Közben összedobtam a karburátort, tökéletes volt benne minden, a benzinszinten minimálisat állítottam, de csak mert nem volt szinkronban az úszó tökéletesen. A tűkön egyet engedtem, tökéletesen indul, ment is, torpanás nincs (ezelőtt volt téma). Annyi a baj, hogy hogy folyat a karburátor. Nincs véletlen neked, vagy valakinek egy ilyen tömítése? Vevő lennék rá. Gerecsén valami 4 ezret mondtak rá
Mentem vele 1km-t de lehet csak a primerben felemelem vissza a tűt, mintha lomhább lenne (fene tudja, még tesztelem, de most tanulok). A legfontosabb a tömítés lenne!
mérni kell azt, vannak értékek, aminek meg kell feleljen nekem tt 350 em van nem tudom mennyiben külömbözik az elektronika adok egy linket ott egy szervíz könyvet letöltesz abban benne vannak azok az adatok amikre szükséged lehet :
viszont itt találsz tt 600 hoz valót is ezekben benne van a trafó ellenállása stb.stb. egy mérő műszer kell hozzá, gyertya kiszed aztán lehet méregetni... remélem tudtam segíteni
Hali!
UJ gyertya,gyertyakabel, pipa van benne! Neztuk a szikrat is de az mintha gyenge lenne. Rajtam kivul 3 -an probaltak elinditani es nekik sem ment. A dekompresszor is rendesen mukodik.
A kondenzatorra vagy a gyujtutekercsre gondulunk.
Szerintetek?
szerzel egy dörzsárat meg egy mérőkét hozzá
aztán beforrasztod a fúvókát és próbálkozol
aztán amivel a legjobb olyan fúvókát kell szerezni hozzá
valahol tuti lehet kapni, csak nem olcsó lehet darabja vagy 1000ft szóval érdemes
de ha nem gyári az áttétel akkor a fogyasztás sem lesz gyári, és minél jobban húzod annál többet eszik
pl a hondám soft tempóban még terepen is 5 alatt eszik, de ha tépem neki aszfalton 7 fölé is felmegy a fogyasztás
nekem a gyári 14/50,, a fogyasztásomon annó döbbentem mikor hozzám került a gépsor.Eleinte Suzuki Rm 250 re fájt a fogam, de hamar elillant a vágy, amikor kiderült hogy akár a 10 liter benyát is beveszi+ a minőségi olaj akkor került képbe a jelenlegi motorom, és nagyon megvagyok vele elégedve ez idáig.Normál, nézelődős, néha oadahúzós motorozásnál 3-3.5 liter körül eszik. Igzábol mérni nem mértem de kb. érzem hogy annyi.
15-39-es áttételem volt,de a lánc lenyúlott róla pikk pakk. Szükségmegoldásként vettem egy bontott láncot (mint az új olyan) és akkor már előre 13-as lánckereket. Sokkal jobb lett a motor, ha legközelebb kell már lánckerekeket vennem akkor beruházok egy új szettre (ha lesz rá zseton), ami 14-47 lesz és még tudok variálni 15 és 13-as elsővel.
ha csak terepen használod, akkor nem kell a nagy sebbesség viszont kell a dinamikus fürge gép ha csak terepes a géped akkor én azt csinálnám mint nálam, hogy előre 1-el kisebbet hátra meg egyel nagyobbat, mint a gyári fog kiosztása. kevesebbet is fog enni a motor mivel a fojtó szelepeket a dinamikusabb fordulat miatt kevesebb ideig tartod nyitás alatt hamarabb váltogatsz, erősebb, fürgébb lesz tuti
fúúú hát ez relatív, szerintem az enyém a 13/51 essel eléggé az az első fokozatot nem is használom, és 3 munkaütemenként lehet neki pakolni felfelé, viszont max 110 a vége, ha egyáltalán megy annyit, de én csak terepen élem és ott nem kell annyi szerintem ezzel a fog kiosztással az! erős nagyon és nagyon jó a fogyasztása ha csak pötyögök vele szerintem 2 liter és ez komoly ha húzom se lehet 5 fölé vinni!
Erősek ezek a 350-esek? Mondjuk az én XT-mhez képest. Most 13-39-es (ami 15-45-nek felel meg) áttétel van rajta, de ha elnyúlik ez a did lánc, akkor 14-47-et szeretnék majd rá, szerintem ettől rövidebb nem kell, normál használatnál elég a mostani is, de endurópályán néha még hosszú a kettes.
Neked milyen motorod van? Kapni ezekhez magyaroszágon fúvókát egyáltalán? 125-ig lemegyek, megnézem mit produkál, ha már ez is teljesítménycsökkenést okoz, akkor visszarakom a régieket, illetve minkét karburátorban 1-1-et engedek a tűn. Meglássuk. Holnap ha minden igaz úgy is szét kell bontanom a hátulját a piros lengőkarvédő karika miatt.
