Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szedd le mosd ki benzinben lógatva szárítsd meg szereld vissza.
tuti jó a spray amit használsz. Círka 130 kilós motort+ személyedet mozgatja... nyúlni fog bármit is csinálsz, kopó alkatrész. későbbiekben válassz erősebb szettet Gondolom megy az egykerék is közben, az meg odaver a láncnak elég keményen
Halihó na kimentem csapattam kicsit és közben teszteltem a torpanást is lerántva koppig menet közben 3.-ban hát átlagban 10 ből egyszer torpant egy pillanatra de csak ha csattig húztam. Tehát valóban van némi tehetetlensége de ritkán, és csakis akkor ha kierőltettem hogy legyen, tehát neked is és nekem is igazam volt.Normál használat mellett, sőt még erőszakos kezelés közben se vettem észre, csak ha erőszakkal addig rángattam míg be nem következett.....
Heló,Szerintetek mivel kenjem a Láncom Xt-n?, Sima DiD van rajta. 1 ik ismerősöm azt mondja főzzem ki grafitos faggyúba.Ti mit mondtok? Amúgy fújkálom Motul C3 off Road-os láncspray-vel de eléggén nyúlik,mindha nem használna neki.
Szia Ini, ma délután kiviszem a gépet, és kipróbálom amúgy is terveztem egy kis veretést
álló helyben alapjáratról húzol neki egy fullgázt 0,1s alatt akkor sem?
menet közben tényleg nem illik torpanni
Hát nem tudom amiből kiindultam az volt hogy nekem nem csinálja.A napokban még tesztelgettem is hogy ha lenyeleztem mit ad, ha torpant volna tuti feltűnik azonnal. Én még most is tartom magam ahoz hogy nem torpanhat
de lehet TDI és akkor az turbolyuk
a torpanás olyan dolog hogy nem egyszerű
volt egy ezer éves cagivám annak nekifeküdtem vagy 3x is mire elmúlt
bár ott meg kellett oldani azt is hogy a felfreccsenő vizet ne kapja már egyből be a karbiba
amúgy ami nem pillangószelepes-vákuumos-spricclis karbi az mind torpan valamilyen mértékben
csak nem cibálja 1/0 módon az értelmes ember
Most xt 600 teljes felújításért kért 10ezer vagy simson alkatrészeket.
Szerintem vidd el egy olyanhoz, aki ért hozzá. Legalábbis én így vagyok vele. Az csak szerencse hogy a szerelőm szinte ingyen dolgozik....
Szisztok nekem meg olyan problémám lenne hogy terepezés közben az első kerék mindig jobbra igazodik, valahogy jobbra könnyebben fordul, balra mintha több erő is kellene a fordításához :/ a hátsókerék a jelek szerint középen áll, nézegettem már bakon állva minden oldalról Hátha más is találkozott már hasonló problémával Esetleg mit kell mérni, vagy hogy lehet ezt korrigálni válaszotokat megköszönném
Igazad van megtaláltam, 600 ban nem vagyok othon, 350-ig okosítottam magam, viszont gépkönyvem van hozzá meg is néztem és tényleg 7 a milliméter
Értelek Ini viszont én Janszi problémájára akartam orvoslást nem neked tanácsot adni, hiszen te megvagy elégedve....
Igazad van a 7 mm.-rel, TT600 esetében, most lapoztam át egy szervíz könyvét, és ott tényleg 7mm.-t mutat, 350 esetében meg 2.5-öt
Ez 1990-es adat.A bovdenes szívatós karbik kicsit mások"valószínű"
azért azt tudni kell hogy nem egyforma karbikkal vannak szerelve az xt-k
lehet ezért vannak különbségek
Helló!
A 7 mm az xt 600 service manualban leírva.Nekem tökéletesen működik.
nem kétlem hogy igazad van
de nekem a teljesítmény is elég meg a fogyasztás is
Szia Ini Yamaháék nem véletlenül adják meg mm.-ben, egyszer kell azt aztán csak javul a dolog valamicskét lehet a teljesítmény, meg a fogyasztásod is
én eddig úgy állítottam be hogy maxigázon legyen a pillangószelep vízszintesen
aztán eddig mindig jó volt
sosem néztem mi hány mm
szia a 7 mm.-t soknak ítélem, a gyári szervízköny 2.5 -öt hoz le, az ötlet viszont tetszik a fúróval, viszont én csak 2.5-öset raknék a fojtószelep alá az xt, és a tt serice manual is 2.5 öt hoz le gondolom csak jobban tudják mint pl. mi
na pontosan ilyen fúrós módszerrel csináltam, akkor jól gondoltam a menetét.... kösz a választ!
Szia a két karbi között van egy szinkron csavar.
http://kepkezelo.com/images/6g...
Primer torok 7 mm-es nyitásánál kell elkezdeni nyitni a 2-es toroknak.
Az 1-es shuber alá tegyél be egy 7-es fúrót,majd a szinkroncsavart tekerd épp nyitásra a 2-es toroknál.
Üdv!

Azt miszerint állítod be, hogy a segédkarbi mikor kezdjen nyitni?