Persze, hogy nem kell, Nekem sincs rendszámom, csak földes úton szoktunk menni. Király lenne, ha összejönne valami ilyesmi. Még majd írok ez ügyben, de csak 27-e után addig sajnos tanulni kell.
csak ne menjünk gyorsan mert mostanában félni szoktam a nagy tempótól
nem tudom hogy alakul a nyaram ebben a hónapban nincs terv, de a melóhelytől is függ mikor vezeti be a szombati munkanapokat
múlt nyáron is toltuk elég sokat szombaton. aztán amikor elblicceltem egyből meglátszott a fizetésen
Szia!
Ha lehet róla szó én is csatlakoznék hozzátok meg esetleg még vagy 2-en innen a faluból.Igaz kb 110 km -re vagyunk tőletek.Ja egy kérdésem lenne még nem kel ugye rendszámos motor mindenféleképpen mert akkor mi nem tudunk menni mert senkinek nincs rendszáma a mocin.
Köszi!
Ezért is akartam képet, mert van ahol úgy láttam neten, hogy dupla és van ahol csak ilyen szimpla....
De ennek a szimplának akkor nem nagy szerepe van, mert a másik legalább megakadályozza, hogy a lánc "belelógjon" a kerékbe...
Amúgy volt nekem olyan jelenség, hogy amikor kanyarból hirtelen gyorsítottam ki, olyan érzés/hang volt, mintha a lánc hozzáért volna a kerékhez...... lehet laza volt a lánc, azóta húztam rajta egyet, de az a dupla láncvezető lehet pont ezt hivatott kiküszöbölni...
Nekem rajta van, de a pontos szerepét nem tudom, csak gondolom. Ha laza a lánc, nem tudja ledobni a gép, mivel nem engedi annyira kilengni jobbra balra, hogy baj legyen. Bocs, ha hülyeség, ezt csak én gondolom így.
Nektek a képen jelölt vmi (láncvezető vagy mi?) rajta van a motoron?
Nekem nincs, éreztem, hogy hiányzik onnan vmi, csak nem tudom befolyásol-e vmit.....
Még valami a szívócsonkon az a kis cső mire van le kell dugózni vagy valahova kötni?És valaki tudna 2kf-es service manualt küldeni vagy linket?Előre is köszke
Ok a csavaron állítottam de nem változik,majd megnézem a szívócsonkokat mert a jobboldalinál volt ez a dolog,hogy nem volt a helyén a karbi azóta egy fokkal jobb lett de nagyon csattog meg leáll,haver apjának volt ilyen XT-je neki is ez volt csattogott össze-vissza aztán valamit csinált a szívócsonkal utána a gyertya szopatta meg a karbiba a tűszelep aztán inkább elatta
Hello! Ha az XT-ben (600-as) vezérmű láncot szeretnék cserélni akkor ahhoz ki kell venni a vázból a blokkot? Meg mit kell levenni a szelepfedelet le kell venni az biztos, de pl. gyújtás? Meg ezek a láncok végtelenítettek vagy szét lehet szedni őket? Mert ha szétszedhetős akkor sokkal könnyebb lenne cserélni.
Esetleg valakinek nincs valami nem nagyon agyon nyúlott vezérmű lánca? Bontási darab is érdekel, nekem az a lényeg hogy ne legyen szakadt meg megnyúlt.
Tanulok jaja, 27én elvileg végzem az utolsó vizsgával. Aztán otthon segítek majd, kicsit felújítjuk a házat. Egy hétvégére meg tuti elmegyek valamerre vad kempingezni, aki akar csatlakozhat, főleg Inire meg Skeletonra gondolok mert ők vannak legközelebb, de ha valaki messzebbről jönne nálunk elaludhat, aztán onnan indulunk
De elmennék most motorozni, akár itt Pesten is. Biztos örülnének nekem, pár napja egy drz ment itt az utcában, elég szolid hangja volt az én arrow dobomhoz képest, de az is úgy visszhangzott az épületek között.
ody.focus(). Sok sikert a vizsgádhoz.