Még annyit kérdeznék, hogy a 43F be mekkora fúvókák kellenek? Én találtam egy ilyet, hogy 2db főfúvóka 125-ös, szívató főkarburátor 64-es, segéd 56-os, alapjárati 48-as. Tűknek hol kellene állnia? Vizsgák után leveszem a karburátort, lesz ami lesz, de ezt a fogyasztást nem sokáig bírja a buxám (Főleg hogy 5-6 körül kellene lenni többek szerint is)
Kőzúzalékos Úton használod?Én mindennap kiviszem a gépet de igazábol csak homok , meg kemény földes út némi aszfalt, teljesen hibátlanok rajta viszont ezt is terepnek hívnám, nálam nem repedezik se törik, a műanyag törik, a gumi nem igazán, csak ha öreg, vagy kapja a zúzott követ
Az autószerelő mondta a TT 600 belgaradája evett neki max 5-öt. Mondom nekem 8-at az XT... akkor jól húzod neki, csak az a baj hogy nem húzom különösen.
Ja mikor megvettem akkor kivettem a gyertyát gyönyörű őzbarna volt, akkor kicseréltem, azóta nem néztem.
Lehet a tűt cseszegették, esetleg a benzinszint magasabb a kelleténél. Fúvókát nem hiszem, hogy cseréltek, bár kitudja. Nem egy agyon kulcsozott gép. Nem nagyon akarok belenyúlni, mert semmi csúnya tünete nincs. Ebben a jó időben hidegen 3-4 rúgásra indul, melegen meg bárhol megrúgom elsőre. Alapjárat gyönyörű, egyből vissza is áll gázra azonnal reagál. Csak kicsit sokallom a fogyasztást, de egyszer el akarunk menni "kirándulni", na akkor kíváncsi leszek mit produkál.
nekem olyan 6.5 felé volt a másik gépen a legextrémebb fogyasztásom
de ekkor homokdomb mászás pár eldőlés stb benne volt
120+ kilós terheléssel
ha nem füstöl gázhúzásra feketén és nem kormol sok mindent nem tudsz tenni egy belenézéssel
a mostanival még nem sikerült annyit menni hogy mérni tudjam a fogyasztást
Ini! Mértem egy fogyasztást, 7,7 lett, úgy hogy endurópályán motoroztam 15km pedig az oda vezető út a megtett 45-ből. Érdemes lenne belenézni a karburátorba? Semmi extra tünet nincs, nem kormol, jól indul, rendesen megy. Kicsit sokallom. A karburátort nem szívesen veszem le, mert ha szétmennek a csonkok akkor megháborodok
Sziasztok! Mik a tünetek akkor ha a főfékhengerem meghalt? Felpumpálom felkeményedik, elengedem a kart megint meghúznám és megint teljesen puha, nem is fog a fék. Légtelenítettem már, nem látok buborékokat a csőben amibe kieresztem az olajat. Szétszedtem a fékcsövet is, kitakarítottam. Belül a tartály aljában van 2 lyuk. Az egyikből (Hirtelen nem tudom melyikből) kilövel az olaj ha meghúzom a féket. Karmantyúztatni kellene? Vagy inkább csere?
nem látni jól de kb kivehető milyen az a lemezes cucc elég jó kinézetű, nem találok jobb képet róla
a másik meg az enyém volt amíg nem lett meg a rendes
gyári yamaha, 20 pénz volt
szerencsére a szállítást tök olcsón megúsztam
azt az olcsóbbik íbéjes cuccot én is néztem de nem tudtak pontos választ adni hogy az enyémre jó-e, aztán ami jó volt alig lett volna olcsóbb szállítással ügyintézéssel, mert onnan nem tudok rendelni
én újat tettem fel.
a többit nem tudom milyen
láttam olyant hogy autógumiból kivágtak 2 csíkot aztán lemezcsavarral felfogatták
de olyant is hogy egy fémlemezt meghajlítottak(passzoljon a villára) és annak a 2 oldalára csavaroztak fel 1-1 műanyag csíkot
Természetesen megbontom, leakasztom róla amit kell (rugóstag, himba). Ezekből a láncvezetőkből érdemes utángyártottat venni? Van ebayen gyári ( legalább is gyári zacskó mellett fényképezve) és utángyártott is, kb 5-7 ezer forint. Előtte Gerecsén megkérdezem bontva van e valami jó állapotú. Az a baj az is elrepedt félig, amit két 6-os csavar fog fel. Múltkor 3500-ért volt fenn egy nagyon jó állapotú itt sportmotoron, de akkor még kutya baja volt.
