Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jaja, kicsit tartottam tőle milyen lesz ez a csináltatott, de eddig kiválóan teljesítenek.
Az első hátsó volt 7 együtt?
Lánctól sok függ, én Kopaszkával csináltattam fogaskerekeket, az 7 volt, lánc meg 20-22. De lehet venni olcsóbban is láncot.
Köszi srácok az XT fel lett újítva mert mert azt hiszem átugrott a vez. ,68000ft ot hagyott ott a szerelőnél ismerősöm,szerencséjére a dugónak semmi baja nem lett abban kb 2000KM van új vezlánc, szelepek tömítés mindenről számla van.tegnap elvitték a DR600 amat és ezt kapnám meg 130körül tőle annyi , hogy láncszett kell mert ami rajta vqn az gatya,meg ezt a problémát ami ezekszerint szívócsonk lesz megszüntetni.de szép állapoban van a moci brutál hangja van láncszett kb mennyi lehet rá?30000?üdv
Szívócsonk előbb- utóbb előjön.... amikor én megvettem az enyémet bizonyos időközönként olyan volt mintha lefújt volna és majdnem megállt majd járt tovább.... amikor leszedtem a karbit, ahogy mondta ini is, a gumi jött a fém maradt, teljesen elvált egymástól!
Kapott egy új készletet és most hibátlan, hogy meddig fogja bírni azt nem tudom, lehet kellene kezelni vmi gumi védő fszommal...
Nekem is ez volt. Szívócsonkot cseréltem és a hiba eltűnt!
Látod ez lehetséges! Nem mondom, hogy tökéletes állapotban van, de még simán jó, főleg ha nem lesz leszedegetve a karburátor. Egyébként nem tudod véletlenül mi a márkája ezeknek a gumialkatrészeknek? (szimering, csonk stb.) Valami Ars, Atis, nem tudom.
akkor az tuti nem a gyári felszerelés
nem találkoztam még olyannal ami nem ment volna szét 20év alatt
lehet gyárit rendeltek rá valamikor
Még annyit, hogy csak hidegen csüsszög, vagy mindig? Mert ha csak hidegen, akkor karburátor lesz, ha mindig akkor jó eséllyel falsot szív. Esetleg a kartergáz csöve is cuppoghat, ha nincs a helyén.
Én is ettől tartottam, hogy szét fog menni, de nem, pedig számítottam rá.
jó eséllyel a szívócsonk gumi része is rajta marad a karbin, az alu része meg a hengeren...
ez olyan 15 pénz lesz, karbit meg ki kell sikálni rendesen
után a fog még menni 20 évet minimum
2KF az egyik legjobb XT, ha nem a legjobb.....
A karbi felőli hang, szerintem az lesz, hogy szar a szívótorok.... szedjétek le és nézzetek rá, hogy épp-e még
Vegyétek le a karburátort és állítsatok be minden gyári értékre. Nézzétek meg a fúvókaméreteket, ha passzol maradhat, persze alaposan takarítsátok át. Nekem rengeteget segített, pedig én csak tisztítottam. Egyből 1500-on pörög szívatóval, eddig kicsit kellett tartani a gázt nehogy megálljon.
Sziasztok olyan kérdésem lenne,hogy XT600 2kf nél hidegen nincs alapjárat és cuppog a karbi(ismerősömé a motor ő mondta ezt én még nem hallottam élőbe)szerintem egyébként karbi gond lesz, szerintetek?Ja és mennyire megbízható ez a típus? Köszi előre is!
Esküszöm, nyár végére megfogok állni minden rendőrnek illetve betartok minden szabályt! Amíg csak AM-es jogsi van addig nem :D

(anya megengedte)
Most nagyot csalódtam Benned. A rendőröknek mindig MEG KELL állni.
Meg könnyebben lógok meg a rendőrök elől illetve bátrabb is vagyok :)
Hehe, egyedül úgy is jobbat lehet motorozni...
Már csak érdekesség képen, hogy az XL illetve a 650-es DR berúgója is jó az XT-re?
Nincs mit!
írtam! Még egyszer köszönöm!
mihelyst időm lesz feladom!
mondtam h csak a postát fizeted
adatlapomon van mail címem.írj rám és küldöm.
veszprém megyében lakom, veszprémtől 15km-re.
Ha szépen megkérlek feladnád postán? aztán kifizetek mindent!
Nem vagyúnk szomszédok?:)
én vas megyei vok!
posta sztem 1200huf
Enyém is itt tört el. :S Kb mennyi lenne a posta költség, nem tudod? Igényt tartanék rá akkor :) feltudnád adni postán holnap? természetesen fizetek mindent!