Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem pont fordítva van.... ha dús a keverék ( túl be van tekerve )akkor nem ejti a fordulatot rendesen, ahogy tekerem ki javul, majd jó!
Én is fals levegőre gondolok, esetleg, ha ordenáré módon el van állogatva a karburátor. (nagyon alacsony benzinszint). Ha nem áll vissza az alapjárat felpörgetés után, az nagy valószínűséggel sok levegőt jelent. Lehet, hogy az alapjárati levegő csavar van nagyon kitekerve. Előtte a szívócsonkokat még nézd meg és az O gyűrűket alatta.
Járó motornál fújkáld meg féktisztítóval, ahol felpörög ott szív falsot. Ha nem pörög fel sehol akkor más gond lesz.
én még mindig a szívócsonkra gondolok.... akkor csinál ilyeneket, ha falsot szív!
Jól nézd át a szívócsonkot, hogy tuti sérülésmentes-e, nincs e kirepedezve ill. az O gyűrűk épek-e!
Köszi akkor lehet majd én is tőle rendelem.
Amúgy elhoztam az XT-ét megnéztem a szívócsonkot és nem volt a helyén, alul vissza volt hajolva és úgy volt le szorítva felraktam rendesen, egy fokkal jobb lett a moci de még mindig cuppog néha meg csattog alapjárat hol van hol nincs fordulatot nem ejti megfelelően valamikor amikor beindítom pörög mint a k..anyja aztán abbahagyja szépen beáll az alapjárat majd lejjebb esik és leáll.Nem lehet vele normálisan menni mert ha nem tartom a gázt akkor menetközbe is egy idő után leáll motorféknél is.
Lehet máshol is falsot szív vagy odab..sztak a szívócsonknak ezzel a leszorítással?Esetleg membrán hiba is lehet ?köszi előre is
Nem mostam le a gépet, így a képek is elmaradtak. Holnap haver kamerapróbája lesz, de csupa sár még minden. Emiatt nem foglalkoztam a mosással.
+1 pont oda

De ahogy télen elnéztem, nekem még a hátsó lengőkar sem alu (ötvözet vagy mi fszból szokták csinálni) mert megjelenik rajta a rozsda.... ezt sem értem, hogy miért rnem alu
Nekem a tank is! bibibííííí
eddig egy igen pozitív dolgot tapasztaltam az egész motorban, hogy az ülést "műanyagból" csinálták és semmi fém, legalább az nem fog tönkremenni....
Köszi szépen!
sárba egy 125ös berregő a legjobb......
nekem volt régen egy dt80 papucsban 2 személlyel túrtuk a ganét
volt hogy a papucsot keresgélni kellett az iszapban mert lemaradt
asszony meg anyázott örökké mert az alsógatyánkban is vastagon állt a sár
gyerek lehetett olyan 5-6 éves......már be volt tanítva ha kicsit jobban dől a motor akkor ugrás lefelé
az első évben volt ilyesmi esős idő voltak olyan vizek hogy beszívta a dt az ülés alatt a vizet, alig indult be utána.....
Hát ez az.... minden nap kimegyek a garázsba megnézni a motorokat, de menni esély nincs rá ilyen időjárás mellett.... nekem nem jön be a sárdagasztás, úgyhogy kénytelen vagyok lemondani a motorozásról!
Ha ilyen lesz az egész nyár, hogy 2 napig nem esik, utána 3 napig igen, akkor bele verem a fszom az egész motorozásba, főleg a terepbe, mert akkor sose lesz ideje felszáradni!
tedd bele gyorsan aztán meglátjuk melyik meddig bírja
a denso már ment kb 800km távot, év végére legalább 3000lesz benne
már ha végre jön valami nyárféle...
Szerintem enyémnek előbb kell majd egy generál, minthogy tönkremenne benne egy iridumos gyertya.
Na most nézem nagyvason, hogy az iridium 4500 a paltinium 3800..... egyszer érdemes kipróbálni vmelyik komolyabbat, mert lehet sokkal jobban működik tőle a gép és ha tovább is tart, akkor már megérte!
érdemes venni bele akkor iridium gyertyát, azzal elmegy jó pár 10ezer km-t..... én ki fogom próbálni, nem baszakodok azon a + 3000Ft-on és legalább kipróbálom
hondával szoptam hihetetlen nagyokat az ngk gyertyával
az hidegen nem volt képes indulni..... már szinte melegre rugdostam a hengert mire beröffent
vagy kivettem a gyertyát és megmelegítettem
utána lett beletéve denso azóta ritkán kell 2x rúgni rá
azt meg a hondától rendeltem(azok minden szart az osztrákoktól hozatnak) úgy gondolom nem hamis........
a ténérébe is hondás beszerzésű gyertya van.....nem vagyok rá büszke de legalább jó
Nekem Danuviával történt hasonló, amivel megvettem öreg bosch gyertyával jobban működik mint bármelyik más márkával.
autóban elmegy 50 ezret, akkor motorban is el kell menni annyit.......
majd ha szarul indul ráérek megnézni, addig meg kár újat tenni bele ami általában szarabb mint a régi.......
pl szimóban 1 napot sem bírt ki a 700ft-os ngk gyertya
aztán találtam anyáméknál egy zsiguliból kidobott ngk-t( 10-15 éve hevert a kacatok között) alápakoltam pár tömítést aztán avval tekertem le a múlt évet. meg majd az ideit, és még remélhetőleg jó párat
Éreztem, hogy lesz ilyen kérdés :) Igazából van 2haverom akik együtt szerelnek ők mondták, hogy illik gyertyát is cserélni ezekben az egy hengeresekben. Tudom nem egy olyan dolog ami tönkremegy egyik napról a másikra, de azon az 1000-1200on már nem múlik semmi.
gyertyát minek?
én nem is akarom látni a gyertyát ebben az évtizedben
Én amikor megvettem eldöntöttem, hogy 3ezrenként fogok cserélni olajat, meg akkor kidobom a gyertyát is és rakok bele újat. Max ha 2-3 évig nem jönne össze a 3ezer akkor azért cserélnék benne olajat előbb.
Fiatalok még... Gondolom 14-18 között van a max életkor
Bár vicces, nem azért mintha, húú de öreg lennék, de szerintem azért az én korosztályom más volt olyan idősen.
Yamaha World. 9kerületben van Soroksári út 158.
Nekem szerelő azt mondta, hogy ezeknél a lég-olaj hűtéses gépeknél ajánlatos 4-5ezer km között cserélni az olajat, főleg ha terepen használod.