Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

vegyél bele iridiumot, az fog tartani, igaz, hogy nem 1200 forint, de jobb!
7-es vagy 8-as volt benn? Amúgy a 8-as NGK-nak a megfelelője a Denso X24EPR-U9, a 7-es az Denso X22EPR-U9 lesz!

Videó mikor lesz? Már várom, jól néz ki a TT a képen.
Sziasztok!
Nem tudjátok véletlen Denso-ból melyik típusú kell nekem a TT-be?
Ismét beszart az Ngk, több bizalmat már nem szavazok neki...
Attól függ mennyire durrog.... ha feltűnően nagyon, akkor szerintem nem megfelelő a levegő-üzemanyag keverék! Méghozzá, ha jól emlékszem, akkor túl dús, nekem akkor durrogott!Nekem is enyhén durrog, ha nagyobb sebességről (magasabb fordulatnál) hirtelen elzárom a gázt és motorfék "bekapcsol", de szerintem ez természetes velejárója!Még sportmotoroknál is hallom néha!
Sziasztok!
az normális hogyha vissza engedem a gázt menet közben akkor durrog? (motorféknél)
gyorsításnál nem. szépen veszi a lapot.
ez lehet szeleptől ha kicsi a hézag vagy keveset kap!
szerintetek?
Kösz, hogy megnézted!
Ha összeraktam, majd beindítom és rámérek!Akkor kiderül, hogy hol van probléma (remélem)! Jó lenne, ha csak az aksi lenne szar vagy esetleg a fesz.szab! Remélem magával a töltéssel (generátor) nincs gond!
Ilyen az akksim

link
Igen? Én az XR 600-at éreztem ilyennek! Mintha kemény lenne a gáz és alig húzom neki de egyből lead minden nyomatékot, persze már ilyenkor is bontja a hegyutat, kockanyomos az aszfaltos út, meg ilyenek. Az Xt barátságosabb, annyira megy amennyire húzom neki, lehet vele nagyon kényelmesen kirándulgatni is 0 odafigyeléssel a vezetésre. Azzal én nem tudnék. Erősebb meg minden, de nem vagyok megesve érte.
egyszer mentem wr-el de nem jött be
olyan 1-0 módon tud menni
ha megy nagyon meg de nem lehet normálisan adagolni a lovakat
igaz ez egy full nyitott rendszer volt lefojtva lehet "barátságosabb"
A következő motorom egy TTR 600 lesz, ha még több pénzem lesz akkor pedig WR 450. Ezek már rendszámmal, jogsival kellenének. AZ eszem a TTR-re húz a szívem a WR-re, bár WR-t nem sokat láttam még!
Ha még másnak is ilyen márka lenne benne, akkor gyanús, hogy ez a gyári.... de mindegy is, milyen a gyári, szerintem ezt a márkát fogom megvenni!
Most nézegettem és nem lenne olyan húzós összeg beletenni az önindítót, lehet egyszer beruházok!
Amikor vettem, mondta a fickó, hogy Ő ezt úgy vette bele, nem ez a gyári akksija. Attól függetlenül lehet hogy ilyen márka már akkor is létezett
nem rúgja ki magát egyből mint egy sima rugó
szóval még van élet benne
de betennék szívesen egy gázos rugóstagot hátra, de drágább egy ilyen újonnan mint amennyiért a motort vettem
Ha nem nagy meló, akkor megnézheted... ha neked is ez a márka van, akkor valószínű ezzel szerelték őket gyárilag!
Meg akarom csinálni a világítást, mert néha azért jól jönne...... de lehet csak az aksim szar egyszerűen, de majd rámérek, ha visszaraktam a villákat, de még várom a gumi harmónikákat, addig már nem rakom össze, hogy ne kelljen megint szétszedni!
ŐŐ terheletlenül is lassabban jön vissza? Mint írtam, terhelve tök jó, főleg kemény terepen. bár 100 kiló vagyok. A csillapító tekerentyűre reagál! Mondjuk a futóműve nem olyan mint az újaké, de mégis csak egy 30 éves motorról beszélek.
Nem kérdeztem utána, de hírtelen a tekercsekre (állórészre) gondoltam, ami kb. 40 ezer újan. (eleinte néztem az új cuccokat a motorhoz, de rájöttem, hogy felesleges!)

Az akksit megnézzem holnap? Azt sem rég néztem, olyan 4-5 ezer forintért adják.
nekem csillapít valamennyit
nem olyan mint az xr4 de csillapít
kb jó lett a súlyomhoz. meg vagyok elégedve vele.
aszfalton is jó patakmederben is jó meg szar úton is
egy picit lehetne keményebb de úgy is le akarok fogyni, legalább annyit hogy tudjak egy-két táska cuccot feltenni rá
Mondjuk 5L még jobb lenne, de a light terep sem mindegy, általában nálunk kanyar, kereszteződés, domb kombinációk követik egymást. Gyorsítás, visszaváltás stb. A leghosszabb egyenes olyan 3-400m.

Még annyit meg lehetne próbálni, hogy amit vettem főfúvóka, annak a párját belerakni az enyémbe, hátha valamiért már nagyobbak az enyémek, mint kellene (bár nem hiszem).

Még egy kérdésem lenne! A hátsó teleszkópod neked kiékelés után hogy viselkedik? Ha lenyomod, lassan jön vissza, vagy visszaugrik? Az XR-eden tuti lassan jön vissza (csillapít), de az XT-n nekem őszintén megmondom visszaugrik, ha rajt "ugrálok", terhelem semmi extra, együtt mozog az elejével, nem dob fel, nem leng be!
mennyi a fesz.szab? nem kérdeztél utána vmikor gerecsénél?
Nekem pont fordítva van, berúgós és az önindítónak van meg a háza, csak fel kellene dobni rá egyet.... irigylem, akinek megvan mind a 2.... igaz ritkán használnám az önindítót, de van olyan helyzet amikor igen jól jönne!
nekem soft terepen se volt 5 litertől több a fogyasztás
összegészben olyan 4.9-re jött ki java része aszfalt 90es tempó körül(a max 120volt)
nézd meg a fesszabályzód hogy milyen meleg ha világít és milyen meleg ha nem, nekem tök forró ha nem világít, ha világít akkor csak meleg
Heló! Nekem is LP akkumulátor van benne , 3Ah-os zselés (állítólag 4Ah-nak felel meg). Ha pontosan érdekel a típusa, holnap megnézem!

Ini! Akkor érdemes ráadni a világítást, ha kell ha nem? Nem olcsó mulatság a fesz. szabályzó!

Egyébként a karburátorpucolás rengeteget segített a motoromon. Nagyon könnyen indul. 15 fokban 2.-ra és egyből 1500-on pörög szívatóval, nem áll meg. Melegen ha úgy rúgom meg mint egy simsont, akkor is elindul (mondjuk eddig is könnyen indult melegen). A fogyasztásom 6L. Ezt nem tudom mire vélni. Most vagy a másik 130-as fúvóka, vagy az hogy egy picit visszavettem a tempóból (jobban odafigyelek, hogyan megyek), vagy nem tudom, de kellemesen csalódtam.
nekem ilyen van
de az enyém villanyos indítású
sajna ebből már kispórolták a berúgókart, csak a helye van meg
Nektek milyen aksi van benne? Főként annak, akinek nem önindítós, mert oda nem kell izmos aksi....
Nekem ilyen van most benn, de, hogy gyárilag ez volt-e vagy ezt már vki beletette, nem tudom!
majd rámérek akkor, hogy tölt-e egyáltalán és ha tölt akkor nem tölt-e többet....