Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rendben köszönöm!
Gondolom járó motornál tudok pontosítani
Nekem csak ezzel a szemét berrúgóval van bajom. 2 napot szoptam vele és a combom úgy be van durranva ,hogy alig bírok rá állni. Most egy ideig énsem szórakozok vele! Időm sincs meg kedvem sincs. Tanulnom kell, jövőhét utáni hétfőn megyek vizsgázni. Majd utána tökölök vele és addig talán a mérgem is elszáll.
az az
nekem 1 és 11/12 fordulatra van nyitva
de ez függ sokmindentől a 2 fordulat kiindulásnak jó
És a szinkron karburátornak mikor kel nyitni? Ha jól tudom azt is belehet állítani a 2 karburátor közti csavar távolságával vagy hogy... így elméletből nem biztos. Olyan 7mm- körül kell nyitnia?
Én sem, 3 percen belül 2x borultam, a videó előzménye a második a farönkön. Hulla voltam, tele van benzinnel az amúgy is nehéz motor. Másodszorra úgy vették le rólam, így nem lett nekem sem meg a motornak sem semmi baja. Hétvégéig rá sem nézek. Ma jöttem rá, hogy jobb lenne egy ugra bugra motor 100 kiló környékén.
Köszönöm! Valamikor megnézem, de most nem vagyok vele jóban, 2 nap szopatás után kicsit megharagudtam rá. :D
Pontosan!, gyári értéke 2, vagy 2,5, akörül kellene állnia.
Ez az a csavar, ha minden igaz! Ami a kockában van?!?
Feltöltöttem a videót, itt megnézhetitek

http://youtu.be/UFh0my2l3cQ

Az alapjára valójában kb. 1000 és egy esés után indítom a motort, a fatörzsön látni is lehet majd a benzin nyomát. Amúgy felhajtom 1300 környékére az alapjáratot, csak igénybevételtől függően változik kicsit az is és most próbálgatom, milyen pucolás után.
amúgy ha hidegen pipec melegen szar akkor sokat kap
próbálj a levegőcsavaron állítgatni hátha..........
Értem. Hát ezen is jó lenne valami hasonló vagy legalább egy önindító. 2. napja szopok vele, ráadásul ami felkerült hengerfej azon a szelep jól zárnak meg minden szóval rohadt nagy kompresszió van benne. Ennek köszönhető, hogy a combot totál be van gyulladva :S
a hondám ilyen ha túlhevül szarul indul, de ha jár egy ideig pöccre röffen
igaz nekem van kézi deko avval rúgok párat akkor is beindul utána
Hát olyan nagyon számottevő különbség nincs. Annyival jobb ez, hogy nagyobb a dob kivezető nyílása, mint a gyárinak ezért sokkal öblösebb és egyben halkabb lett. Persze nem az a nagyon halk, de legalább 4 utcával arrébb már nem lehet hallani. A gyári dobbal itthon lehetett hallani hogy 2 heggyel arréb mászok a dombon.
Alsóbb fordulatra kéne levinni, úgy gondoltam, akkor számottevően nincs változás mi? Az enyém 4 ezer környékén megindul, de nem szoktam addig pörgetni, csak néha. Az XR olyan volt, hogy mondjuk 2000-4000 mint a bivaly és fogy el folyamatosan, és gyorsan. Most azt is forgatni kell, hogy meginduljon. Nekem meg az tetszene, ha alapon leadna mindent kb. De mondom, ez csak érdeklődés, és nem akarok vele foglalkozni, mert még így is sok néha a tudása.
Benzincsapos járatást csináltam, dehát ígyis szoptam 40 percet. :S Hegymenetnek mi köze ehhez? Köszönöm, mindenképpen kifogom próbálni!
Sok a nyomaték? Én elfogadnék még egykis nyomatékot :D
Hát azt vettem észre, hogy kicsivel nyomatékosabb lett meg mintha jobban venné a lapot. Utóbbi lehet ,hogy csak az én agyam szüleménye.
próbálj ki 2 dolgot
egyik hogy ha megálltál 10-15 másodpercig járasd alapjáraton(kemény hegymenet után akár tovább is..1perc..)
másik meg hogy leállítás előtt zárd el a benzincsapot aztán csak akkor nyisd ki ha beindult
vagy ezek kombinációja
A fekete füst sok benzinre utalna...
Kipufogó mit változtatott? Hang nem érdekel, persze nem ordítson, de jó lenne kicsit lejjebb vinni a nyomatékot, persze csak érdeklődöm. Még van legalább 5 fog láncáttételben (hátulra nézve) és hát, na mindegy, így sem tudom kihasználni..., pedig csak egy XT. Megköszönném, ha mondanál róla pár szót.
Nem, nem füstöl. Se hidegen, se melegen! Szóval..Érdekes egy masina :)
Egy kérdésem lenne, mit vettél észre, miután nyitott dob került az XT-re? Alacsony fordulaton erősebb, vagy valami ilyesmire gondolok. Az XR 600-ra felkerült egy gyári dob és jobban kell forgatni, de kezelhetőbb. Másik dobbal olyan vad volt, 3mm gázra bontotta a dombot, de felső fordulaton nem indult meg. Az xt a gyárijával 4 ezer körül elkezd húzni. Bár addig meg nem forgatom, főleg erdőben nem.
Szedd szét és nézz rá mindenre! Melegen nem füstöl feketén, mikor megy?
minden rendben van vele, mert nem lett baszarintva meg tekergetve. egyedül szerintem csak a benzin szint rossz benne, mert az uszó is jó! Kb 6-7 hónapja lett pucolva akkor minden jó volt. Csak hengerfej csere után jött ki ez :S
Ha nem volt bántva azóta, hogy felújítottad én a következőt ellenőrizném. A tűszelepen a gumis részt, ami a zárásért felelős valamint a házát belül, nincs e rajt sérülés véletlenül (esetleg kihúznám, hogy az O gyűrű milyen rajta. Az úszód lyukas e, az úgy tudod megnézni, hogy kiveszed és megrázod, ha lötyög benn valami, akkor lyukas, emiatt nehezebb és túlfolyik. Ha eddig minden oké, akkor a benzinszintet nézném meg. Az úszódnak fejtetőre állított karburátorral 26+-1mm-en kell állni a tömítési felülettől. Ha fúvókák nem lettek cserélgetve és az alapjárati levegő nem lett elhajtva, akkor kb. mennie kell!
A benzin szintet az úszónál lévő kis réz lapka hajlítgatásával tudom szabályozni? valami stendert beállítási értéke van?