Én ebayről vettem, durván 8000ft postával. Nem raktam még bele a motorba, de ha megyek haza akkor muszáj lesz. Remélem megfog szűnni az a jelenség, hogy ha sűrűn nyélgázt húzok úgy csinál mintha szabályozna, ledurrog. Ha nem karbi baja van akkor meg cdi lesz.
Akkor átenged a tűszelep vagy a tűszelep tartónál lévő O gyűrű szar....
Egy jó tanács, hogy ha veszed le az úszót, akkor a rögzítő csapszeg kivételével csak óvatosan, mert könnyen törik a fül amibe belemegy a csap.
Nem kell oda átlátszó gumi cső. Egyértelműen csöpög belőle a benya néha. Szóval biztos a benzin szint rossz, mert sokszor látom, hogy a cső végét a benzin elszínezi.
Egy gyertya attól még, hogy szikrát ad, nem feltétlen jó....
A benzinszintet pedig meg tudod nézni, ha a leeresztő csavarnál lévő túlfolyóra raksz egy átlátszó gumicsövet és visszahajtod a karbi mellé.... az megmutatja, hogy hogy áll a benzinszint. ill ha vársz vele, akkor láthatod, hogy átenged-e a tűszelep....
Az igaz lehet, hogy rossz. Szikrát ad meg minden, szóóval az biztos jó. Ami itt a probléma az a benzin szint, de ez biztos. Kezdésnek majd leszedem azt kipucolom rendesen, beállítok mindent a kapott információk alapján.
Azt csak jó lesz :)
Nincs abban semmi különös.... vagy jók benne a cuccok vagy nem!
Azon javítani nem nagyon kell, mert nem lehet, csak cserével és állítgatni sem igazán van mit!
Megemeled a súbert 7mm-re, és beállítod a csavart, hogy akkor nyisson a segéd karbi ill. a levegő-üzemanyag keveréket kell belőni és ennyi!Azt kinyitod gyári értékre (2,5 fordulat) kiindulásként és onnan fél vagy negyed fordulatonként nézed, hogy hogy reagál!
De mint írtam zárd el a csapot és próbáld úgy és meglátod, hogy azzal van-e probléma, hogy vmi nem zár jól!
Ezekbe az 1000 forintos gyertyákba pedig bele lehet szarni.... lehet 1 óra után meghal.... és utána csak szopatja az embert, mert nem is gondol rá, hogy azzal van a baj, mert úgy van vele, hogy új, most vettem bele...
Nem lehet, hogy a gyertya szopat?
Amúgy ha megszívta magát, akkor nyomd rá a vészleállítót, majd csutka gáz és rúgj rá 3-4-t, hogy szellőzön ki!
De nehogy úgy rúgj rá, hogy nem kapcsoltad le a gombot, mert nagy eséllyel olyat visszarúg, hogy beszrsz!
Amúgy meg próbáld ki azt is, hogy nem nyitod meg a csapot,így nem tudja túl szívni magát és akkor kiderül az okoz-e problémát!
Engem mostanában a vészleállító szopat.... vagy valaki szándékosan lenyomja vagy én ahogy tolom ki lelövöm..... de lemerít mire észreveszem, hogy le van kapcsolva
Nyúzd csak nyugodtan, ütés és vízálló...mi baja lehet?
Van nekem is fent egy új vidi amely hűen tükrözi, hogy milyen is az alföld, a legnagyobb domb egy töltésoldal a közelben.
Itt csak a pocsolyákat lehet kerülgetni....
Ez a pálya egyébként 12km-es, ez csak egy része itt lehet fel, le, össze, vissza menni, persze csak ésszel. Egy olyat még lehet csinálok, hogy egy teljes kört megyek, azt is felteszem. De nem nagyon akarom nyúzni ezt a kamerát, mert nálam lesz valami baja akkor leapad a buxám.
Nem lehet, hogy a szerelőd belerakott egy nem bele való gyertyát aztán melegen azért nem indul? Na jó túl egyszerű megoldás lenne, sőt benzinszag se lenne
aki nem ért hozzá az találgat és egyszer majd sikerül
volt amit 3 nap alatt tudtam beállítani, bár ott fúvókacserebere meg minden egyéb szarolás volt
már kapartam magam
de végül olyan jól sikerült hogy keveset is evett, pöccre indult, ment rendesen
az a lényeg ha felkúrod magad bontani kel legalább egy sört
KATT
Amúgy a tűszelep is eltud romlani? eldugul vagy mi?
tűszelepet nézd meg a nagyvason, hogy van-e
Hol lehet kapni ilyen karburátor felújító szettet és kb mennyibe fájhat?
Egy jó tanács, hogy ha veszed le az úszót, akkor a rögzítő csapszeg kivételével csak óvatosan, mert könnyen törik a fül amibe belemegy a csap.
A benzinszintet pedig meg tudod nézni, ha a leeresztő csavarnál lévő túlfolyóra raksz egy átlátszó gumicsövet és visszahajtod a karbi mellé.... az megmutatja, hogy hogy áll a benzinszint. ill ha vársz vele, akkor láthatod, hogy átenged-e a tűszelep....
Azt csak jó lesz :)
Azon javítani nem nagyon kell, mert nem lehet, csak cserével és állítgatni sem igazán van mit!
Megemeled a súbert 7mm-re, és beállítod a csavart, hogy akkor nyisson a segéd karbi ill. a levegő-üzemanyag keveréket kell belőni és ennyi!Azt kinyitod gyári értékre (2,5 fordulat) kiindulásként és onnan fél vagy negyed fordulatonként nézed, hogy hogy reagál!
De mint írtam zárd el a csapot és próbáld úgy és meglátod, hogy azzal van-e probléma, hogy vmi nem zár jól!
Ezekbe az 1000 forintos gyertyákba pedig bele lehet szarni.... lehet 1 óra után meghal.... és utána csak szopatja az embert, mert nem is gondol rá, hogy azzal van a baj, mert úgy van vele, hogy új, most vettem bele...
nyomatékkulcs 4-24Nm vagy 24-206Nm
a gyertyakulcs készletben pedig 3 mérethez jó 16-18-21mm
Amúgy ha megszívta magát, akkor nyomd rá a vészleállítót, majd csutka gáz és rúgj rá 3-4-t, hogy szellőzön ki!
De nehogy úgy rúgj rá, hogy nem kapcsoltad le a gombot, mert nagy eséllyel olyat visszarúg, hogy beszrsz!
Amúgy meg próbáld ki azt is, hogy nem nyitod meg a csapot,így nem tudja túl szívni magát és akkor kiderül az okoz-e problémát!
Engem mostanában a vészleállító szopat.... vagy valaki szándékosan lenyomja vagy én ahogy tolom ki lelövöm..... de lemerít mire észreveszem, hogy le van kapcsolva
Van nekem is fent egy új vidi amely hűen tükrözi, hogy milyen is az alföld, a legnagyobb domb egy töltésoldal a közelben.
Itt csak a pocsolyákat lehet kerülgetni....
volt amit 3 nap alatt tudtam beállítani, bár ott fúvókacserebere meg minden egyéb szarolás volt
már kapartam magam
de végül olyan jól sikerült hogy keveset is evett, pöccre indult, ment rendesen
az a lényeg ha felkúrod magad bontani kel legalább egy sört
7-es fúróval tudod ellenőrizni.