Sajnos nem. Amikor megvettem a motor, valami gumicsík volt gyorskötözővel felerősítve, aztán leesett, vissza kókányoltam, majd 2odjára mikor lejött kidobtam a kukába aztán vettem egy gyárit, mert ezt a következő 20évben megint nem kell cserélni.
Nem néz ki rosszul. Látom a láncvezetőd is tök jó elől, a láncszett is szép. Nekem a lengővilla végén az egyik biztosító az egy nagy sasszeg, de a másikon sincs olyan műanyag bizbasz.
Nekem nyáron le kéne kezelnem a hátsó villát, de nincs "kedvem" ($)
Én is próbálom gyári állapotában tartani. Egyedül ez a nagy kocka index nem jön be annyira, de inkább az eredeti :)
Gyári Kezdetben amúgy minden szart kicseréltem a motoron, még a műszerfaltartót mert meg volt repedve, meg akartam rá másik fejidomot, első sárvédőt, de mostanában nem érdekel már. Legnagyobb hibája amúgy annyi, hogy menet közben kitudom húzni a kulcsot, de magától sose esik ki. Kb 10-13 lenne egy új gyújtáskapcsoló.
Közbe Kopasz adatlapján találtam 2 képet, igaz ezek nem xt-re valók, de ugyanilyen anyagból van. Meg az én hátsóm az sima egyszerű, nincs ilyen forma vágva bele, de az látszódik az én képemen is.
sajna ma nem tudtam,későig melóztam.
Ha valakit érdekel 2000ft-ért adom
06-30-645-8739
Én is próbálom gyári állapotában tartani. Egyedül ez a nagy kocka index nem jön be annyira, de inkább az eredeti :)
kép1
kép1
kép2