A papírjaimmal az van, hogy.... Magyarországon én vagyok a 2. tulaja! Van egyszer egy db "Fahrzeugbrief"-ez van ráírva. Ezen található a motor adatai, a német tulaj neve, azonosítója stb... aztán van egy forgalmi nagyságú papír "Fahrzeugschein"-van ráírva- ez a forgalmi szerintem. A motor minden adata rajt van! Van egy db adás-vételim amit az előző tulajjal írtam. Illetve akitől vettem, nála van az az adásvételi amin a német tulaj és az ő adatai szerepelnek. Ezek a papírjaim vannak. Ha minden igaz vámot vagy nyereségi izét kell fizetni utána, és ha ezek megvannak utána vihetem papíroztatni. Nagyon bízom benne, hogy nem lesz velem semmi probléma.
Ha minden papírt időben feladok akkor 1- max 2 hét és rajt a rendszám!
Egyenlőre érettségire koncentrálok azt 19-én végzek megyek egyenesen a motoros suliba meg egyúttal nekilátok a papíroztatásnak. Csak sikerüljön az érettségim és legyek túl a tanuláson :S
kiskőrösre kellett volna vinni okmányirodába
a motorom kb fél óra alatt átírattam, ha lett volna bankkártyám akkor max 15 perc lett volna az egész
a gépjárműves részlegnél nincs mostanság nagy tolongás
Ez angol motor volt amiről szó van, Kecskemétre kellett vinni hatósági műszakira, legjobban az tetszett, hogy Halason nem lehetett rá befizetni a regadót, azért kőrösre kellett átmenni, meg mire kaptam időpontot Halason is az okmányirodába..:D
most cseréltem 2 napja..... a zárókupakot már a helyén lazítsd meg, de nem tekerd ki, csak mikor már kiszedted a villákat!
Közben fogjad , mert a rúgó egyébként ellövi és ha úgy esik le a földre, akkor sérülhet a menet stb...
Kiszeded ami akkor kijön.... kijön egy kb 15-20 cm-es cső, az alatt egy tartó alátét, utána pedig a nagy rúgó! A rúgónál nem mindegy melyik része van fent, az erősített progresszív rész van felfelé!
Több cucc nem jön ki!
Utána az alján lévő imbusz csavart kell kitekerni, ami trükkös, mert belülről ellent kell fogni!
Ehhez (ini ötlete alapján) kell egy 27 mm külső átmérőjű anya és egy menetes szár, az lesz a kulcs!2 anya kell, mert össze kell kontrázni, hogy ne forogjon el.
Kiszeded az imbuszt az aljából, majd a csizmát befogod és határozott mozdulatokkal szétrántod! Utána leszeded a porvédő és tömítőszimeringet, majd fel az új!
De ha már így szét van szedve most át jól az egészet!
Összerakásnál ami necces az a csúszópersely beütése, kevés a hely és akármivel nem is baszogathatod, mert sérülhet!
Én egy natur vízszereléshez használt pvc csövet használtam, ami éppen ráment a krómszárra és azzal ütögettem! Utána berakod a szimeringet,majd a porvédőt!Azokat is ezzel a pvc csődarabbal basztattam!Ez a műanyag azért is jó, mert kemény, de mégsem sérti meg a krómszárat!
Aki sűrűn cserél vagy másnak is szerel, az szokott ilyen beütő adaptert esztergáltatni, mint a képen!Jó lenne, de nincs esztergályos ismerősöm!
megírnád, hogy milyen papírjai vannak? (akár privátban is a molnar0819@t-online.hu-ra) Mert enyém is külföldi papíros, de nem tudom mik kellenének egyébként a forg. helyezéshez, kíváncsi lennék rá neked mik vannak.
Helyedbe elkezdeném jogsi előtt 1hónappal, 2éve nyáron haverom bmw-jét papíroztam én, mert ő kint él Angliában. Kb 1hónap alatt meg van az egész és akkor már csak fel kell ülni rá és mehetsz utcán is.
Most nézem a manualt és ott is "kilóg" a krómszár vagy 2 mm-t a befogóból ill. egyik képen látszik, hogy a villaszár be van fogva a helyére és úgy csavarja be/ki a zárócsavart..... ha be lenne fogva a csavar is a villabefogóba akkor nem tudná csavarni---- lényeg, hogy a krómszárat kell fognia a befogónak!
