Én sem örülnék neki, ha pl csak egy kormányt kéne bele vennem, pedig hamar görbül a gyárija, (de még használható). Ha meg komolyabban bele kéne nyúlnom a motorba valami miatt akkor meg mint Ini mondta. Akkor mindent cserélsz mert akkor ezt is, meg azt is, közben meg elmenne még 5 évet. Úgyhogy Isten adja, hogy ne kelljen megbontani és ne törjenek a műanyagok rajta, meg ne görbüljön semmi.
nekem mindegy lenne, ahogy magam ismerem, nem bírnám nézni, hogy le van harcolva és elkezdeném felújítani, megcsinálni és akkor megint ott vagyok..... plussz van egy olyan hülye vagy nem hülye szokásom, hogy nem "gyilkolom" a gépeket (se autó, se motor) pedig tudom, hogy a cbr a magas fordulatra van tervezve (szóval bírja) vagy az xt bírja a terepen a kiképzést, de mégsem használom úgy, ahogy lehetne (nagyrészt az is közrejátszik, hogy nehogy elszálljon valami, mert a sírás kerülget, mikor venni kell hozzá vmit.... inkább próbálom megóvni, aztán lehet ez még rosszabb)
Én emiatt nem merek meredek dombnak nekivágni (pl. a katlanban a pályán). Nekem nagy bajom nem lenne, de nem akarom a gépet elfektetni, ha netalántán nem sikerülne (mindig a kerülőutat választom, nekem az is élvezetet nyújt). Ha még egyszer vennék motort, nem biztos, hogy ilyen jó állapotút választanék. Egy leharcoltabbat annyira nem sajnál az ember.
még az is hozzájárul a finomkodáshoz, hogy nem akarom megtörni a gépet, mert örülök, hogy egyben van(nagyjából) és semmi kedvem szerelgetni ill. költeni rá.... biztos nem törik olyan könnyen, de na...
azért mert húzni kell a gázt
ha az ember óvatoskodik meg fékezget stb akkor annak mindig esés a vége
nem mintha nem esne az ember ha tépi a gázt, de ritkábban
mondjuk jó eséllyel tovább tart
Na az fasza lehetett....
Én ezelőtt nem motoroztam terepen, csak simóval mentem.... és van az emberben egy olyan képzet (legalábbis bennem volt) hogy azt hiszi, hogy a terepmotorral oda van ragasztva a földhöz (mert az oda való motor, fasza nagy bütykös gumik stb) és csak menni kell!
Hát nagy tévedés volt ez nekem, szóval tényleg csak ésszel próbálom csinálni és lassan tapasztalatot szerezni!
Igaz, hogy sokkal stabilabb, meg minden, ez a motor, de pont ezért el is kezd az ember nagyobb tempót motorozni, míg azon nem találja magát, hogy ez a motor is meg/el tud csúszni, simán eldob stb.
Ami nagyon veszélyes szerintem, az a jó keményre megszáradt mély nyomvályú, abba ha belemész nagyobb sebességgel és nem sikerül benne tartani (amire igen kicsi az esély) és belekap a kerék az oldalában, na az elég veszélyes.... kis tempónál alig bírom megtartani
nekem a zsír a protektor
3-4 centi van mindenhol, nem is igen törik a csont
puhaprotektor.......kényelmes.......ja és ha nincs kaja pár napig akkor is van tartalék
legdurvább esésem az egy friss szántásban volt, bebicskázott az eleje aztán tigrisbukfenc.....
szálltam vagy 2 métert fejjel bele a szántásba, rám meg a motor
mire kievickéltem alóla haver meg végigment rajtam a másik ténérével
crossgumi facán szaggatta a bőrt az oldalamon, térdemben szétmentek a szalagok, mert azon ment végig
6 hét gipsz 5 hét gyógytorna és már tudtam járni....... motorozni már 3 hét után is tudtam, csak a váltás fájt egy kicsit
amúgy csak borda meg szegcsont törés volt meg itt-ott kisebb zúzódások repedések
de a lendült töretlen
pl egy faca zúzódás csizmán keresztül:
Ne is erőltess semmit, menj csak a magad tempójában. Egyik haverom vett magának egy dr-t de előtte csak Papája 125ös etz-jén ment néha, szóval rutinja nem nagyon volt. Mentünk 4en motorozni, állandóan lemaradt, de mindig bevártuk, aztán mondtuk neki, hogy menjen előre és megyünk szépen mögötte, nehogy azt gondolja, hogy leakarjuk rázni. Gondolom benne volt, hogy na most gyorsabban kellene menni mert én vagyok az első, pedig nem basztattuk meg semmi. Nem bírt bevenni egy kanyart aztán olyat esett...Rendesen beszartam, hogy mi van vele. Hála ég úgy megy motorozni mint egy régi lovag, full protektor mindenütt, így megúszta egy nyakrándulással.
