Én esetleg danamidból lehet hogy tudtam volna csináltatni, de az meg ha nem forog, mivel műanyag, akkor hamar berágja azt is a lánc. 10ezer FT-ért én sem vettem volna, de meglepően jó áron adják. Ebay-en (ahol általában olcsóbbak az alkatrészek). 7-8-10 körül lenne. Amúgy milyen, és mennyiért csinálták meg, és ki? Képed esetleg nincs róla?
én most csináltattam kemény gumiból
de még nem volt időm felrakni, mert mindig beesik valami extra, pedig még a motort is lemostam ........200ft rááldoztam a mosásra.....még máig sem tudtam teljesen feldolgozni ezt a traumát
Akkor jól megvetted! Én is 200-ért vettem. Lehetett volna olcsóbban is, de ez komolyan rendben volt/van. Az alapokat megadtam neki, miután megvettem. Új szűrők, és olaj, gyertya. Utána kellett egy ford. szám mérő spirál, mert nem mért), dekompresszor bovden (nálam szakad el). Első fékbetét (nem nagyon fogott az EBC), hátsó csikorgott, de még gyári volt benn. Kellett rá két láncvezető görgő. Jó regina lánc volt rajta, de 500km alatt elnyúlt a sárba (gyűrű nélküli). Előre vettem egy 13-as lánckereket. Karburátortömítés és főfúvóka. A mostani kis piros karikával leszek kb. 260-nál. Fél éve van nálam és gyenge ezer km-t mentem vele.
Tavaly ősszel vettem (szept vagy okt) 200 guriga volt! 250-re tartották, de jól sikerült az alku
Óra szerint 22 ezer km van benne (most vagy tényleg annyi van benn vagy nem, sosem derül ki)... német vagy svájci volt!
Akitől én vettem, annál volt vagy 3 évig, de 50 km-t nem ment vele, csak állt a garázsba neki!
(50 év körüli, 150-160 kiló.... én a 85 kilómmal 10 rúgás után infarktussal küzdök, hát gondolom, hogy neki milyen lehetett)
De jóhogy nem indult könnyen, a 2 szívócsonk teljesen kuka, a gyertya kézzel volt beletekerve, simán kitekertem kézzel.... de lehet ez volt az én szerencsém, mert különben csak leharcolta volna az öreg a gépet akkor súllyal )
Szóval vettem rá 2 új szívócsonkot, lánc, lánckerék, gumi hátra meg megvettem már a 18"-os felnit is.
Most vettem bele iridium gyertyát, 2 első teleszkóp szimering+ porvédő!Azt hiszem ennyi! Hogy ez árban mennyi volt eddig azt most hirtelen nem tudom!
Köszi, árát tekintve lehet, hogy megérné, de kell a fenének, ilyenekre nem akarok költeni, csak érdeklődtem, hogy hogy hozták össze a dobot. Az XR-en elég érdekes volt a régi...
Mondom én.... én most cseréltem a teló szimeringet és egészen elől kellett alábakolni, hogy hátrafelé billenjen....
De ez nem cross motor, nem is várhatjuk el tőle azokat a tulajdonságokat! DE cserébe legalább jó, mert ha odafigyel rá az ember akkor örök élet + 1 nap!
Én nem versenyzek vagy ilyesmi, amit nekem nyújt ez a motor teljesen tökéletes.....
Persze ezt írtam is, hogy enyém váztartályos és ez is befolyásolhatja ill. hogy a tiéteknek más a felépítése, magasabb és sokkal inkább terepre készültek... ahogy fiatalodik a típus, úgy inkább egyre jobban közútra szánták őket!
De 98%-ra veszem, hogy bármelyik XT-t középen megemelnéd, orra bukna.....
Nem akarok beleugatni, de a te XT motorod az vázból kapja az olajat és nem hátul egy tartályból igaz? Mert akkor lehet hogy orrnehéz. Mert én pont azt veszem észre az enyémen ami tartályos hátul hogy 1-esbe vagy akár 2.-ba is ahogy húzom a gázt úgy jön az eleje felfelé pedig 15/41 (asszem ez a gyári áttétel) van rajta. Persze csak aszfalton, kavicsoson inkább kapar a mögöttem jövő nagy örömére :D
az nem olyan vészes (már amilyen árakkal találkoztam eddig alkatrészek terén) esztergáltatni biztos olcsóbb lenne.... de még keríteni vkit aki megcsinálja stb.... hmm
Nekem azzal nagyon nagy mákom volt. 1.5évig egy olyanra vadásztam, de úgy voltam vele h egetrengető szükségem nincs rá, ezért max egy 20ast adok érte. Nem találtam sehol se, majd egyszer nézegettem az eladó xt-ket és láttam, hogy egy 43f-en olyan dob van. Ráírtam az eladóra, hogy esetleg a dobot külön is eladná-e, visszaírt, hogy attól függ, mennyit adnék érte. Mondom egy 20ast, és egyből belement. Semmit nem csináltam vele csak felcsúsztattam. Illetve raktam bele gyapotot, mert mikor meghallgattam élőbe nagyon hülye hangja volt, amikor hazavittem szét szedtem teljesen és üres volt a belseje.
de még nem volt időm felrakni, mert mindig beesik valami extra, pedig még a motort is lemostam ........200ft rááldoztam a mosásra.....még máig sem tudtam teljesen feldolgozni ezt a traumát
Óra szerint 22 ezer km van benne (most vagy tényleg annyi van benn vagy nem, sosem derül ki)... német vagy svájci volt!
Akitől én vettem, annál volt vagy 3 évig, de 50 km-t nem ment vele, csak állt a garázsba neki!
(50 év körüli, 150-160 kiló.... én a 85 kilómmal 10 rúgás után infarktussal küzdök, hát gondolom, hogy neki milyen lehetett)
De jóhogy nem indult könnyen, a 2 szívócsonk teljesen kuka, a gyertya kézzel volt beletekerve, simán kitekertem kézzel.... de lehet ez volt az én szerencsém, mert különben csak leharcolta volna az öreg a gépet akkor súllyal )
Szóval vettem rá 2 új szívócsonkot, lánc, lánckerék, gumi hátra meg megvettem már a 18"-os felnit is.
Most vettem bele iridium gyertyát, 2 első teleszkóp szimering+ porvédő!Azt hiszem ennyi! Hogy ez árban mennyi volt eddig azt most hirtelen nem tudom!
De ez nem cross motor, nem is várhatjuk el tőle azokat a tulajdonságokat! DE cserébe legalább jó, mert ha odafigyel rá az ember akkor örök élet + 1 nap!
Én nem versenyzek vagy ilyesmi, amit nekem nyújt ez a motor teljesen tökéletes.....
De 98%-ra veszem, hogy bármelyik XT-t középen megemelnéd, orra bukna.....
nem lehet vmi bonamidból vagy hasonlóból leszúratni egyet? Nem egy bonyolult alkatrész.... szerintem.