Ebben az egyben nagy szerencsém van, hogy itt van tőlünk 6km-re ez a pálya. Itt 20 éve volt még verseny is. Krossz és enduró pálya is van. Most egy motoros iskola működik rajta, nagyon rendes a tulaj. Facebookon megtalálod Martins Cross Camp néven, érdemes látogatni. (vagyis nekem legalább is)
Vannak bent nem gyenge részek :D Itt nálunk, a közelben nincs kimondott cross pálya. Öskü-nél van hasonló amit kijártak. Inkább a dimbes dombos utak vannak, meg a sok vékonyka út az erdő közepében. Jó terep van itt, egyedül azt utálom hogy nagyon sziklás. Utálom a sziklát Még anno múlt nyár elején, mikor felkerült előre a cross gumi, kartervédőre szereltem fel 1x1cm-es drót hálót. Nem egy szépség, de az állapotából ítélve már sokszor megmentette a blokk épségét.
Cross pályát el kell felejteni vele, enduró stílusban végig lehet rajta menni, de sok értelme nincs. Én ezen mentem kb 100km-t, itt el lehet vele simán menni, persze kicsit lassabban. Itt van pár részlet a pályából. Az első részén még nem mentem, mert az új, azóta nem voltam fenn rajta, de a többin igen. Természetesen vannak menekülőutak kezdőknek is, de van ahol nincs mese!
Motul 3000, de az igazat megvallva csak belerakom és betolom a motort a garázsba, és 10 fok alatt rá se nézek.
Egy telet jártam motorral melózni 6km-re minden nap oda-vissza. Elég volt.
Télre milyet raksz bele? Én mondjuk télre le akarom rakni, mert megutáltam a sarat, meg a fagyot, dec. 23.-án vettem, áprilisig abban hajtottam kb 400km-t, persze csak terepen. Ez olyan mintha minden nap mákos tésztát ennél, egy idő után nem kívánod
A kor az még hagyján, mert szerintem akik itt vagyunk épségben és jó karban tartjuk a motorjainkat. de az XT-nél az a 150kg nem éppen egy ideális össze állítás teszem azt épp egy cross pályára.
Endurozás alatt mit értesz? :) Én csak endurozom, szóval terepre nem járok vele, de sok itt a nagy domb és szeretek felfele menni :) szóval sokat pörög a motor, de nem hajtom a belét ki! Szóval ésszel :)
Nekem mondod, egész nap azzal birkóztam. Már úgy voltam vele hogy leszedem a hengerfejet!
Olajat én évente kétszer cserélek, egyszer nyár közepén, és egyszer november végefelé, attól függ hogy van kedvem.
Köszi a mérést!
figyelembe kell venni ki milyen körülmények közt motorozik az ember
ha csak endúrozgatni használja akk nem muszáj sztem drágát.
de a lélek megnyugvása miatt tegyél bele motult.
én is sokat kattogok mindenen,de a végén mégis csak döntök:))
Lehet én is átváltok erre a Motul-ra, max majd a sörön spórolok.
Ebből a motulból is van 10W50 meg 20W50. Mindegy hogy melyik kerül bele? Tudom a 10W-s vékonyabb, hamarabb oda ér az olajzási ponthoz.
A gyertyakulcs 70mm magas, az átalakítóval 98mm. Önmagában nem megy rá a feles racsni! Emiatt van egy átalakító és egy gagyi 3/8-os racsnival kiszedve. Átmérője 24mm, simán lefér! A leghülyébb dolog ebben a motorban a gyertya helye! Bár az XR600-ból ezzel a kombinációval nem tudtuk kivenni. (pedig az Honda )
EZ jó hír, hogy a motul tudja a váltóakadást orvosolni, kopásokban nem hiszem, hogy bárki bármit észrevenne. Ennek ellenére én is a motult fogom beledobni legközelebb is, mivel maradt még 1 liter. Lehet utána is.
http://youtu.be/ugZrfRhA9U4 szösszenet[/L]
Egy telet jártam motorral melózni 6km-re minden nap oda-vissza. Elég volt.
Olajat én évente kétszer cserélek, egyszer nyár közepén, és egyszer november végefelé, attól függ hogy van kedvem.
Köszi a mérést!
ha csak endúrozgatni használja akk nem muszáj sztem drágát.
de a lélek megnyugvása miatt tegyél bele motult.
én is sokat kattogok mindenen,de a végén mégis csak döntök:))
Ebből a motulból is van 10W50 meg 20W50. Mindegy hogy melyik kerül bele? Tudom a 10W-s vékonyabb, hamarabb oda ér az olajzási ponthoz.
A gyertyakulcs 70mm magas, az átalakítóval 98mm. Önmagában nem megy rá a feles racsni! Emiatt van egy átalakító és egy gagyi 3/8-os racsnival kiszedve. Átmérője 24mm, simán lefér! A leghülyébb dolog ebben a motorban a gyertya helye! Bár az XR600-ból ezzel a kombinációval nem tudtuk kivenni. (pedig az Honda )
Olajat mennyi időközönként dobod le?
hülyeség.