ha volt zsírozva simán ki fog jönni, de előbb szedd ki a rugóstag egyik csavarját is
a blokk meg sem fog mozdulni
de ha már ennyire szétszeded érdemes az egész mindenséget átmosni/zsírozni
olcsóbb takarítani mint tizenezrekért csapágyazni
a metzeler is töredezik rettenet módon(ha nem hiszed megkeresem milyen 3000km után, alig van bütyök a szélén)
egyik sem arra van hogy 1000évig szolgáljon
nem a semmiért árulják a 80%-os 1-2 futamot ment gumikat apróért
mostani mitasomban(c-11 & c-10) kb 300km van aztán eléggé odavan.....
mondjuk ez a terep mindennek odabasz
Sziasztok! Ma arra lettem figyelmes, hogy a piros görgő, ami a lengőkaron van elől, az szépen foszlik szét. Mihamarabb ki kéne cserélnem. A kérdésem az, hogy a lengőkartengely, ami a blokkban is átmegy, az általában könnyen kijön, vagy be szokott rohadni? Még annyi, hogy ha a tengelyt kihúzom, a motorját talán meg tartaja a vázon a két rögzítési pont nem? Köszi előre is.
Az elsőről itt az oldalon is olvastam panaszt, viszont az látni hogy öreg is. A hátsó az nagyon új volt mikor vettem, de gyorsan kopik, és abból is 1-2 darab kitörött, de az nem vészes. Az elsőről majd teszek fel képet.Tegnap voltam vele pályán, nem lehet vele kanyarodni, mert nincs az oldalán bütyök.
Nekem is mitas gumik voltak rajta amikor megvettem a motorom, hátul c16 elől nem tudom. Én nem tudok úgy kimenni földesre, hogy ne mennék egy 1.5-2 km-ert betonon. Az elsőről nem is teljes fogak törtek le, hanem csak darabkák, hátsóról viszont semmi, pedig nem egyszer volt, hogy betonon 100-110el mentem. Lehet nagyon öreg a gumid vagy az a fajta ami lágy/homokos talajba való aztán azért nem bírja. Mostanában átpártoltam a dunlopra én is, pár ezer ft különbség van köztük. (plusz ahol lakom ez van raktárkészleten)
szia az anyag minősége miatt töredezik a gumid, amit a beszerzési ára hűen tükröz is.Egy DT-s haverom is a napokban panaszkodott erre a márkára neki repedezik a gumija pedig nem régi. Dunlop vagy Metzeler...
fő:165
másik:125
alapjárat:48
többit nem tudom
Ja mikor megvettem akkor kivettem a gyertyát gyönyörű őzbarna volt, akkor kicseréltem, azóta nem néztem.
mindenképp 6 alatt kell lennie, de akár 5 alatti fogyasztás sem lehetetlen ám
4 ezer fölé ne pörgesd
de ekkor homokdomb mászás pár eldőlés stb benne volt
120+ kilós terheléssel
ha nem füstöl gázhúzásra feketén és nem kormol sok mindent nem tudsz tenni egy belenézéssel
a mostanival még nem sikerült annyit menni hogy mérni tudjam a fogyasztást
szedd le a munkahengert, emeld fel és úgy légtelenítsd
hátha van a csőben buborék, az nem szeret ám lefelé menni
300pénzt szántam a gépre, evvel együtt is még jól állok
a másik meg az enyém volt amíg nem lett meg a rendes
szerencsére a szállítást tök olcsón megúsztam
azt az olcsóbbik íbéjes cuccot én is néztem de nem tudtak pontos választ adni hogy az enyémre jó-e, aztán ami jó volt alig lett volna olcsóbb szállítással ügyintézéssel, mert onnan nem tudok rendelni
Sok hülye apróság, ami természetes hogy elkopik, de akkor is ilyenkor meg idegesítő
Köszi a segítséget! Ja, Te melyikből raktál fel újat? (gyárit?)
a többit nem tudom milyen
láttam olyant hogy autógumiból kivágtak 2 csíkot aztán lemezcsavarral felfogatták
de olyant is hogy egy fémlemezt meghajlítottak(passzoljon a villára) és annak a 2 oldalára csavaroztak fel 1-1 műanyag csíkot
a blokk meg sem fog mozdulni
de ha már ennyire szétszeded érdemes az egész mindenséget átmosni/zsírozni
olcsóbb takarítani mint tizenezrekért csapágyazni
egyik sem arra van hogy 1000évig szolgáljon
nem a semmiért árulják a 80%-os 1-2 futamot ment gumikat apróért
mostani mitasomban(c-11 & c-10) kb 300km van aztán eléggé odavan.....
mondjuk ez a terep mindennek odabasz