Szedd le mosd ki benzinben lógatva szárítsd meg szereld vissza.
tuti jó a spray amit használsz. Círka 130 kilós motort+ személyedet mozgatja... nyúlni fog bármit is csinálsz, kopó alkatrész. későbbiekben válassz erősebb szettet Gondolom megy az egykerék is közben, az meg odaver a láncnak elég keményen
Halihó na kimentem csapattam kicsit és közben teszteltem a torpanást is lerántva koppig menet közben 3.-ban hát átlagban 10 ből egyszer torpant egy pillanatra de csak ha csattig húztam. Tehát valóban van némi tehetetlensége de ritkán, és csakis akkor ha kierőltettem hogy legyen, tehát neked is és nekem is igazam volt.Normál használat mellett, sőt még erőszakos kezelés közben se vettem észre, csak ha erőszakkal addig rángattam míg be nem következett.....
Heló,Szerintetek mivel kenjem a Láncom Xt-n?, Sima DiD van rajta. 1 ik ismerősöm azt mondja főzzem ki grafitos faggyúba.Ti mit mondtok? Amúgy fújkálom Motul C3 off Road-os láncspray-vel de eléggén nyúlik,mindha nem használna neki.
Hát nem tudom amiből kiindultam az volt hogy nekem nem csinálja.A napokban még tesztelgettem is hogy ha lenyeleztem mit ad, ha torpant volna tuti feltűnik azonnal. Én még most is tartom magam ahoz hogy nem torpanhat
a torpanás olyan dolog hogy nem egyszerű
volt egy ezer éves cagivám annak nekifeküdtem vagy 3x is mire elmúlt
bár ott meg kellett oldani azt is hogy a felfreccsenő vizet ne kapja már egyből be a karbiba
amúgy ami nem pillangószelepes-vákuumos-spricclis karbi az mind torpan valamilyen mértékben
csak nem cibálja 1/0 módon az értelmes ember
Szisztok nekem meg olyan problémám lenne hogy terepezés közben az első kerék mindig jobbra igazodik, valahogy jobbra könnyebben fordul, balra mintha több erő is kellene a fordításához :/ a hátsókerék a jelek szerint középen áll, nézegettem már bakon állva minden oldalról Hátha más is találkozott már hasonló problémával Esetleg mit kell mérni, vagy hogy lehet ezt korrigálni válaszotokat megköszönném
szia a 7 mm.-t soknak ítélem, a gyári szervízköny 2.5 -öt hoz le, az ötlet viszont tetszik a fúróval, viszont én csak 2.5-öset raknék a fojtószelep alá az xt, és a tt serice manual is 2.5 öt hoz le gondolom csak jobban tudják mint pl. mi
Primer torok 7 mm-es nyitásánál kell elkezdeni nyitni a 2-es toroknak.
Az 1-es shuber alá tegyél be egy 7-es fúrót,majd a szinkroncsavart tekerd épp nyitásra a 2-es toroknál.
tuti jó a spray amit használsz. Círka 130 kilós motort+ személyedet mozgatja... nyúlni fog bármit is csinálsz, kopó alkatrész. későbbiekben válassz erősebb szettet Gondolom megy az egykerék is közben, az meg odaver a láncnak elég keményen