A Gerecsétől vett bontott piros karika a lengővillára félbeszakadt. Ma vettem észre, miközben nézegettem a motor. Azt hittem a szezont kihúzza, erre 100-150km ment már csak bele. Nem tudja valaki mennyi az új eredeti ára? Lehet beruházok rá, ha nem vészes, de csak azért, mert "nehéz szerelni".
14-47 én pont erről kérnék valami beszámolót! A következő ilyen lesz (már ha majd kell rá). Így még ott van elől a 15-ös és a 13-as variáció is. Majd ha felraktad írj róla, hogy milyen.
Tudom milyen a 17-es hátsó kerék, nekem is itt van a DR ből egy 17-es hátsó kerék dobfékkel tengellyel azon is krosszgumi van de mire szerváltam rá jó áron hát nem volt egyszerű ezért is nem adtam oda a motorral Az XT-hez nekem van egy CR250-es fordított teleszkópom még a DR-be vettem át havertól de nem volt kedvem kicserélni majd ebbe lehet berakom ha tetszik a gép csak még ki kell pofozni meg hátós féket okozni rá
Kösz!
Gyári idomszett van rajta!
Enyém nem 2KF hanem az utána következő típus 3TB!
Majdhogynem ugyanaz mint a 2KF (amíg nem ástam bele magam jobban a témába, nem is nagyon tudtam megkülönböztetni őket)!
Ami hátrány az enyémben, hogy hátul 17"-os kerék van.... nehéz rá kapni cross gumit, de már vettem bele 2KF hátsót, de még nincs belerakva, mert fél évig kajtattam felni után (mivel ritka mint a fehér holló, ezért ajánlom, hogy nagyon vigyázz rá, mert nem dobnak hozzád minden útca sarkon vagy ha igen, akkor kemény pénzért!) de nem kaptam sehol, se magánkézből, se bontóból így megvettem a 17"-os Kenda Trackmaster 2 gumit (ami elég faszán teljesít eddig) felrakattam és talán 2 nap se telt el volt egy eladó 18"-os felni ..... kénytelen voltam megvenni, mert amikor újra aktuális lesz a gumi csere, tuti megint nem kapnék!
Visszatérve az előző témához még, a régi XT-k, mint ami van itt pár embernek, azok inkább terepre valók, mert még oda szánták őket!
Azokat tényleg hamarabb fel lehet venni ugyanolyan áttétel mellett pedig a motorja nem erősebb, nem azért, hanem mert más a felépítése, magasabbak stb.
Pl enyémnél már az is meghatározó szerintem, hogy ez vázból kapja az olajozást.... nem tudom!
Nem ugratgatok vele, tudom,hogy nem arra való arra ott vannak a krosszmotrok.Csak szeretem ha "ugrik" a gép,nem akarom széthajtani vagy összetörni szó sincs róla tudom ,hogy más mint a DR a DR egyébként nehezebb is mint az XT meg testesebb.
Most rendeltem hozzá 14-47-es áttételt meg új láncot.Aztán meglátjuk milyen lesz.Egyébként hátó féknyeregből nem tudjátok,hogy a legegyszerűbb kiszedni a légtelenítő csavart?Szerintem fúrás de ha van jobb ötlet azt meghallgatom mert rendesen beletörték betéteket is elhagyták belőle
Attól, hogy egy "kategóriájú" a motor, nem biztos, hogy ugyanazt meg tudod csinálni hasonló körülmények között!
Nem biztos, hogy a két motor ugyanúgy reagál ugyanarra az áttételre.... az XT orrnehéz motor (DR súlyelosztását nem ismerem), lehet más motor egy kisebb áttételnél is jobban jön fel, mert más a karakterisztikája a motornak!
Mivel orrnehéz, nem ajánlom az ugratásokat sem (már amennyire lehetne) mert könnyen baleset lehet belőle.....
Lehet nem emeli úgy az elejét, de a talajt kitépi alólad az biztos!
Köszi akkor lehet 14-45 lesz.
Csak mi sokat járunk erdőbe(elég sok a hegy meg a domb) meg szeretek egy kerekezni vele.És a DR ben ezt szerettem, 2-ikba gázrántás és keréken van ebből az XT ből is ezt szeretném kihozni.
Nekem volt fent olyan és ide hozzánk ahol mindenhol síkság van nagyon rövid volt. 80nál már nagyon pörgött, úgyhogy előre a 13as helyett raktam egy 15öst.
