Jaja, nem szabad nagyon pörgetni, én is szinte alapjáraton szoktam kimenni belőle. Nekem ez nagyon bevált, relatív sokat megyek kövesen is de elenyésző a kopása, a következő is ilyen lesz szerintem.
a fű meg a gizgaz nem mindig barát...
egyszer én is belekeveredtem egy vizes rétbe néhol a benzincsapig ért a víz
a végén már fogta a hátsó kereket a sok gizgaz
Mondjuk én azt vettem észre, hogy ilyen iszapos helyeken, inkább 1.-ben kellem mennem, mert úgy kipörgés nélkül kilép belőle, hiába rúgatom 2.-ba, vagy 3.-ba akkor sem jobb, csak látványosabb.
Amúgy ilyen a gumi, amikor megvettem majdnem új volt, most meg kevesebb mint 2/3-a, meg gömbölyű az éle.
Muszáj volt, az az egy út vezet haza. Őszintén szólva kicsit megijedtem mikor az első kerék egyre csak süllyedt, de a c02-es kitolt a ganéból. Mondjuk nekem annyiból szerencsém volt veled ellentétben, hogy füves talaj volt a víz alatt, nem iszap, amúgy lehet ott maradtam volna dísznek.
Videón nem olyan vészes, de reménytelennek tűnt, már a videó előtt is próbálkoztam vele. A dobfék egyetlen hátránya nálam, hogy belefolyik ez a lé, de még a csapágyakba is. Másnap alapos csapágytisztítás, zsírozás, és fékpucolás. A dobon belül is lehetne szimering a csapágy előtt, nem tudom miért nincs.
amikor ilyen reménytelennek tűnő a helyzet az oldalára kell borítani aztán kihúzni a partra
haver egyszer egy zsombékos részen akart átmenni, beszaladt vagy 50 métert mire elfogyott a lendülete és felült mindenhol
utána már az oldalán jött csak ki a gép
befelé 3 másodperc kifelé majd2 óra......
A végén jól átmentél abban a nagy vízben. Nekem mitas c18 van, de ebben bennmaradt. Mondjuk kicsit szerencsétlen vagyok rajta, de nem tudtam, hogy a légszűrőhöz becsapta e a vizet vagy mi a helyzet, meg a gatya meg a pulóver is frissen volt mosva.
ja ilyenre vagy ennek a rosszabb változata, amikor már csontra ki van száradva és nem tolja el a kerék, nem tud csúszni oldalra, hanem megakad és átbsz a másik oldalra!
de messzebb is megy vele, szóval ritkábban kell
450km simán benne van, ennyi után nyomtam rá 22 litert....kicsit necces volt a kút elérése
ha valakit érdekel a ténéré tesztútja: http://youtu.be/uXFgWe_XATw
csak 23, de olyan fönt van hogy tényleg 50-nek tűnik ha teli van
a legrégebbieknek(34l típus) van nagyobb azok 30 literesek
a tankja üresen kb annyi kiló mint a hondáé teli
Lehet hogy majd én is tudok felrakni ilyen videót, de egyáltalán nem biztos. Az Xr-es gyerek gondolkozik egy Go Pro-ban, csak drága. Egyszer kétszer biztosan odaadná.
egyszer én is belekeveredtem egy vizes rétbe néhol a benzincsapig ért a víz
a végén már fogta a hátsó kereket a sok gizgaz
Amúgy ilyen a gumi, amikor megvettem majdnem új volt, most meg kevesebb mint 2/3-a, meg gömbölyű az éle.
az egy jó darabig ellenáll a víznek is
haver egyszer egy zsombékos részen akart átmenni, beszaladt vagy 50 métert mire elfogyott a lendülete és felült mindenhol
utána már az oldalán jött csak ki a gép
befelé 3 másodperc kifelé majd2 óra......
450km simán benne van, ennyi után nyomtam rá 22 litert....kicsit necces volt a kút elérése
ha valakit érdekel a ténéré tesztútja:
http://youtu.be/uXFgWe_XATw
Ja, meg Teszvesz-en is volt hasonló árban.
a legrégebbieknek(34l típus) van nagyobb azok 30 literesek
a tankja üresen kb annyi kiló mint a hondáé teli