megszoktam a hondán hogy kikapcsolt motorral tépek a lejtőn lefelé aztán ahogy a helyzet megkívánja fékezek
aztán ezt a yamaha nem tudja, pedig ugyanaz a folyadék van bennük
a hondánál van egy szigetelő lap a fékbetét és a dugattyú között gondolom ez sokat számít, elöl meg nem vas a dugattyú hanem valami porcelán szerű dolog
persze itt az alföld közepén az életbe nem fog megforrni az olaj
ja biztos van fékfolyadékból is millió féle.... eddig nekem még nem volt alkalmam, hogy folyamatosan fékezzek vagy sokat egymás után, hogy felmelegedjen annyira.... legtöbbször elég nekem a motorfék, az is fog akkorát, hogy fékezni elég egy enyhét
pár éve jobban belemélyedtem a témába és kigyűjtöttem pár gyártó fékfolyadékait
volt olyan dot4es ami alacsonyabb hőfokon forrt mint a dot3as más gyártótól
ha a tárcsa a helyén van nem esik ki
lehet hajlítgatni a lemezkét ami tartja akkor jobban fogja
de jártam már úgy hogy kerékcserénél kipotyogott
valami faca fékfolyadékot nekem is kell szerezni mert múltkor megforraltam a dot4est is aztán csak szoptam vele
Amíg nem kék a füst, addig túl nagy gond nem lehet!
más:
Ma kitakarítottam a féknyergeket, dugattyúkat, igen ráfért már!Meg lecseréltem a fékfolyadékot is már!
A hátsó féknél nem vagyok elégedett a fékbetét rögzítéssel, semmi átmenő csapos rögzítés, csak olyan rúgós lemez rögzíti!
De az sem valami faszán, mert elég könnyen kiugrik a fékbetét a helyéről....
nem tudom
ennyire azért nem értek hozzá
majd akkor kell vele foglalkozni amikor melegen is füstöl, de ha nem nagyon akkor sem
a hondám néha úgy füstöl mint fater wartburgja a mosóbenzines kerozintól
bár mostanság az is csak egy kicsit szokott de azt folyamatosan
Először én is a vízpumpára gondoltam, aztán megnéztem és nem az ! Egyébként lehet attól hogy jobban dúsít, (mivel könnyebben indul és nem is áll meg) és amiatt jön belőle?
Egy kérdésem lenne. Beindítom a motort és hidegen fehéren füstölög (kb. 17fok van nálunk), majd ma megpróbáltam azt, hogy egyből levettem a szívatót, de tartottam a gázt ugyan úgy 1500-on, másképpen megállna, de a füst 3-4 mp múlva elillant és gázra sincs semmi. Ha ráhúztam vissza a szívatót akkor visszajön. Melegen nem csinálja abszolút, ha ráhúzom ha nem! A kipufogógáz abszolút nem büdös hidegen sem, hanem benzinszagú! Melegen meg sima meleg gáz, simán be tudom szippantani. Ezt azóta vettem észre, hogy karburátort pucoltam, a motor könnyen indult 3 nap állás után is. Szerinted ez mitől lehet? O gyűrűket cseréltem a karburátorban és a túlfolyókra húztam átlátszó csövet. Mondjuk a légszűrő dupla adag sprével van befújva. De a kipufogógáz nem büdös és csak hidegen van ilyen jelenség.
én más megoldáson agyalok csak szét kell túrni a lengőkart mert meg kell mérni mekkora az a porvédő amire rámegy
csak épp 2 centi vastagon áll a sár rajta mindenhol
Nekem is szétfoszlott a karika! Én a gerecsétől vettem egy bontottat. Nem olyan mint az új, sőt kopott is, de ha a szezont kibírja, sőt még egy kicsit, akkor meg leszek elégedve. 1000ft volt.
4000km akkor is 4000km
mondjuk nekem épp üzemképtelen a gépem egy kis gumi biszbasz miatt
ami a villán van karika villavédő most az kapitulált
mondjuk lehetett volna annyi eszem ha a másik ami oldalt van szétfoszlott akkor ez se lesz jobb állapotban......
Ini te drága jó ember nem értesz meg de mind1
Én használom a motort és nem csak eljárok varacskolni!
Sok minden hibázik még ahoz,hogy elinduljak ilyen messze tehát majd egyszer elmondom személyesen
El kell menni az okmányirodába rákérdezni, de ha számodra nem annyira fontos akkor nincs értelme. Ha lehet pótolni meg igazolni a motor eredetét ahogy írtad biztosan nem egy olcsó játék.
Én szeretném le rendszámoztatni, jó lenne már törvényesen is hajtani
Sziasztok
Gondoltam ha már belestem írok valamit,a vas nagyon jó és bele raktam kb4000km
Nem egy hegymászó az tuti de nem is arra vettem a minden napi dolgokban meg teszi a dolgát ahogy kell
Nálam csak a "Fahrzeugbrief" van.... szóval nem sok esély van rá, hogy forgalomba helyezzem vagy csak nagy utánjárással! Van vmi eljárás, amivel pótolhatóak a papírok, amivel a származást igazolják.... de nem olyan lényeges ez nekem, hogy most ezzel törődjek!Közúton nem is akarom használni!
aztán ezt a yamaha nem tudja, pedig ugyanaz a folyadék van bennük
a hondánál van egy szigetelő lap a fékbetét és a dugattyú között gondolom ez sokat számít, elöl meg nem vas a dugattyú hanem valami porcelán szerű dolog
persze itt az alföld közepén az életbe nem fog megforrni az olaj