Nem lett vágva! 1080-ban nézted? Át lehet állítani, gondolom tudod. Az eredetije nagyon jó, youtuben nem néztem vissza. Egyébként nem olyan rettenet nagy durrantás az az XR. Jó jobb az enyémnél simán, de az ára is duplája! Én 200-ért vettem.
Múltkor írtam, hogy fehérlik hidegen szívatóval. Tegnap mikor mostam, akkor minden volt, szűrő takarítás is. A 2 adag olajat kimostam belőle és most csak vékonyan fújtam be, persze kellőképpen. Ezután nem volt ez a jelenség. Érdekes.
Igen, csalóka, mint minden kamera és fénykép. Amúgy szerintem ez a legjobb felfogatás, esetleg a sisak oldalára jobb lenne (esetleg). Mivel az ember fején van, így alig rázkódik.
Konkrétan szemben lakunk ! Nagyon jó a kamera, de így jobb szerintem ha az embert veszik. Amúgy szerintem hülyeség 150-ért. Max. 50-et adnék érte, nagyon max. és ha tele lennék lével. Egyébként nem látszik, de az utca végén az az autó egy rendőrautó volt. Ahogy kiérünk legutoljára az aszfaltosra, abból az utcából ment lefelé. A sötétzöld házban lakik egy másik haverom, ő kérdezte, hogy nem értük e be őket. Kicsit jobban vert a szívem mikor megláttam, de már otthon voltunk.
az a baj a kamerával hogy nagyon fent van.
a szintváltozásokból semmi sem látszik így
a térd magasságában lenne az igazi, csak ott meg nemigen lehetne rögzíteni rendesen
Nekem tetszett nagyon, jó ez a kamera is, igaz 1-2helyen bekockásodott nálam a kép, bár gondolom a feltöltés miatt. Jó messze laktok egymástól haveroddal, ha jól láttam 2-3házzal arrébb laksz Vele szembe. Gondolkodtam már én is ilyen kamerán, csak nekem nem ér meg annyit, hogy visszanézzem a motorozásokat, mint amennyibe kerül.
nem vagyok biztos benne de mintha itt "kínlódott" volna valaki a motor magasságával meg hogy láb nem ér le
szóval a magasság nem olyan fontos
a képen a dakaron egy elég jó eredményeket elérő ember van(akinek persze ismét nem jut eszembe a neve
jól látszik hogy valószínűleg nem ért le egyszerre mindkét lába
Rendben. Van az odaútról is videó, de az 1920*1080 60 fps. 12 perc 2.9GB . A a hazaút 30FPS-el "csak" 1.6GB. Lehet rakok majd fel On boardot is, de nem nagyon akarom nyúzni a cuccost, mert ha útközben elmarad, azt nem tudnám feldolgozni . A "buxám" kiürülne...
9 óra környékén feltöltődik egy videó a Youtube-ra, ami a kányavári krossz pályáról hazafelé készült. Gopro Hero 3 Black-el készült, XR 600-ról lett véve (jó barátom sisakján van rögzítve). Én megyek elől 98%-ban. Érdekel valakit? Ha igen, belinkelem majd.
Felejtős akkor az egész.... még ha papíros gépről lenne szó, beruháznék, de így nem.
Nem mintha gond lenne a berúgás, de van olyan helyzet amikor jól jönne, de ez van.
Egyszer lehet kerítek egy leharcolt papíros gépet és átteszem a motort vagy jobban utánajárok, majd, hogy az enyémmel mit lehet kezdeni!
Mert még terepmotornak mondható és korszerűbb, mint az elődei....
A kezdeti XT-k inkább terepre voltak tervezve, de korszerűtlenebbek is voltak.... a 2KF még terepes, de már jobb futómű, 18"-os és tárcsafékes hátsó, az elődeihez képest jobb hengerfej (enyémen is 2KF-es hengerfej van) újabb típusú karbi és mint előttem is írták, hogy a központi rúgóstag is jobb....
Egy dolog lenne jó, ha az is "vázból kapná" az olajozást.....
nekem sincs közel......200km+ az első hegy, de ahová más brigáddal megyünk ott 350 a kiindulási pont
aztán hogy 100 vagy 200 az már tökmindegy, ami 50km távolabb van az már messze van, oda már más felszerelés kell
én jobban szeretem a többnapost mint a 6-700 km egynaposakat
a ténéré kényelmesebb mint az xr4 de akkor is sok annyi egy napra
Én már csak túrázgatok,néha erdőzés.Kemény terepre sajnálom bevinni.A pénzem inkább eltankolom javítás helyett.2-300 km-es túrákra járok.Te sem panaszkodhatsz Ini. Szoktam nézni a Taki túrákat jók lehetnek.Az a baj tőlem nagyon messze van Erdély az asszony nem akar elengedni többnapos túrákra.
Az volt.A telók kompatibilisek,bár az első féknyereg felfogatásában nem vagyok biztos.Ami az önindítót illeti:vedd ki a lezárókupakot,ha látsz ott egy közlőkereket akkor valószínű bent van a szabadonfutó is ,ha nem akkor nem ér annyit az egész átalakítás.
Vágva lett a vidi? Mert jobb minőségűnek kellene lennie!
a szintváltozásokból semmi sem látszik így
a térd magasságában lenne az igazi, csak ott meg nemigen lehetne rögzíteni rendesen
szóval a magasság nem olyan fontos
a képen a dakaron egy elég jó eredményeket elérő ember van(akinek persze ismét nem jut eszembe a neve
jól látszik hogy valószínűleg nem ért le egyszerre mindkét lába
http://youtu.be/O4FgmLD-zDY
Nem mintha gond lenne a berúgás, de van olyan helyzet amikor jól jönne, de ez van.
Egyszer lehet kerítek egy leharcolt papíros gépet és átteszem a motort vagy jobban utánajárok, majd, hogy az enyémmel mit lehet kezdeni!
A kezdeti XT-k inkább terepre voltak tervezve, de korszerűtlenebbek is voltak.... a 2KF még terepes, de már jobb futómű, 18"-os és tárcsafékes hátsó, az elődeihez képest jobb hengerfej (enyémen is 2KF-es hengerfej van) újabb típusú karbi és mint előttem is írták, hogy a központi rúgóstag is jobb....
Egy dolog lenne jó, ha az is "vázból kapná" az olajozást.....
Miért mondják , hogy ez a legjobb xt?
Amúgy pénzben lenne sok a beruházás vagy maga a meló is nagy, nagyon szét kellene hozzá dobni a gépet?
aztán hogy 100 vagy 200 az már tökmindegy, ami 50km távolabb van az már messze van, oda már más felszerelés kell
én jobban szeretem a többnapost mint a 6-700 km egynaposakat
a ténéré kényelmesebb mint az xr4 de akkor is sok annyi egy napra