Igazad van, hogy 2000-3000km-nél többet nem megyek egy szezonba vele. De nagy melegben nekem is akadozik a váltó. Ezért is lovagolok ezen az olajdolgon ennyire. Itt ahol lakom nincsen sok gyors szakasz, inkább ezek a fel-le.
A motul azért minőségibb olaj szerintem, mint a castrol. Szomszédba van egy TT, tulaja mondta hogy felesleges ilyen drága olajat venni. Főleg hogyha nincs agyon nyűve a motor.
Van benne valami :) Őszintén 1 literre sajnálok kiadni 3500 Ft-ot (Nem ezen fogok spórolni természetesen, de hát akkor is)Azon dilemmázok hogy 10W50-es vagy 20W50-es tegyek e bele. Akikkel eddig beszéltem mindenki azt mondta hogy ezeknél a mai olajaknál szinte már tökmindegy :)
Nevelő fater tudna bele hozni 10W40-es avgy 10W50-es Mobil olajat, de azt olvastam, hogy a mobil nem éppen minőségi.
Motul nagyon fasza, csak drága. :S Castrol van most benne.
Ha más nincs, marad a Castrol 20W50-es vagy a Motul.
Igen, Te mindig ezt hangoztatod és el is fogadom, mert Te eddig nekem csak olyan tanácsokat mondtál, ami be is vált, jobb lett tőle a gép. Az a helyzet a váltóakadás miatt választottam a motult, hiba nincs vele (lehet másikkal sem lenne). Legközelebb lehet, hogy én is valami olcsóbbat nézek, csak maradt 1 liter motulom még, ahhoz még kell 2 liter az meg nem vészes árban.
Csak terepen használom a motort, hány km-nél cseréljem le? Voltam vele endurópályán kb. 100km-t eddig. 700km van az olajban!
És milyen hosszú kb. nem tudod véletlen? Be kell ruházzak egy gyertyakulcsra is most már, szerelő rokon elköltözött sajna, eddig őt nyaggattam az ehhez hasonló gondjaimmal.
Az a képeken is látszik, hogy egybe van az XT-d!
Attól függ, hogy milyen mobile olaj? Általában jó olajak, de 20W50 nincs belőle szerintem MO.-n. Ha tudsz jobb áron mint a motult (3000ft), akkor engem érdekelne.
Autóban Mobile super 2000 x valami, igen szépen pucolt, ha hiszed ha nem! A beöntőn lehet sasolni a himbákat, és fém tiszta lett minden, előtte pedig enyhén fekete lerakódásos volt.
Olyat is mondtak nekem, hogy a 10w40-es repsolt ette folyamatosan az 1200-as bandit, a castrolt pedig nem!
Kinek mi, nekem a Motul nem fogy, igaz nagyon ritkán pörgetem meg.
Szia!
választ sztem erre nem fogsz kapni:)
ez olyan mind a csapágykérdés ki mire esküszik.
én személy szerint most vettem bele Repsol 20w50-et
3l volt 4470ft az Olajwebshopnál.
Nincs valakinek elfekvőben eladó cross első lábtartó taposó?
Nekem gumis (útcai) van, de sáros vagy vizes körülmények között, igen nehézkes rajta a megállás vagy berúgás!
Én úgy szedem ki, hogy van egy Proxxon 18-as gyertyakulcsom, abba rakok egy átalakítót 1/2 colról 3/8-ra, és egy kicsi 3/8-os racsnival lazítom és húzom meg. (asszem egyből a feles racsni nem fér oda)
De először egy 18-19-es csőkulcsnak vágtam le a 19-es végét (a lyukakat persze meghagytam) és egy villáskulccsal lazítottam. Emlékszem, eleinte mindennek olyan félve vágtam neki rajta, aztán rájöttem, hogy kár volt, nincs megbuherálva a motoromon semmi!
Köszi az infót, 8-as volt egyébként!
Videó van már bőven, csak eddig nem nagyon volt időm (nem is nagyon értek hozzá) ,vagdosni meg szerkesztgetni, + egy normális programot se tudok amivel egyszerűen és gyorsan lehetne ezt véghezvinni.
Csak a hossza kellene nekem, hogy mégis mekkorát vegyek...
Nevelő fater tudna bele hozni 10W40-es avgy 10W50-es Mobil olajat, de azt olvastam, hogy a mobil nem éppen minőségi.
Motul nagyon fasza, csak drága. :S Castrol van most benne.
Ha más nincs, marad a Castrol 20W50-es vagy a Motul.
Csak terepen használom a motort, hány km-nél cseréljem le? Voltam vele endurópályán kb. 100km-t eddig. 700km van az olajban!
Az a képeken is látszik, hogy egybe van az XT-d!
első 800km semmi hiba
szerintem most a "leggagyibb" olaj is jobb mint 20+éve a gyári előírt
Autóban Mobile super 2000 x valami, igen szépen pucolt, ha hiszed ha nem! A beöntőn lehet sasolni a himbákat, és fém tiszta lett minden, előtte pedig enyhén fekete lerakódásos volt.
Olyat is mondtak nekem, hogy a 10w40-es repsolt ette folyamatosan az 1200-as bandit, a castrolt pedig nem!
Kinek mi, nekem a Motul nem fogy, igaz nagyon ritkán pörgetem meg.
választ sztem erre nem fogsz kapni:)
ez olyan mind a csapágykérdés ki mire esküszik.
én személy szerint most vettem bele Repsol 20w50-et
3l volt 4470ft az Olajwebshopnál.
2 motorhoz van legalább 10 olajszűrőm már
hajdanán a dt-re vettem ilyent nem volt nagy pénz, nem annyira keresett termék
Olyan kérdésem lenne, hogy MI a véleményetek / tapasztalatotok a Mobile motorolajról?
Nekem gumis (útcai) van, de sáros vagy vizes körülmények között, igen nehézkes rajta a megállás vagy berúgás!
De először egy 18-19-es csőkulcsnak vágtam le a 19-es végét (a lyukakat persze meghagytam) és egy villáskulccsal lazítottam. Emlékszem, eleinte mindennek olyan félve vágtam neki rajta, aztán rájöttem, hogy kár volt, nincs megbuherálva a motoromon semmi!
Nektek milyen gyertyakulcsotok van egyébként?
Videó van már bőven, csak eddig nem nagyon volt időm (nem is nagyon értek hozzá) ,vagdosni meg szerkesztgetni, + egy normális programot se tudok amivel egyszerűen és gyorsan lehetne ezt véghezvinni.