én sosem birkózok vele
a hondát még meg tudom tartani, de a ténéré kurva nehéz, telitannkal meg még nehezebb
akkor alig tudom egyedül felemelni
legutóbb is volt fektetve 3-4x ebben már van rutin
honda kormány is annyit volt a földön hogy a kézvédő dűbele szanaszéjjel tört a kormányba
Én még nem buktam, bár már jártam hozzá közel.....de eléggé "félve" motorozok, lehet ha túl lennék az első bukáson, utána felszabadultabban motoroznék!
Kicsit megindul az eleje vagy hátulja a motornak, lezsibbad a testem , sáros részen nem is merem tempósabban átengedni, mindig az van bennem, hogy kicsúszik az eleje!
Biztos a simson tehet róla, mert az semmi perc alatt elcsúszott, de azt átléptem és gyalog mentem előre tovább
Nem sok km van még a kezemben terepmotorozás terén (szerintem még 1000 km sem), valószínű ez is benne van, plussz 2 éve egy közeli ismerős bukott olyat, hogy meg is halt
Nem veszélytelen a terepmotorozás, sőt szerintem még veszélyesebb, mint a közúti!
Nekem hála ég nem tört még le semmi a motorról, igaz nincs is minek, mert azokat már rég leszereltem róla. Eleinte emlékszem, hogy vigyáztam rá, pl homokbányába is küzdöttem nehogy eldőljön, én meg 4-5 ilyen birkózás után kezdtem fáradni. Manapság meg csak hagyom eldőlni aztán majd onnan kezdek vele valamit.
ha az ember óvatoskodik meg fékezget stb akkor annak mindig esés a vége
nem mintha nem esne az ember ha tépi a gázt, de ritkábban
mondjuk jó eséllyel tovább tart
Én ezelőtt nem motoroztam terepen, csak simóval mentem.... és van az emberben egy olyan képzet (legalábbis bennem volt) hogy azt hiszi, hogy a terepmotorral oda van ragasztva a földhöz (mert az oda való motor, fasza nagy bütykös gumik stb) és csak menni kell!
Hát nagy tévedés volt ez nekem, szóval tényleg csak ésszel próbálom csinálni és lassan tapasztalatot szerezni!
Igaz, hogy sokkal stabilabb, meg minden, ez a motor, de pont ezért el is kezd az ember nagyobb tempót motorozni, míg azon nem találja magát, hogy ez a motor is meg/el tud csúszni, simán eldob stb.
Ami nagyon veszélyes szerintem, az a jó keményre megszáradt mély nyomvályú, abba ha belemész nagyobb sebességgel és nem sikerül benne tartani (amire igen kicsi az esély) és belekap a kerék az oldalában, na az elég veszélyes.... kis tempónál alig bírom megtartani
3-4 centi van mindenhol, nem is igen törik a csont
puhaprotektor.......kényelmes.......ja és ha nincs kaja pár napig akkor is van tartalék
szálltam vagy 2 métert fejjel bele a szántásba, rám meg a motor
mire kievickéltem alóla haver meg végigment rajtam a másik ténérével
crossgumi facán szaggatta a bőrt az oldalamon, térdemben szétmentek a szalagok, mert azon ment végig
6 hét gipsz 5 hét gyógytorna és már tudtam járni....... motorozni már 3 hét után is tudtam, csak a váltás fájt egy kicsit
amúgy csak borda meg szegcsont törés volt meg itt-ott kisebb zúzódások repedések
de a lendült töretlen
pl egy faca zúzódás csizmán keresztül:
a hondát még meg tudom tartani, de a ténéré kurva nehéz, telitannkal meg még nehezebb
akkor alig tudom egyedül felemelni
legutóbb is volt fektetve 3-4x ebben már van rutin
honda kormány is annyit volt a földön hogy a kézvédő dűbele szanaszéjjel tört a kormányba
Kicsit megindul az eleje vagy hátulja a motornak, lezsibbad a testem , sáros részen nem is merem tempósabban átengedni, mindig az van bennem, hogy kicsúszik az eleje!
Biztos a simson tehet róla, mert az semmi perc alatt elcsúszott, de azt átléptem és gyalog mentem előre tovább
Nem sok km van még a kezemben terepmotorozás terén (szerintem még 1000 km sem), valószínű ez is benne van, plussz 2 éve egy közeli ismerős bukott olyat, hogy meg is halt
Nem veszélytelen a terepmotorozás, sőt szerintem még veszélyesebb, mint a közúti!
az egyensúlyérzékem néha eltűnik....