Amúgy azt vettem észre, hogy kb 3 típusból van össze rakva a motorom. :D A henger, a blokk, a légszűrő doboz, az oldal idomok, féknyereg... mindegyiken más típus kód van
A régi hengerfej a motoromon 1vj-s volt. És a motor gépkönyvében 2kf van... de fekete blokkos! És ugye a 2kf az szürke blokkos már.
Te érted ezt, hogy hogy is van?
ehhez nem értek de nem biztos
pl a hondánál más még a főtengely is ami önindítós és ami nem
nekem meg a berúgót spórolták ki ezek a komisz japók
pedig néha jó lenne
Mondjuk olyankor biztos jól jöhet :)
Szerinted olyat lehet csinálni, hogy berúgós xt blokkra felszerelni önindítót? Gondolom egyben cserélni kéne a bal deknit stb..
ilyen hobbi túrások szoktak rápakolni ilyesmi kacatokat
bár ha egyedül mászkálnék jó messzire(afrika vagy hasonló) akkor elgondolkoznék rajta, pl egy kerékcserénél jól jöhetne
minek az rá?
ki tudná rá felhuzigálni a motort?
meg aztán sok helyen fennakadna, a cagivával szoptam vele, traktornyomba simán fennakadt az oldaltámasz
Lehet most nagy hülyeséget írok, nem találtam képet a támasztóról, enyémet meg sose vettem még le. De vedd le a tiedet és nézd meg a közepét a csavar alatt, mert ahogy lehajtod gondolom annak meg kell akadnia valahol, aztán neked lehet ott kikopott és ezért megy lentebb, mint ahogy szeretnéd. Ha tényleg ez van és odafértek húzzatok rá 1-2 varratot hegesztővel és akkor nem fog annyira megdőlni.
sporgépen már lehet nem ütögetném én se a láncot, bár ahhoz inkább már egy végtelenítettet tennék fel
ezekre a ganajtúrókra jó a hidegvágó is, bár ha nem lennék lusta köszörülnék egy törött menetfúróból beleillő profilú kúpot
csak hát ugye a lustaság fél egészség, én meg nem vagyok beteg
nekem olyan RK láncot küldtek, hogy azt hittem új.... és 5 ezerért
Lehet új is volt, pont rakni akarták volna fel vmi motorra és véletlen becsomagolták nekem
Gerecséről vettem, Twin Air-t. A légszűrő két részből áll, nekem csak egy szivacs volt benn, emiatt vettem a szettet. 6300 volt ha minden igaz,(+-100-200FT) ezt is elsőben cseréltem. A belső rész, ami lényegében a szűrő, na az csak 2500FT. Egyébként a külső hálós szivacs is kell bele, mert az tömít oldalt, de a szűrőt is brutálisan megvédi ha befújod. Még a portól is. Én azt mondom, hogy 70%-ban biztosan.
remélem nem esik le sehonnan sem
Én főként a cbr miatt veszem, ott nem túl jó érzés, ha elszalad a lánc.... egyszer kell megvenni, én már rühellem, amikor nincs megfelelő szerszám és azzal mennek el napok, hogy kitalálja az ember, hogy mivel, hogy....
Múltkor cseréltem a szimeringet az xt-n és 3/4 nap azzal ment el, hogy, szerszámokat "gyártsak" ötleteljek, hogy mivel lehetne megcsinálni úgy, hogy ne menjen tönkre.....
Amikor megvoltak, a másik szárat fél óra alatt lerendeztem!
De ilyen volt most télen a simo felújítás is..... csináltattam, csináltam hozzá megfelelő szerszámokat (blokkszéthúzó, főtengelybehúzató, hevítő patronok stb) és mintha legóztam volna, szedtem szét, raktam össze.... vérnyomás 120/80, szóval sima ügy volt
tuti kombináció