt.....bár azon nemigen volt semmi alumíniumból
Nekem mikor cseréltem az olajat nem nyúltak a menetek hála Isten, kíváncsi leszek legközelebb milyen lesz, nincs kedvem szétszedni, mert ha az ember hozzányúl, az már pénz...
ősszel úgy is lesz olajcsere akkor majd kiderül milyen, ha megcsúszik akkor tuti lesz új menet
mert van benne egy jó hosszú is meg egy fura kivitel
már csak azért mert télen új meneteket kell csinálnom bele, szarrá van baszva(ezen is) minden menet
fasz kivan ezekkel a barbár népekkel, minden csavar úgy meg van tépve, pl a szelepdekni csavarokat csak hidegvágóval bírtam megindítani, miután széttördeltem
de az olajszűrő csavarokon is majd eltörtem a imbuszkulcsot mire megindult
oda nem akartam kókányolni mert látszik, emez a görgő meg nem is látszik
enyém is olyan állapotú hogy körömmel lehet darabokat kikaparni belőle
majd ha rakom össze csinálok képet róla
18"-ra jobban kapni és jóval olcsóbban!
Amúgy melyik volt az a galéria?
még fogyókúrás célra is kitűnő lenne
írj egy mailt nekem aztán majd válaszolok rá az infóval