Hívd fel a Gerecse motort, nekik vannak XT-hez bontott alkatrészeik. Lánckerekek biztosan, mert kérdeztem, igaz általában csak gyári áttételek, de vannak. De én pl.: olyan DID láncot vettem, ami olyan mint az új. JOE ajánlotta, nekik is jót küldtek. Nekem 7 ezer volt a lánc! DID VT2-es. Első új lánckerék 13-as 3ezer (ÚJ). Hátsó jó állapotú 39-40-es körüli 3-4 ezer forint. Így egy igaz, hogy használt, de JÓ láncszetted lesz 15 körül. Mégsem 30. A 13-40-es áttétel pedig már simán használható terepen! Az a DID VT2-es lánc pedig 23 ezer újan.
Azt írják róla, hogy alkalmas a D.I.D lánc bontására és a szem nittelésére egyaránt.
Nekem ma veszik meg (remélem lesz), csak nem tudom mikor ér haza!
14eFt az ára
Az én motoromat ismerőssel csináltuk. Nekem nincsenek még olyan komoly eszközeim mint neki, de azt néztük, hogy a hengerem belül jó állapotban van. Még mondta is, hogy korához képest kitűnő és hogy jó erőben van. Egyedül a lecserélt hengerfej volt totálisan kuka. Az katasztrófa ahogy kinéz a vezértengellyel együtt.
Ezért mondom, hogy nézd meg egy csővel mekkora szint, mert ha az szar akkor láthatod.... az úszószint csak úgy nem állítódik el magától, ha eddig jó volt.
Ez nem simson, hogy csak ide-oda hajtogatjuk (és lehet feleslegesen) és ha már úgy elhajtogattuk, hogy sose lesz jó, akkor veszünk újat 400Ft-ért!
Egy úszó kb 10 ezer vagy még több.... vagy pl egy súbertű 14 ezer forint+ szállítás.... érdemes ezeket az árakat átgondolva szerelni!
Az igen! És azt mitől? Tört valami benne vagy mi? Nekem is be lettek csiszolva a szelepek! Első rúgásnál nagyon meglepődtem, hogy mennyiét ér az egész. Alig bírtam átforgatni! + ekkor adta meg magát a berúgó kar is... hát nem volt az sem olcsó :/
Hajrá Elég bosszantó lehet, hogy ráköltesz egy valag pénzt, aztán egy aprósággal szopsz.
Xl-es haverom meg úgy járt, hogy felújítatta a blokkot, dugó, vezérműlánc csere, szelepeket becsiszolták stb. Ment vele kb 500-600km szépen nem is húzta mint a hülye, aztán most olyan a motorja, mintha eldobta volna a vezérlést. Berúgókart meg se bírja mozdítani.
Nekem jól zár, mert nem folyik a túl folyón a benzin még akkor sem ha egy helyben áll.
Mikor próbálom berúgni meg mikor döcögős úton megyek vele akkor látom, hogy a cső vége elvan színeződve meg mikor oldalra dől a motor. Pár hónapja mikor kipucoltam a karburátort akkor megnéztem, hogy jól zár e... belefújtam a csőbe ami a csapról meg a karburátorba,hogy zárva legyen a szelep és nem engedett át. Azóta eltelt kb fél év, szóval lehet már nem jó, de szerintem csak a szint rossz benne.
Úszóház tömítés nincs a nagyvasnak.... nemrég érdeklődtem, mert én is akartam venni!
O gyűrűket be tudod szerezni szimering,csapágy boltban, csak viton legyen ne sima mert azt egy-kettő megeszi a benzin.
Tűszelep megkopik és nem zár rendesen és átenged!
Enyém is átenged, de még igen lassan.... ha nyitva hagyom a csapot akkor egy idő után folyik a túlfolyón.... de járó motornál még nincs gond.... nem folyik annyi utána rövid idő alatt, mint amit eléget! De álló motornál zárni kell a csapot!
Én nem találtam sajnos. Egyetlen egy motoros oldalon találtam felújító készletet hozzá, valami bolt oldalán de már meg nem mondom melyikén. Amikor felhívtam őket, akkor meg elhajtottak, hogy ők csak robogókkal foglalkoznak már. De azért keresgélj, hátha az én figyelmemet elkerülte.
ennyiért inkább elverem hidegvágóval
Nekem ma veszik meg (remélem lesz), csak nem tudom mikor ér haza!
14eFt az ára
ki is tudja nyomni a csapot vagy csak elnyomja összeszereléskor?
Nincs valakinek 2KF-re jó állapotú láncszett?És hátsó féknyereg betétekkel?
üdv
ragaszd oda a tank oldalára ahogy a képen van és hagyd úgy egy időre, hogy megtudd átenged-e a tűszelep, ha egyre több benzin lesz a csőbe akkor át
Ez nem simson, hogy csak ide-oda hajtogatjuk (és lehet feleslegesen) és ha már úgy elhajtogattuk, hogy sose lesz jó, akkor veszünk újat 400Ft-ért!
Egy úszó kb 10 ezer vagy még több.... vagy pl egy súbertű 14 ezer forint+ szállítás.... érdemes ezeket az árakat átgondolva szerelni!
Xl-es haverom meg úgy járt, hogy felújítatta a blokkot, dugó, vezérműlánc csere, szelepeket becsiszolták stb. Ment vele kb 500-600km szépen nem is húzta mint a hülye, aztán most olyan a motorja, mintha eldobta volna a vezérlést. Berúgókart meg se bírja mozdítani.
Mikor próbálom berúgni meg mikor döcögős úton megyek vele akkor látom, hogy a cső vége elvan színeződve meg mikor oldalra dől a motor. Pár hónapja mikor kipucoltam a karburátort akkor megnéztem, hogy jól zár e... belefújtam a csőbe ami a csapról meg a karburátorba,hogy zárva legyen a szelep és nem engedett át. Azóta eltelt kb fél év, szóval lehet már nem jó, de szerintem csak a szint rossz benne.
O gyűrűket be tudod szerezni szimering,csapágy boltban, csak viton legyen ne sima mert azt egy-kettő megeszi a benzin.
Tűszelep megkopik és nem zár rendesen és átenged!
Enyém is átenged, de még igen lassan.... ha nyitva hagyom a csapot akkor egy idő után folyik a túlfolyón.... de járó motornál még nincs gond.... nem folyik annyi utána rövid idő alatt, mint amit eléget! De álló motornál zárni kell a csapot!