Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hol jártál te, nádasba? Én abba csak a grizzlyvel megyek, a TT-t nem viszem bele ilyen lápos mocsarakba.
Jaja, nem szabad nagyon pörgetni, én is szinte alapjáraton szoktam kimenni belőle. Nekem ez nagyon bevált, relatív sokat megyek kövesen is de elenyésző a kopása, a következő is ilyen lesz szerintem.
olyan a gyári, de 20 év alatt csak megkophat egy kicsikét
a fű meg a gizgaz nem mindig barát...
egyszer én is belekeveredtem egy vizes rétbe néhol a benzincsapig ért a víz
a végén már fogta a hátsó kereket a sok gizgaz
Mondjuk én azt vettem észre, hogy ilyen iszapos helyeken, inkább 1.-ben kellem mennem, mert úgy kipörgés nélkül kilép belőle, hiába rúgatom 2.-ba, vagy 3.-ba akkor sem jobb, csak látványosabb.

Amúgy ilyen a gumi, amikor megvettem majdnem új volt, most meg kevesebb mint 2/3-a, meg gömbölyű az éle.
Az van benn, narancssárga porvédős NTN. Nem tudom, az volt e a gyári?! Nem állt benn a sár, de sercegett mikor megforgattam.
Muszáj volt, az az egy út vezet haza. Őszintén szólva kicsit megijedtem mikor az első kerék egyre csak süllyedt, de a c02-es kitolt a ganéból. Mondjuk nekem annyiból szerencsém volt veled ellentétben, hogy füves talaj volt a víz alatt, nem iszap, amúgy lehet ott maradtam volna dísznek.
tegyél bele porvédős csapágyat aminek gumis a porvédője
az egy jó darabig ellenáll a víznek is
Videón nem olyan vészes, de reménytelennek tűnt, már a videó előtt is próbálkoztam vele. A dobfék egyetlen hátránya nálam, hogy belefolyik ez a lé, de még a csapágyakba is. Másnap alapos csapágytisztítás, zsírozás, és fékpucolás. A dobon belül is lehetne szimering a csapágy előtt, nem tudom miért nincs.
amikor ilyen reménytelennek tűnő a helyzet az oldalára kell borítani aztán kihúzni a partra
haver egyszer egy zsombékos részen akart átmenni, beszaladt vagy 50 métert mire elfogyott a lendülete és felült mindenhol
utána már az oldalán jött csak ki a gép
befelé 3 másodperc kifelé majd2 óra......
A végén jól átmentél abban a nagy vízben. Nekem mitas c18 van, de ebben bennmaradt. Mondjuk kicsit szerencsétlen vagyok rajta, de nem tudtam, hogy a légszűrőhöz becsapta e a vizet vagy mi a helyzet, meg a gatya meg a pulóver is frissen volt mosva.
ez nem semmi, főleg az a vízfolyás ami tele van gallyakkal vagy inkább már rönkökkel
ja ilyenre vagy ennek a rosszabb változata, amikor már csontra ki van száradva és nem tolja el a kerék, nem tud csúszni oldalra, hanem megakad és átbsz a másik oldalra!
Ezt láttam! A túrákon a rendszámos gép alapkövetelmény nem? Gondolok arra, ha erre a környékre jönnétek, akkor elgondolkoznék rajta.
de messzebb is megy vele, szóval ritkábban kell
450km simán benne van, ennyi után nyomtam rá 22 litert....kicsit necces volt a kút elérése
ha valakit érdekel a ténéré tesztútja:
http://youtu.be/uXFgWe_XATw
Azokon is szokott lenni, én az Expressz.hu-n találtam.
Ja, meg Teszvesz-en is volt hasonló árban.
Az igen...Nekem ezt az asszem 12 literest is elég teletankolni, nemhogy a dupláját.
Most is azt csinálom!
Ez pontosan melyik is? Apród, Jófogás, Vakera ilyesmi oldalon találtad?
csak 23, de olyan fönt van hogy tényleg 50-nek tűnik ha teli van
a legrégebbieknek(34l típus) van nagyobb azok 30 literesek
a tankja üresen kb annyi kiló mint a hondáé teli
ŐŐ, ma még várható, vagy nem foglalkozol vele? Tudod mit? Ha lesz fenn akkor itt jelezd
40-50 körül már lehet kapni használtan, fölösleges újat venni szerintem, nekem 50-be adták hozzá a 32 gb-os memóriakártyát is + egy fejpántot.
Lehet hogy majd én is tudok felrakni ilyen videót, de egyáltalán nem biztos. Az Xr-es gyerek gondolkozik egy Go Pro-ban, csak drága. Egyszer kétszer biztosan odaadná.
Főleg ha tele van az az 50 literes tank.
Okés, dobok még párat fel. Csak az a gáz, hogy el kell forgatni 90 fokkal a felvételt, mert így sikerült eddig rögzíteni a kamerát.