Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azt csak jó akkuval tudod megmérni
ne legyen több a töltésed 14,4 voltnál 13,8 felett már "majdnem jó" kategória
el szokott füstölni ezekben(is),mert senki sem használja világítással és ekkor a fesszab elfűti a felesleges áramot
aztán egy idő múlva kapitulál
ilyent csináltak már és egész kis pénzből kihozható
Azt hogy tudnám megnézni, hogy tölt-e a motor rendesen?
Az aksi, szar már, már csak éppenhogy a helyzetjelző világít!
Vennék bele másikat, csak jó lenne tudni, hogy a töltéssel minden OK-e, nehogy kinyírjam (sajnos volt már szerencsém 3 új aksit is legyalázni a hondával, mert a fesz.szab el volt szállva)
Persze, majd írok, hogy hogy bírja..... ha fogja bírni, akkor igen jó áron sikerült beszerezni!
Láttad te is, hogy a nagyvas, de más motoros bolt is 7300 körül adja a 2 porvédőt (még a szimering ára el is menne), ezt meg 920/db áron vettem!
Addig nem rakom össze, amíg nem veszek harmonikát vagy harisnyát, mert azért az sokat jelent!
majd azért írd meg néha hogy bírja a szimmering/porvédő
mert előbb-utóbb mindenkinek cserés lesz........
ja megvan, 27mm-s anya kellett hozzá, és ahhoz való menetes szár, szerencsére volt mint a 2 itthon!
Kösz az ötletet, mert enélkül nem bírtam volna megoldani!
csak belelátni kb mekkora
nézem a manualt, ott valami 27-es anyát ír....
szerintem 10es szár volt
de nem biztos....olyan agyam van mint a lepkének
meg vagy 4-5 éve volt
ja ebbe is bele kellene valami T-kulccsal..... de még a méretet sem tudom....
valahogy meg kellene tudni, milyen a mérete, mert akkor olyan vastag menetes szárat kellene kerítenem!
fz telót szedtem szét abba bele kellett nyúlni egy imbuszkulccsal ellentartani
egy menetes szár volt a kulcs anyával a végén
Valaki szedte már szét az első teleszkópot?
Az alján lévő imbusz csavart nem bírom kiszedni, csak forog körbe-körbe..... szerintem belülről valahogy ellent kellene tartani, de nem tudom mivel,hogy....?
Na ha már lenne ezzel kapcsolatban valami tapasztalata valakinek, ossza meg velem legyen szíves!
Előre is kösz!
Nézz rá a szelephézagra mindenképpen. Ezután, ha nem jó egy manuál alapján nézz bele a karburátorba.
Szia! igazából nem tudom mert ahogy megvettem nem igen hasznéltam mert fura kopogó hangot adott ki a blokk
fel újítottam és ez a jelenség. karbit nem állítottam el.
szerintem szelepeket kell beállítani, mert melegen abszolut nincs hangja és lehet ezért nem indul hidegen.
valaki itt azt írta,hogy ha csörög indul ha nem csörög akk nem indul:)
egyébként melegen doxa! tömítést nekem is kell majd vennem mert könnyedzik de nem vészes.
Sziasztok.
Valaki megtudja mondani hogy a 600TT hátsó telójába mennyi olaj megy bele? + a levegő hengerébe?
Eddig jó volt? A karburátorhoz nem nyúltál? Nekem télen indul nehezen, vagy 10 fok alatt legalább is. De a jó idő be jöttével indul rendesen, melegen meg pláne. Ha állítottál a karburátoron, akkor mit?

Tömítés. Gerecséről vettem, ma jött meg, 3200Ft, egyszer mondom bepróbálom. Gyári Yamaha, szerintem nem lesz vele gond.
Szia! szivató rendben van.
a tömítést ajándékba kaptam,de használtan
Heló! Írtam a galériádba, hogy honnan vetted a karburátor tömítést és mennyiért? Előre is köszi. Egyébként a szívató működik?
Sziasztok! xt 550
Miért van az 100× kell hidegen meg rúgni,hogy elinduljon.
karbit kipucoltam nem állítottam rajt semmit.
még a szelepekre gondoltam.egyébként melegen tökéletesen működik. gyertya ujj!
Na tőlük sikerül szerezni szimeringet is és porlehúzót is.... és az ár igencsak baráti!
Most vagy nem túl minőségi a cucc és nem lesz tartós vagy a motoros boltok qrva nagy haszonnal dolgoznak!

szimering 1050Ft/db
porlehúzó 920Ft/db

Máshol a porlehúzóért 7000Ft feletti összegeket elkérnek szóval igen kíváncsi leszek rá!
sikerült leolvasni.... 41x53,7x5..... most már csak szerezni kell valahonnan
ja nem sok , de ebay-en pl vannak olyanok amik az első 2 számban megegyeznek, de a végük eltérő...... ezért nem tudom, hogy akkor nekem milyen kellene..... megpróbálok ránézni nagyítóval hátha le tudom olvasni a számokat, mert addig nem akarnám szétszedni amíg nem veszem meg az alkatrészeket!
hát itt nem sok kezdődik 41el...... annak elméletileg passzolnia kellene
de láttam más webáruházat ahol motor típus szerint lehetett rendelni
A tömítőszimering mérete megvan (41x53x10,5), csak a porvédő méretét nem tudom, mert annál egy csomó szám van.... a nagyvason ilyenek vannak.... az biztos, hogy 41x.....-rel kell kezdődnie, mert annyi a villaátmérő, csak a végén lévő számokkal nem vagyok tisztában!
Ja mindenképpen teleszkóp szimeringet veszek, nem vészes az ára, nem úgy mint a porvédőnem 7000 akármennyi 3 telószimering ára
a kisebbik a teleszkópszár átmérője a nagyobbik az alja
szóval nekünk a nagyobbik méret lesz a jó
a szimmeringet nem tudom, ha kiveszed lehet mérni, de gondolom van típusokhoz a boltokban
nekem már a szimón nem jött be a natúr bolti tök gyorsan folyni kezdett
amit meg telószimmeringként árultak(kb egy árban volt a másikkal) az meg még egy év múlva sem folyik
+ ebből nekem melyik méret kellene? nem tudok eligazodni ezen a méret megadáson,hogy mi mire vonatkozik