akkor olyant sem veszek
panaszkodnak a mögöttem lévők hogy büdös az xr4.....
az 5110től meg nem volt olyan rettenet, csak az meg még vékonyabb ás még jobban eszegette
kapott egy újat, szerencsére sikerült azonnal venni és nem kellett rendelgetni.... mint általában mindent ami kellene
valószínű túl laposra hagytam és nincs elől nekem elfordulásgátló, azért szakadt szét
Még a gépkönyve is 20W40-t ír és ezt új korára, akkor egy használtnak semmiképpen se jó a 10W.... minél öregebb egyre "vastagabb" olaj kell, nem pedig "véknyabb"! 20W50-t tegyél, a márka már a pénztárcán múlik csak!
Nekem most Motul3000 20W50 van benne.... nincs vele gondom, de összehasonlítási alapom sincs még, hogy más olajjal milyen!
Az a szám a viszkozitására utal, hogy milyen hőmérsékleteken tartja meg azt. A 10-es az hígabb, hidegen hamarabb és könnyebben ken, a meleg oldali viszkozitása mindkettőnek 50-es tehát emiatt szerintem nem gond ha beleraknád. A 10-es mivel hígabb lehetséges, hogy hidegen eszegetné.
Keress rá erre a témára a Google-ban, hamar választ találsz rá.
Végül is a meleg oldalija az jó, annyi, hogy hígabb. Télen szerintem elmegy a motorba, nem lesz olyan sűrű a hideg miatt, hamarabb felveszi a szivattyú. Amúgy szerintem 20w50-et tegyél bele, nem új motorok már.
Sziasztok! XT szerviz könyve 10W30-as ill. 20W50-es olajat ír a motorba. Jelenleg 20W50-es van bent. Ismerősöm azt tanácsolta töltsek nyugodtan bele 10W50-es olajat jó lesz az, meg olcsóbb is.
Véleményeteket szeretném kérni, hogy erről a 10W50-el olajról. Vagy mit tanácsoltok, mehet bele? ? Nem az olajon szeretnék spórolni!
régen csináltak olyant hogy kivágták a szelep helyét, majd besütötték és új szelepet tettek bele új helyre
szerintem a munkadíj több lenne mint az új külső
én eddig veerubber gumit használtam, de megszüntették a forgalmazását ahol szoktam venni, most kell nekem is másik márkát keresni amit lehet foltozni
mert a szimóban volt olyan belső amiről lejött a tiptop folt állítom a sebtapasz jobban rátapadt volna
Kiszakadt az első kerék belsőjéből a szelep (nem teljesen).... gondolom ezt már nem lehet javíttatni?..... hol lehetne belsőt szerezni hozzá? Esetleg valaki egy méretet tudna írni?(azt tudom, hogy 21" de a többit nem)
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogy valaki tett e már 550-es xt blokkot 600-as tt vázba?
Meg lehet-e csinálni sok módosítás nélkül?
Előre is köszönöm !
Helló!
Van egy TT600R-em 94es. Osztrák motor volt,amikor megvettem az volt a hiba jelenség,hogy hidegen szépen ment,de viszont miután bemelegedett( kb 10perc) nagyfordulaton elkezdett durrogni,és leállt,miután teljesen kihűlt akkor indult csak el.Kb egy hétig pihent,megvettem bele a gyári adatok alapján a gyertyát,most viszont előszedtem a motort,és a szikra megszűnt,csak ha megfogom a gyertyát, akkor érzek enyhe rázást. Gyújtókábelt és pipát már cseréltem,ahogy tudtam átnéztem a kábeleket is ,hogy nem e húz át valahol,de semmi változás! Mit tudtok ajánlani,talán a cdi lehet a hibás? előre is köszi.
Félre értesz. Nem tuningolni szeretném, pont hogy meg akarom tőlük szabadulni mert most nyitott dob van a gépen. De fojtani sem szeretném.
Plusz ez a nyitott dob olyan hangos mint az állat.
Rendben, rákérdezek, hogy van e, de ha meglesznek a méretek és csak "sima" van, akkor veszek többet és, ha kell akkor bármikor tudom cserélni. Most alaposan kitisztítom etanolban is, már darabjaira van szedve. Utána összerakom aztán hajtom. (lényegébe felesleges volt szétszedni is, minden gyári értéken volt/van, és koszos sem volt szinte)
panaszkodnak a mögöttem lévők hogy büdös az xr4.....
az 5110től meg nem volt olyan rettenet, csak az meg még vékonyabb ás még jobban eszegette
olyan büdös olajszaga vagy valami jobb?
pl az 5100-nak kifejezetten jó szaga van mint ha valami sampon lenne
valószínű túl laposra hagytam és nincs elől nekem elfordulásgátló, azért szakadt szét
Még a gépkönyve is 20W40-t ír és ezt új korára, akkor egy használtnak semmiképpen se jó a 10W.... minél öregebb egyre "vastagabb" olaj kell, nem pedig "véknyabb"! 20W50-t tegyél, a márka már a pénztárcán múlik csak!
Nekem most Motul3000 20W50 van benne.... nincs vele gondom, de összehasonlítási alapom sincs még, hogy más olajjal milyen!
Keress rá erre a témára a Google-ban, hamar választ találsz rá.
Véleményeteket szeretném kérni, hogy erről a 10W50-el olajról. Vagy mit tanácsoltok, mehet bele? ? Nem az olajon szeretnék spórolni!
szerintem a munkadíj több lenne mint az új külső
én eddig veerubber gumit használtam, de megszüntették a forgalmazását ahol szoktam venni, most kell nekem is másik márkát keresni amit lehet foltozni
mert a szimóban volt olyan belső amiről lejött a tiptop folt állítom a sebtapasz jobban rátapadt volna
Kiszakadt az első kerék belsőjéből a szelep (nem teljesen).... gondolom ezt már nem lehet javíttatni?..... hol lehetne belsőt szerezni hozzá? Esetleg valaki egy méretet tudna írni?(azt tudom, hogy 21" de a többit nem)
Valaki megtudja mondani hogy a 600TT hátsó telójába mennyi olaj megy bele? + a levegő hengerébe?
Van egy eladó 1995-ös Yamaha TT 250r csupasz váz magyar forgalmival,műszakival,törzskönyvel együtt ha valakit érdekel.
Az lenne a kérdésem hogy valaki tett e már 550-es xt blokkot 600-as tt vázba?
Meg lehet-e csinálni sok módosítás nélkül?
Előre is köszönöm !
szekunder oldal:5.02-6.79 Ohm
Van egy TT600R-em 94es. Osztrák motor volt,amikor megvettem az volt a hiba jelenség,hogy hidegen szépen ment,de viszont miután bemelegedett( kb 10perc) nagyfordulaton elkezdett durrogni,és leállt,miután teljesen kihűlt akkor indult csak el.Kb egy hétig pihent,megvettem bele a gyári adatok alapján a gyertyát,most viszont előszedtem a motort,és a szikra megszűnt,csak ha megfogom a gyertyát, akkor érzek enyhe rázást. Gyújtókábelt és pipát már cseréltem,ahogy tudtam átnéztem a kábeleket is ,hogy nem e húz át valahol,de semmi változás! Mit tudtok ajánlani,talán a cdi lehet a hibás? előre is köszi.
Plusz ez a nyitott dob olyan hangos mint az állat.
aztán a végén eszik 8-10 litert meg pörgetni kell mint az állat
utána meg 2 évente fullgenerálozni......