Én azt csinálnám hogy a segéd karbinál eggyel feljebb raknám a "pillét" tehát egyel lejjebb kerülne a tű. Az alapjárat nálam se ugrik sokkal magasabbra szivatónál hiszen ott ha jól tudom csak dúsítás zajlik de nem nyitja a torkokat(ha jóltudom) 125 ös fúvóka sokat javítana a helyzeteden
Ja és nem kotyogsz bele, mindent szívesen fogadok. A szívatóm pedig sajnos csak 200+300 fordulatot emel rá a fordulatra ha rá van húzva, gondolom 1800-2000 körül kéne neki forogni szívatóval nem? Ezért is zavar a szívatófúvóka, "mert nincs meg"
Köszi, a manual alapján néztem mindent, annyi, hogy 130-as fúvókáim vannak. Megvárom, Ini mit mond, de kéne vennem bele 2db 125-öst, az már 10-el kisebbet jelent, valamint a tűn is állítok. Azt nem tudod véletlenül, hogy eltérésnek kell lennie a tű állásánál a két karburátor között? Nekem a főben 3.-on a segédben a 4.-en volt felülről. 6L-es fogyasztással ki lennék békülve, de a közel 8-at kicsit sokallom.
Még annyit kérdeznék, hogy a szívatófúvókát hol találom, és hogy lehet kivenni, ha az amire az előző hsz-ben gondolok?
szia elnézést hogy belekotyogok itt a dolgokba, megszeretném kérdezni a motorod tipusát...olvastam a fogyasztás gondjaid a gépeddel namost nekem van egy xt 600Z 43f manualom, abban a fő és a segéd karbiban 125 a fő fúvóka mérete a tűket 3-5 ig re hozza
Szia nézd meg a szekunder tetején a membránt, akkor a két karbi összekötő csőnél van e szabad átfolyás ha előtte jóvolt nem tű baj lesz ott hanem kosz (gondolom én) a szekunder alján a réz tartályt kihajtva fújj bele valami alkalmatossággal viszont vissza óvatosan hajtsd be mert könnyen elszakad a menete
Megtudnád mondani a tűknek hol kellene állni? SZétszedtem a karburátort, minden a helyén van, 130-as főfúvókák vannak benne. A tűk a főkarbiban a 3. a segédben a 4. helyen állnak felülről. Egy rovátkával eltérőnek kell lenni mindenképpen a tűknek? Még annyit kérdeznék, hogy 125-ös-re érdemes lehet cserélni a főfúvókákat? Az duplán már 0.10-et jelentene,plusz az 1-2 rovátka minusz a tűn, jelentős csökkenést okozhatna?
Még valami a szívatófúvókákat merre találom? A főkarburátorban az alapjárati levegő csavar mögött? Ha igen, hogy tudom kivenni? A segédkarbiban ha jól láttam csak egy főfúvóka van és kész.
heló, volna egy kis problémám, egy '91-es 350-es TT-velm hogyha gyorsítani akarok, és kicsit kövérebb gázt adok,akkor lefulad, de ha szépen húzom,akkor felveszi a fordulatot, ez minek a hibája? gondoltam emelek a secunder karbi tűjén, az megoldaná?
Sziasztok!
SEgitsegre lenne odast okozoszuksegem!
Van egy egy 9-es Yamaha tt600 r-m.
A problema a kovetkezo:kb fel ora rugdosas utan hajlando csak elindulni, kozben tobszor visszarug a berogokar, sot legutobb ugy hogy bokazuzodast okozott (egy het agy, 6 het teljes gyogyolas).
Ha veletlen beindul akkor a motor tokeletesen jar eros nem rangat.
Letezik hogy esetleg az elogyujtasa nem jo?
Elotte xt-m volt 3 evig sosem rugott vissza. Az xt egy -ket rugasra indult mindig de ez........
Esetleg hasonlo problemaval valaki vagy otleteket szivesen elfogadnek.
koszi a valaszokat elore is!
Szerintetek jó ha 34L-es manualt nézek? Végül is a hengerfejem az 34L és a karburátorom is még a papírtömítéses. Addig sok értelme nincs szétszedni a karburátort, míg nem tudom a pontos fúvókaméreteket.
Üdv! Nincsen valakinek eladó XT600 43F-re való gyári kipufogó dobja? Nem kell csilli-villi, de olyan sem aminek nincs meg a belseje vagy totál el van koszolódva. Lehetőleg ne ilyen fojtásos legyen (már ha van ilyen)!
Közben összedobtam a karburátort, tökéletes volt benne minden, a benzinszinten minimálisat állítottam, de csak mert nem volt szinkronban az úszó tökéletesen. A tűkön egyet engedtem, tökéletesen indul, ment is, torpanás nincs (ezelőtt volt téma). Annyi a baj, hogy hogy folyat a karburátor. Nincs véletlen neked, vagy valakinek egy ilyen tömítése? Vevő lennék rá. Gerecsén valami 4 ezret mondtak rá
Mentem vele 1km-t de lehet csak a primerben felemelem vissza a tűt, mintha lomhább lenne (fene tudja, még tesztelem, de most tanulok). A legfontosabb a tömítés lenne!