Mindez csak azért jött nekem, mert amikor szedtem szét az enyémet, akkor nekem be volt fogva és nem tudtam, hogy akkor mi lenne a "helyes"
Gondolom az a krómszárban rögzül menetesen, úgyhogy nincs jelentősége hol áll a krómszár. Mondom, az enyém "le is volt ültetve". Pár hétig én is úgy használtam.
csak azért kérdezem, hogy nincs-e valami rögzítési funkciója, ha fogja a befogó a záró csavart..... ez érdekelne, mert akkor nem mindegy, hogy fentebb van-e vagy fogja
Állítható! Amikor én elhoztam, "le volt ültetve", mert nem ért le a lába a csajszinak ez kb 2cm, plusz levegő sem sok volt benn. Úgy állítottam, hogy szintben legyen, de az a 2mm nem oszt nem szoroz.
extra sürgős kérdésem/kérésem lenne!
Aki tudja nézze már meg nekem legyen szíves, hogy az első teleszkóp tetején lévő záró csavart, a felső villabefogó fogja-e vagy fentebb van és a befogó a krómszárat szorítja-e csak?
Nem melegíti a vizet, ez a legalapabb gép, de teljesen elég mindenre. Én csak amiatt vettem, hogy a sarat le tudjam vele szedni, hát telesen tiszta lesz tőle minden. nem kell szivacs, vagy kefe, semmi sárfolt nincs utána. Ja és felveszi a habot kis nyomáson!
Egyetlen bajom van vele! Hogy leszedte a Monocross matricát a lengőkarról
Egyenlőre érettségire koncentrálok azt 19-én végzek megyek egyenesen a motoros suliba meg egyúttal nekilátok a papíroztatásnak. Csak sikerüljön az érettségim és legyek túl a tanuláson :S
a motorom kb fél óra alatt átírattam, ha lett volna bankkártyám akkor max 15 perc lett volna az egész
a gépjárműves részlegnél nincs mostanság nagy tolongás
már ha nem ilyen 2hétmúlvakaptamidőpontot helyeket fog ki az ember
Közben fogjad , mert a rúgó egyébként ellövi és ha úgy esik le a földre, akkor sérülhet a menet stb...
Kiszeded ami akkor kijön.... kijön egy kb 15-20 cm-es cső, az alatt egy tartó alátét, utána pedig a nagy rúgó! A rúgónál nem mindegy melyik része van fent, az erősített progresszív rész van felfelé!
Több cucc nem jön ki!
Utána az alján lévő imbusz csavart kell kitekerni, ami trükkös, mert belülről ellent kell fogni!
Ehhez (ini ötlete alapján) kell egy 27 mm külső átmérőjű anya és egy menetes szár, az lesz a kulcs!2 anya kell, mert össze kell kontrázni, hogy ne forogjon el.
Kiszeded az imbuszt az aljából, majd a csizmát befogod és határozott mozdulatokkal szétrántod! Utána leszeded a porvédő és tömítőszimeringet, majd fel az új!
De ha már így szét van szedve most át jól az egészet!
Összerakásnál ami necces az a csúszópersely beütése, kevés a hely és akármivel nem is baszogathatod, mert sérülhet!
Én egy natur vízszereléshez használt pvc csövet használtam, ami éppen ráment a krómszárra és azzal ütögettem! Utána berakod a szimeringet,majd a porvédőt!Azokat is ezzel a pvc csődarabbal basztattam!Ez a műanyag azért is jó, mert kemény, de mégsem sérti meg a krómszárat!
Aki sűrűn cserél vagy másnak is szerel, az szokott ilyen beütő adaptert esztergáltatni, mint a képen!Jó lenne, de nincs esztergályos ismerősöm!
ha mindkettőt akkor orra bukik a gép
az tartja a rugót
Mindez csak azért jött nekem, mert amikor szedtem szét az enyémet, akkor nekem be volt fogva és nem tudtam, hogy akkor mi lenne a "helyes"
oda teszed ahová akarod......
Aki tudja nézze már meg nekem legyen szíves, hogy az első teleszkóp tetején lévő záró csavart, a felső villabefogó fogja-e vagy fentebb van és a befogó a krómszárat szorítja-e csak?
csak előbb legyen faszán rendben minden.
még index kell rá!
Egyetlen bajom van vele! Hogy leszedte a Monocross matricát a lengőkarról