A 2 KF-hez képest sokat butítottak rajtuk.Azon az első teló még levegőtámogatásos volt a hátsó 5 fokozatban állítható igaz csak a visszarugózás,de jó volt.A lengővilla már azon is acél volt.A második xt-m egy 88-as 2KF volt csak sajnos nem papiros.
Nem tudom, hogy az enyém milyen anyagból van, de látszódik rajta rozsdásodás.... szóval alu biztos nem.
Pont ilyen típusú motoroknál olyan anyagot alkalmazni ami korrodálódik, hát....
Nekem a cbr-en az összes vázelem alu ötvözet, nem tudom hogy hogy jutott eszükbe sárdagasztós motort "vasból" csinálni
ja az alumínium......
az a gáz az alumíniumban(vagyis az ötvözeteiben) hogy egyszercsak eltörik....
a feszültségek gyűlnek benne és amikor nem bírja pattan, a vas meg tud hajolni ha kell és
a legjobb lenne a cro-mo váz, az alunál sokkal jobb nemigen nehezebb csak valamiért divatjamúlt lett
annak a műanyag baszásnak nem sok értelme van.......
múlt évben egy 660as fennakadt egy sziklán, elgörbült az a védő és leverte a láncot, de úgy hogy ripityára tört a láncfeszítő
ha nincs az a védő biszbasz vagy gyengébb hogy törik akkor semmi hiba nem lett volna mert elcsúszik a lánc-lánckerék a sziklán és jónapot
de ha nem tud eltörni az a feszítő akkor még lehet hogy a lánc is szakad vagy egyéb jelentősebb kár éri a gépet
szemléltetés:
Köszi!
Igen tegnap beszéltem egy bontóssal és ő is mondta, hogy nem egyezik a felfogatása.... csak az egyoldalas jó a 3TB-hez!
Régi ALU lengőkaros..... hát mi a fszt csináltak ezek a japók, visszafelé fejlesztettek, mert nekem egyre úgy tűnik!Minél fiatalabb kiadás annál szrabb?
Ezek szerint a régieken alu lengőkar volt (ezt nem tudtam, pont tegnap kérdeztem, hogy miért nem aluból csinálták, mert így elkezd korrodálódni) 18"-as tárcsás hátsó (2KF), szerintem a hátsó láncvezetőből is jobb a befűzős, mert mindkét irányba "tartja" a láncot.... és még biztos van több dolog is ami jobb!
Általában úgy szokott ez működni, hogy kiindulnak vmiből és előrefelé fejlesztenek nem vissza jóhogy a központi teleszkóp helyett nem rakták vissza a két oldalgátlót
Nem tudom, neked milyen évjáratú, az enyém K-s (berúgókaros), de nem tudod hogy mennyire bonyolult belerakni az önindítót?
A háza ki van építve meg minden, bár a deknit még nem vettem le, hogy bent a fogaskerékkel mi a helyzet, de lehet az is benne van!
Ha igen akkor elvileg csak fel kellene tenni az önindítót egy kapcsolót és egy relét.... nem?Na megy egy nagyobb aksit bele, aminek van indítóárama
Heló!Köszi szépen. Az áttétel nekem is egy időben téma volt. 15-39-el vettem, ami a gyári utcai áttétele. Így 2.-ban 100-al ment végsebességre, ami nagyon hosszú, de még mindig lehetett közlekedni vele terepen! Aztán 500km alatt lenyúlott a láncom és vettem egyet bontottan gerecsétől (olyan mint az új, Köszi JOE!) Lánckerekeket nem cseréltem, csak az elsőt kisebbre. Ott 13-as van. Így kaptam egy közepes áttételt. Visszavezetve 15-45-nek felel meg. A TT 600 áttétele 14-50, ami 15-53-nak felel meg. Én ha ezt leszaggatom. 14-47-re gondolok és akkor ott van még a 15-ös és 13-as lánckerék, ha esetleg nagyon rövid lenne. 15-ös elsővel nézve 6 fog a különbség hátul a 39-hez képest. A 14-47-el pedig az eredetihez képest plusz 5 fog hátra. A 6 fog hátra sokat jelent, gondolom a 11 még keményebb lenne.
Menetteljesítmény: Sokkal fürgébb még így is, endurópályán már jó, ami nekem a mérvadó, mert néha oda is feltévedek. Egy kerekezni nem tudok, de 1.-ben simán gázra. 2.-ban pedig kis rántás kell neki, és onnan már simán fenn lehetne tartani teli tankal is (próbáltam, hátra tudnék esni!). A 14-47-el szerintem gázra feljönne, de az 50-el 1000%. Nem célom az egy kerekezés, de sok helyzetben kell, hogy megugorjon magasabb sebességben is.
Barométer box a neve.A tengerszint feletti magasságváltozásból adódó nyomáskülönbséget hivatott kompenzálni.Magyarul:magasabban kisebb a légnyomás ez miatt a karburátoros gépek bedúsítanak.Ez a membrános szerkezet plusz levegőcsatornát nyit.Nekem is volt rajta,az enyém svájci modell.Leszereltem a csatlakozási pontjait ledugóztam,ide nem kell.
Fasza a géped grat hozzá!Had kérdezzem meg mekkora áttétel van rajta és mennyire ugrik ezzel az áttétellel? Nekem az XT előtt DR600-am volt és azon nagyobb volt a lánckerék de 2-ikba még gázra keréken volt Szeretnék erre is valami ütősebb áttételt mert ami rajta van az már nagyon kopott meg szerintem nagyon kicsi a hátsó lánckerék.
Amúgy az XT megy szerelőhöz jövő héten, nincs időm foglalkozni a karbival meg nagyon kedvem se, sufnizni szétb.szni meg amúgy sem akarom.Tegnap mentem vele ha tartom a gázt akkor nem állt le általában ha pedig leállt akkor 3-4 rúgás kell neki ha nem több és az előző gazdi kiszedette a dekompresszort így pedig nagyon nehéz berúgni
Az enyémre elvileg csak egy falú van, szóval nem megy közé a lánc mint a tiéden, de szerintem egy ilyen is jó lenne rá, mert ugyanilyen a felfogatása az enyémnek is....
Lehet érdemes volna a központi teleszkópját beletenni a miénkbe, szerintem egyforma lehet a felfogatása