Szerintetek 13-45-ös áttétellel mennyire ugrana a motor?Mert azt szeretném ha olyan lenne mint a DR volt 2-ikba gázra egy kerék
Vagy ez már túl rövid lenne?
Köszi szépen!
Már felhívtam őket bontottba sajnos csak ilyen 42-es hátsó lánckerekük van nekem pedig 45-ös kellene, úgyhogy ebből újat veszek de nagyon segítőkész volt a csávó.
Egyetlen dolgon vagyok csak kiakadva a hátsó féknyeregre betétekkel azt mondta,hogyha van akkor az 15000Ft csövek minden nélkül bontott mert ,hogy ritka és sokan keresik.
Nekem pedig nincs hátsó fékem mert ebbe a nyeregbe elég-szépen beletörték a légtelenítő csavart betéteket elhagyták a rugóval együtt sajnos
Nekem mivel 84-es a motorom és az elsők közül való, így 43F és 34L alkatrészek vannak rajta. A hengerfej 34L az tuti. Karbi az 43F, kipufogó is 43F, nívópálca 34L. Hengerre hova van ráírva?
szóval erre gondtoltál ?
Gyári idomszett van rajta!
Enyém nem 2KF hanem az utána következő típus 3TB!
Majdhogynem ugyanaz mint a 2KF (amíg nem ástam bele magam jobban a témába, nem is nagyon tudtam megkülönböztetni őket)!
Ami hátrány az enyémben, hogy hátul 17"-os kerék van.... nehéz rá kapni cross gumit, de már vettem bele 2KF hátsót, de még nincs belerakva, mert fél évig kajtattam felni után (mivel ritka mint a fehér holló, ezért ajánlom, hogy nagyon vigyázz rá, mert nem dobnak hozzád minden útca sarkon vagy ha igen, akkor kemény pénzért!) de nem kaptam sehol, se magánkézből, se bontóból így megvettem a 17"-os Kenda Trackmaster 2 gumit (ami elég faszán teljesít eddig) felrakattam és talán 2 nap se telt el volt egy eladó 18"-os felni ..... kénytelen voltam megvenni, mert amikor újra aktuális lesz a gumi csere, tuti megint nem kapnék!
Visszatérve az előző témához még, a régi XT-k, mint ami van itt pár embernek, azok inkább terepre valók, mert még oda szánták őket!
Azokat tényleg hamarabb fel lehet venni ugyanolyan áttétel mellett pedig a motorja nem erősebb, nem azért, hanem mert más a felépítése, magasabbak stb.
Pl enyémnél már az is meghatározó szerintem, hogy ez vázból kapja az olajozást.... nem tudom!
Az XT-én neked milyen idom van hátul?
Most rendeltem hozzá 14-47-es áttételt meg új láncot.Aztán meglátjuk milyen lesz.Egyébként hátó féknyeregből nem tudjátok,hogy a legegyszerűbb kiszedni a légtelenítő csavart?Szerintem fúrás de ha van jobb ötlet azt meghallgatom mert rendesen beletörték betéteket is elhagyták belőle
Nem biztos, hogy a két motor ugyanúgy reagál ugyanarra az áttételre.... az XT orrnehéz motor (DR súlyelosztását nem ismerem), lehet más motor egy kisebb áttételnél is jobban jön fel, mert más a karakterisztikája a motornak!
Mivel orrnehéz, nem ajánlom az ugratásokat sem (már amennyire lehetne) mert könnyen baleset lehet belőle.....
Lehet nem emeli úgy az elejét, de a talajt kitépi alólad az biztos!
Csak mi sokat járunk erdőbe(elég sok a hegy meg a domb) meg szeretek egy kerekezni vele.És a DR ben ezt szerettem, 2-ikba gázrántás és keréken van ebből az XT ből is ezt szeretném kihozni.
Vagy ez már túl rövid lenne?
Már felhívtam őket bontottba sajnos csak ilyen 42-es hátsó lánckerekük van nekem pedig 45-ös kellene, úgyhogy ebből újat veszek de nagyon segítőkész volt a csávó.
Egyetlen dolgon vagyok csak kiakadva a hátsó féknyeregre betétekkel azt mondta,hogyha van akkor az 15000Ft csövek minden nélkül bontott mert ,hogy ritka és sokan keresik.
Nekem pedig nincs hátsó fékem mert ebbe a nyeregbe elég-szépen beletörték a légtelenítő csavart betéteket elhagyták a rugóval együtt sajnos