Nekem csak ezzel a szemét berrúgóval van bajom. 2 napot szoptam vele és a combom úgy be van durranva ,hogy alig bírok rá állni. Most egy ideig énsem szórakozok vele! Időm sincs meg kedvem sincs. Tanulnom kell, jövőhét utáni hétfőn megyek vizsgázni. Majd utána tökölök vele és addig talán a mérgem is elszáll.
És a szinkron karburátornak mikor kel nyitni? Ha jól tudom azt is belehet állítani a 2 karburátor közti csavar távolságával vagy hogy... így elméletből nem biztos. Olyan 7mm- körül kell nyitnia?
Én sem, 3 percen belül 2x borultam, a videó előzménye a második a farönkön. Hulla voltam, tele van benzinnel az amúgy is nehéz motor. Másodszorra úgy vették le rólam, így nem lett nekem sem meg a motornak sem semmi baja. Hétvégéig rá sem nézek. Ma jöttem rá, hogy jobb lenne egy ugra bugra motor 100 kiló környékén.
Az alapjára valójában kb. 1000 és egy esés után indítom a motort, a fatörzsön látni is lehet majd a benzin nyomát. Amúgy felhajtom 1300 környékére az alapjáratot, csak igénybevételtől függően változik kicsit az is és most próbálgatom, milyen pucolás után.
Értem. Hát ezen is jó lenne valami hasonló vagy legalább egy önindító. 2. napja szopok vele, ráadásul ami felkerült hengerfej azon a szelep jól zárnak meg minden szóval rohadt nagy kompresszió van benne. Ennek köszönhető, hogy a combot totál be van gyulladva :S
Hát olyan nagyon számottevő különbség nincs. Annyival jobb ez, hogy nagyobb a dob kivezető nyílása, mint a gyárinak ezért sokkal öblösebb és egyben halkabb lett. Persze nem az a nagyon halk, de legalább 4 utcával arrébb már nem lehet hallani. A gyári dobbal itthon lehetett hallani hogy 2 heggyel arréb mászok a dombon.
Alsóbb fordulatra kéne levinni, úgy gondoltam, akkor számottevően nincs változás mi? Az enyém 4 ezer környékén megindul, de nem szoktam addig pörgetni, csak néha. Az XR olyan volt, hogy mondjuk 2000-4000 mint a bivaly és fogy el folyamatosan, és gyorsan. Most azt is forgatni kell, hogy meginduljon. Nekem meg az tetszene, ha alapon leadna mindent kb. De mondom, ez csak érdeklődés, és nem akarok vele foglalkozni, mert még így is sok néha a tudása.
próbálj ki 2 dolgot
egyik hogy ha megálltál 10-15 másodpercig járasd alapjáraton(kemény hegymenet után akár tovább is..1perc..)
másik meg hogy leállítás előtt zárd el a benzincsapot aztán csak akkor nyisd ki ha beindult
vagy ezek kombinációja
A fekete füst sok benzinre utalna...
Kipufogó mit változtatott? Hang nem érdekel, persze nem ordítson, de jó lenne kicsit lejjebb vinni a nyomatékot, persze csak érdeklődöm. Még van legalább 5 fog láncáttételben (hátulra nézve) és hát, na mindegy, így sem tudom kihasználni..., pedig csak egy XT. Megköszönném, ha mondanál róla pár szót.
Egy kérdésem lenne, mit vettél észre, miután nyitott dob került az XT-re? Alacsony fordulaton erősebb, vagy valami ilyesmire gondolok. Az XR 600-ra felkerült egy gyári dob és jobban kell forgatni, de kezelhetőbb. Másik dobbal olyan vad volt, 3mm gázra bontotta a dombot, de felső fordulaton nem indult meg. Az xt a gyárijával 4 ezer körül elkezd húzni. Bár addig meg nem forgatom, főleg erdőben nem.
minden rendben van vele, mert nem lett baszarintva meg tekergetve. egyedül szerintem csak a benzin szint rossz benne, mert az uszó is jó! Kb 6-7 hónapja lett pucolva akkor minden jó volt. Csak hengerfej csere után jött ki ez :S
Ha nem volt bántva azóta, hogy felújítottad én a következőt ellenőrizném. A tűszelepen a gumis részt, ami a zárásért felelős valamint a házát belül, nincs e rajt sérülés véletlenül (esetleg kihúznám, hogy az O gyűrű milyen rajta. Az úszód lyukas e, az úgy tudod megnézni, hogy kiveszed és megrázod, ha lötyög benn valami, akkor lyukas, emiatt nehezebb és túlfolyik. Ha eddig minden oké, akkor a benzinszintet nézném meg. Az úszódnak fejtetőre állított karburátorral 26+-1mm-en kell állni a tömítési felülettől. Ha fúvókák nem lettek cserélgetve és az alapjárati levegő nem lett elhajtva, akkor kb. mennie kell!
Gondolom járó motornál tudok pontosítani