Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fasza kis nyomvonal, én ilyet csak videón látok sajna. Egy kis homokbánya van itt a közelben, azon kívül az ég világon semmi, full síkság...
Ebben az egyben nagy szerencsém van, hogy itt van tőlünk 6km-re ez a pálya. Itt 20 éve volt még verseny is. Krossz és enduró pálya is van. Most egy motoros iskola működik rajta, nagyon rendes a tulaj. Facebookon megtalálod Martins Cross Camp néven, érdemes látogatni. (vagyis nekem legalább is)
Vannak bent nem gyenge részek :D Itt nálunk, a közelben nincs kimondott cross pálya. Öskü-nél van hasonló amit kijártak. Inkább a dimbes dombos utak vannak, meg a sok vékonyka út az erdő közepében. Jó terep van itt, egyedül azt utálom hogy nagyon sziklás. Utálom a sziklát Még anno múlt nyár elején, mikor felkerült előre a cross gumi, kartervédőre szereltem fel 1x1cm-es drót hálót. Nem egy szépség, de az állapotából ítélve már sokszor megmentette a blokk épségét.
Cross pályát el kell felejteni vele, enduró stílusban végig lehet rajta menni, de sok értelme nincs. Én ezen mentem kb 100km-t, itt el lehet vele simán menni, persze kicsit lassabban. Itt van pár részlet a pályából. Az első részén még nem mentem, mert az új, azóta nem voltam fenn rajta, de a többin igen. Természetesen vannak menekülőutak kezdőknek is, de van ahol nincs mese!

http://youtu.be/ugZrfRhA9U4 szösszenet[/L]
Amúgy Inin kívül van köztünk akinek rendszámos XT/TT-je van?
Motul 3000, de az igazat megvallva csak belerakom és betolom a motort a garázsba, és 10 fok alatt rá se nézek.
Egy telet jártam motorral melózni 6km-re minden nap oda-vissza. Elég volt.
Naja :D Végül is semmi sem lehetetlen, csak mi nem vagyunk képesek. (legalább is nekem nem menne )
Az triálozni pont megfelelő.
Télre milyet raksz bele? Én mondjuk télre le akarom rakni, mert megutáltam a sarat, meg a fagyot, dec. 23.-án vettem, áprilisig abban hajtottam kb 400km-t, persze csak terepen. Ez olyan mintha minden nap mákos tésztát ennél, egy idő után nem kívánod
A kor az még hagyján, mert szerintem akik itt vagyunk épségben és jó karban tartjuk a motorjainkat. de az XT-nél az a 150kg nem éppen egy ideális össze állítás teszem azt épp egy cross pályára.
mivel rövid dimbes dombos terepen használod, és ugye ezek LÉG és olaj hűtésüek nagy melegben sztem mindenképp 20w50
Lehet ezekkel a 25-30 éves motorokkal mást is csinálni endurozáson kívül?
Akkor marad nekem is a 20W50-es
Endurozás alatt mit értesz? :) Én csak endurozom, szóval terepre nem járok vele, de sok itt a nagy domb és szeretek felfele menni :) szóval sokat pörög a motor, de nem hajtom a belét ki! Szóval ésszel :)
Nekem mondod, egész nap azzal birkóztam. Már úgy voltam vele hogy leszedem a hengerfejet!
Olajat én évente kétszer cserélek, egyszer nyár közepén, és egyszer november végefelé, attól függ hogy van kedvem.
Köszi a mérést!
20w50
figyelembe kell venni ki milyen körülmények közt motorozik az ember
ha csak endúrozgatni használja akk nem muszáj sztem drágát.
de a lélek megnyugvása miatt tegyél bele motult.
én is sokat kattogok mindenen,de a végén mégis csak döntök:))
Lehet én is átváltok erre a Motul-ra, max majd a sörön spórolok.
Ebből a motulból is van 10W50 meg 20W50. Mindegy hogy melyik kerül bele? Tudom a 10W-s vékonyabb, hamarabb oda ér az olajzási ponthoz.
Na megmértem ám.

A gyertyakulcs 70mm magas, az átalakítóval 98mm. Önmagában nem megy rá a feles racsni! Emiatt van egy átalakító és egy gagyi 3/8-os racsnival kiszedve. Átmérője 24mm, simán lefér! A leghülyébb dolog ebben a motorban a gyertya helye! Bár az XR600-ból ezzel a kombinációval nem tudtuk kivenni. (pedig az Honda )

Olajat mennyi időközönként dobod le?
Epekedve várom.
EZ jó hír, hogy a motul tudja a váltóakadást orvosolni, kopásokban nem hiszem, hogy bárki bármit észrevenne. Ennek ellenére én is a motult fogom beledobni legközelebb is, mivel maradt még 1 liter. Lehet utána is.
nehogy már az egyik olajtól szépen váltasz a másik márkájutól meg nem azonos viszkozitás mellett
hülyeség.
Ja, meg a castrolt nekem csipegette is egy kicsit, mióta 3000 van benne nem tapasztaltam olajfogyást.
Nekem is ilyen gondjaim voltak, nehezen vette a sebességeket, motullal ezt nem tapasztaltam, csak a vége felé már.