Ó köszi! Azt tudni amúgy hogy az XT-nek hol vannak a fojtásai? Kipufogóba van? Mert nekem most 1VJ00 hengerfejem van, 34K? henger ha jól emlékszem. A karbi csonkokba nincs szűkítés. Típus történeteket nézve a 3AJ volt 20/25/34 KW verzióban is, és a hirdetett kipu is 3AJ-s. Nem szeretnék venni egy kiput ami fojthatja a motorom....
Szerintem ott tartósan és "töményen" nem érintkezik benzinnel..... én nemrég vettem új szívócsonkokat és ahhoz kaptam újat, de kötve hiszem, hogy azok viton gyűrűk lennének, szerintem sima az is!
nem teszteltem
általában olajálló mind, de a benzin meg nem benzin szóval akármi is lehet
az első szétszedésig tuti bírni fogja
amúgy az 1000ft-os tourmax vagy mifene karbitömítés is úgy kitágult a benzintől mint a picsa, leugrott a csészéről
de utána visszatért az eredeti méretére
Oké, ahogy gondolod. Véleményedre lennék kíváncsi. Ki akarom az O gyűrűket cserélni a karburátorban. A hagyományos gyűrűk meddig bírják a benzint, nincs tapasztalatod? A Technoroll lehet nem ismeri a benzinálló O gyűrűket, csak rendelésre :(
Hello Mindenki!
Nem tudtok bontott XT600 43F-et? Kellene pár cucc, egy gyári kipufogó meg egy felső munkahenger valószínűleg! Gerecsénnél még nem próbáltam.
Én annyira nem vagyok benn a témában, sok motort nem láttam így, de közben azért levettem, hisz 2 perc csak. Amiatt babrálok vele ennyit, mert a 96-os XR-en olyan dolgok vannak, hogy nem hiszem el hogy akkor azén 84-es motoromon azok jók lennének, pedig DE
Bovdenes Nekem van benn egy csap, ami réseket nyit meg felül ha ráhúzom a szívatót, egy rugó és egy hollander, amivel belefogatom a házába ezt a szerkezetet. O gyűrű nincs benne, kívül van egy tömítés. Arra a csapra akad rá egy "villa", abba be tudom akasztani a bovdent és mint mindig a házat is rögzítenem kell, hogy tudjam húzni. Na azt egy lemezzel kell lerögzíteni, de nem tudom pontosan hogy volt. A szívató részét nem nagyon néztem meg, nem tudom hova szippant fel a karburátor legtetejébe benzint. Majd jobban megnézem, de már csak vizsgák után.
Kedden ha jól megy minden veszek O gyűrűket a karburátorba, mert el vannak öregedve, nem folyatott, de ha már úgy is szét van szedve. A szívócsonkokat érdemes levennem, az alá is vennem O gyűrűt? Gondolom nem árt, ha már szétszedtem annyira.
az meg milyen?
nekem van egy külső rész ami menetes ezen megy át a bowden(külső rész ezen támaszkodik) van benne egy rugó ami nyomja befelé a belső részt amibe megy a bowden belső fele
nekem a belső rész o-gyűrűje dagadt meg aztán tök nehezen mozog, de mozog
legalább tuti nem szív falsot
Heló! Valaki tudna egy képet csinálni, hogy a szívatóbovdent hogy kell kirögzíteni a karburátorhoz? A végét oké, hogy beakasztom, de a bovdenházat hogyan kell pontosan rögzíteni? Az Istenért nem akarja húzni, akárhogy próbálom, a karburátorban semmi nem szorul.
2300 valamennyiért ad a yamaha 1 db-ot...... 4000-ért lehet a 3 vagy 4 db-at adja gerecse.
Most nekem is O gyűrű van belehajtogatva, ellátja a funkcióját, de szívás beletenni, nem áll meg a helyén egykönnyen, én tömítőpasztával "ragasztottam és folyamatosan toltam rá az üveglapot, majd mikor mindenhol bent volt akkor rászorítva az üveglapot hagytam kötni, majd be a helyére, de azt is igen gyorsan kell, mert hamar elkezd kijönni a helyéről..... ha összeraktad, utána már nincs vele gond!
Kíváncsi leszek, majd ha szét szedem vmikor, hogy mennyire vette fel a csésze formáját... ha valamelyest idomulna, akkor veszek bele vitont (mert az kb örök életű lenne) és akkor én így fogom használni, ha nem akkor rendelek majd rendes tömítést!
Ha jól emlékszek 60 vagy 61-es 2mm-s O gyűrű jó bele!
nincs tömítésem, még az én gépemhez sem
esetleg olyant tehetsz hogy veszel egy szép nagy o-gyűrűt aminek jó a vastagsága és egy kis sziloplaszt segítségével behajtogatod a helyére
az első szétszedésig tuti jó lesz, de lehet még utána is(benzincsaphoz csináltam ilyen módon tömítést)
általában olajálló mind, de a benzin meg nem benzin szóval akármi is lehet
az első szétszedésig tuti bírni fogja
amúgy az 1000ft-os tourmax vagy mifene karbitömítés is úgy kitágult a benzintől mint a picsa, leugrott a csészéről
de utána visszatért az eredeti méretére
aztán meglátom milyen lesz, lehet az egész csomagtartóstól lesz megcsinálva
szóval nem ártana egy rendes
Nem tudtok bontott XT600 43F-et? Kellene pár cucc, egy gyári kipufogó meg egy felső munkahenger valószínűleg! Gerecsénnél még nem próbáltam.
valakinek nincs véletlen elfekvőben első féknyereg rögzítő csavarja? elhagytam az egyiket :-) a másik meg lelazult
csak abbol vettem észre hogy a rezonanciátol zörög valami az elejében, fékezésnél meg elhallgat :-)
Kedden ha jól megy minden veszek O gyűrűket a karburátorba, mert el vannak öregedve, nem folyatott, de ha már úgy is szét van szedve. A szívócsonkokat érdemes levennem, az alá is vennem O gyűrűt? Gondolom nem árt, ha már szétszedtem annyira.
nekem van egy külső rész ami menetes ezen megy át a bowden(külső rész ezen támaszkodik) van benne egy rugó ami nyomja befelé a belső részt amibe megy a bowden belső fele
nekem a belső rész o-gyűrűje dagadt meg aztán tök nehezen mozog, de mozog
legalább tuti nem szív falsot
Most nekem is O gyűrű van belehajtogatva, ellátja a funkcióját, de szívás beletenni, nem áll meg a helyén egykönnyen, én tömítőpasztával "ragasztottam és folyamatosan toltam rá az üveglapot, majd mikor mindenhol bent volt akkor rászorítva az üveglapot hagytam kötni, majd be a helyére, de azt is igen gyorsan kell, mert hamar elkezd kijönni a helyéről..... ha összeraktad, utána már nincs vele gond!
Kíváncsi leszek, majd ha szét szedem vmikor, hogy mennyire vette fel a csésze formáját... ha valamelyest idomulna, akkor veszek bele vitont (mert az kb örök életű lenne) és akkor én így fogom használni, ha nem akkor rendelek majd rendes tömítést!
Ha jól emlékszek 60 vagy 61-es 2mm-s O gyűrű jó bele!
esetleg olyant tehetsz hogy veszel egy szép nagy o-gyűrűt aminek jó a vastagsága és egy kis sziloplaszt segítségével behajtogatod a helyére
az első szétszedésig tuti jó lesz, de lehet még utána is(benzincsaphoz csináltam ilyen módon tömítést)