Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helósztok! Elől Mitas C11-em van, hátul Mitas C18. Az a helyzet, hogy az első gumimról töredeznek le a bütykök, elég intenzíven. A hátsón pedig találtam párat, amiből hiányoznak kisebb darabok (kisujj körömnyi nagyságú). Mitől lehet ez? Aszfalton nem használom, keményebb talajon viszont igen, sőt 5-6 alkalommal már csak enduró pályára járok, ahol elég kemény a terep. Lehet attól ez a töredezés, mivel ezek a gumik laza talajra valók?

Egyébként itt egy teljes videó a nyomvonalról, hátha valakit érdekel. A videón nem én vagyok, a nyomvonal 95%-ban ugyan az!

Enduró pálya
köszi,..ezt már így teljesen értem, köszönöm szépen,holnap ha jó idő lesz neki állok még egyszer,...remélhetőleg utoljára :)
szia alapjárati fúvóka primer karburátor alján a pillangó szelep előtt kis csavarhúzóval benyúlsz, és teljes betekeréstől számítva 2 egész, és három negyed fordulatot kitekersz rajta +- fél fordulat. Utána a recés csavarral beállítod az alapjáratot. A két karburátor közötti 2.5 miliméter nem szent írás, az lényeges viszont hogy legyen közöttük némi kis külömbség. ez a gyár 2.5 mm. ben adta meg, ez pont a torpanások horkanások végett van.Ha egyszerre nyitna a kettő kapna olyat a henger hogy belefulladna, így van ideje utolérnie magát. a primer oldallal is szépen el lehet motorozgatni, ha csak kicsiket húzol neki ott nem eszik semmit szerintem 2-3 liter között. Én ezért cseréltem rajta elöl, hátul fogat, így kicsi gázzal is viszonylag erősnek érzem Viszont nem megy 110 nél többet, de én csak terepen élem, ott meg nem kell annyi se
van,de az ilyeneket nem ír,hogy az alapjárati csavar hogy legyen, vagy a tűk hogy legyenek... :(
Nincs hozzá manual-od? Nagyon sokat tud segíteni
még annyi,hogy a tűknek a karbikba hogyan kell lenni beállítva? mindkettő a középső vájatban?
én értem,hogy 2,5mm-t kell megemelni a főkarburátor szelepét, hogy ezután nyisson a 2. karburátor, de akkor az alapgáz állító csavar hogy álljon? mert ugye nem mindegy, hogy teljesen csukott szelepet emelek meg 2,5 cm-re,mert ha így csinálom és beállítom a szinkronizáló csavart,akkor nincs semmi alapgázom.... és mikor állítsak az alapjárati keverék csavaron? a szonkronizáció után vagy előtt vagy közben?
több xt tulaj véleménye szerint azt javasolom hogy inkább az xt660 klubbost vedd meg inkább
kösz az infot, akkor majd intézek én is onnan!
Helló!Most vettem én is új menesztő gumikat a nagyvas-on .Egy hét alatt megjött.7310FT volt, teljesen olyan mint a gyári.Szilikonzsírral megkentem és OK.A régi már nagyon mozgott és az egész fogaskerék lötyögött.Most meg sem moccan és így a váltó is pontosabb és könnyebb lett.
Milyen lánckerék fogszámot használsz? Egy jó haverom a napokban vett egy xt 350-et de nagyon lomhának érzem a tt 350-hez képest, bár én változtattam fogszámot elöl is, meg hátul is...
Jaja tuti jó lesz mert úgy emlékszem hogy a fagyú is mikor meghül kemény lesz viszont főzéskor meg befolyik tuti mindenhova.most olvasgatom a tt 350 service manualt, ott o-ringes láncrol beszélt annál csak 30-50w motor olajat említ , bár hozzá kell tenni hogy az a 90' évek, gondolom gyárilag O-ringel szerelték. Gondolom akkoriban nem voltak még csodaszerek mert a levegőszűrőnél is 2 ütemű olajat említ
Megpróbálok szerezni faggyút ,valami vízszerelési boltban meg valahol grafitport és akkor lehet kipróbálom. :)
meg a hagyományos láncokhoz is jó, az a lényeg közé fojjon, kipárologjon belőle a hordozó anyag így tapintásra nem ragad tehát nem veszi fel a homokot mégis csökkenti a súrlódást. Nálam ugyanez a tapasztalat mint neked fujhatom vagy akármi a homok a por, terepen teszi a dolgát a grafitos faggyú régen nagyon elterjedt volt, mára kiváltotta a láncspray.. Próbáld meg főzd ki benne és írd le a tapasztalatod Más fórumokon a Mol dynamic teflonos lánc sprayt ajánlgatják. Nincs tapasztalatom benne.
Nem piszkos a lánc csak van 1 kis csörgő hangja, azért gondoltam hogy valami sűrűbb anyag lenne jó ennek a fajtának ami bemegy a kis résekbe és jobban kenni :).A másik meg a láncspray meg sztem azé nem jó mert ez X,meg O gyűrűsökhöz jó a leírása szerint.Ja és nem egyekerekezgetek
Szia! Én is vettem, mert el volt szakadva. Gerecsemotoron érdeklődtem, onnan újat küldtek kb. 3000ft volt. Meg dekompresszor bovdent is kértem, az bontott lett, de az is gyenge 3000 volt. 2500 vagy valahogy így, pontosan nem tudom.
Sziasztok
Nincs valakinek egy felesleges fordulatszám mérő bovdenje?
na ezen az oldalon árulnak is... 8000 pénz! (majd később, előbb az első teleszkópot kell rendbe tennem, addig ha muszáj, akkor kipróbálom a paraszt javítást )
amikor cseréltem a lánckereket, akkor kiszedtem és megnéztem, nem nagyon láttam hibát így ránézésre, de attól még meg lehet kopva.... nem tudom mennyit engedhet elmozdulni ami még belefér.....
Elefántjaim voltak, egy Cruiserem, 2 Frecciám,(c9,C12) egy mito2-m.Szerettem az olasz 2 üteműeket elgondolást láttam bennük, meg anyagot
ar350, 82es gyártás
melyik Cagiva modell volt? Anno nekem is volt egy-két darab. Én szerettem őket
írtam is hogy ilyen 1/0 gázhúzásnál szokott azért lenni
épeszű mód használva nem szabad lennie
de a cagivám képes volt betorpanni lámpánál induláskor is amikor egy kicsit aktívabban húzta az ember a gázt
menesztő gumi jó név
az a gáz hogy az új sokkal rosszabb mint a régi
panaszkodnak az új xt tulajok hogy max 15 ezret bír
szoktak vágatni rendes gumiból, olcsóbb is egy kicsivel mint a gyári és sokkal jobb
szerintem itt olvastam a gyártást: http://www.xt660-club.hu/
rá kel kérdezni a fórumban

de van "paraszt" tuning is
gumibelsőt kell közé tenni aztán avval is elvan egy darabig
a sportmotor fotók között volt ilyen azt hiszem kawa550 nevű emberke tette fel
Üdv!

A lánckeréknél annak a gumi szarnak mi a hivatalos neve? Én láncmenesztő guminak ismerem.... lehet kapni valahol ilyet?
Nektek mennyit mozdul el a lánckerék tartó? (mennyit enged az a gumi?)