Biztos, hogy nem normál jelenség a torpanás.... nekem hirtelen gázra tavat ás a motor alatt, szóval azonnal reagál!
Először is egy alapos karbi tisztítást javasolnék, utána pedig az üzemanyag-levegő keverék állító csavar hangolását!
Illetve nézd meg a szívócsonkokat nem szív-e fals levegőt ott!
üdvözöllek elöljárójában annyit hogy nekem egy TT 350 em van , azon a karter cső direktben megy a levegőszűrő házba. szerintem meglehet szüntetni a szűrését. a Gázadáskori "juk" nak meg oka van, ott nincs valami, szerintem benzin. A tt-böl kiindulva nálam semmi "fulladás" sincs azonnali nyomatékkal reagál a gáz adására az xt, tt karburálása ugyanaz a ydis rendszer linkelek neked egy tt szervíz könyvet pdf formátumban lesz letölthető, segítségével betudod állítani magadnak a a karburátorokat a gyári paraméterek alapján: http://www.manualedereparatie....
tanulmányozd át mindenre megadja a választ!
Ez a link meg e ydis rendszertt hivatott elmagyarázni: http://www.youtube.com/watch?v...
véleményem szerint nem szabad torpannia egy 4 szelepes 2 karburátoros motornak
Helló
Úgy érzékelem te értesz a xt-hez
Volna egy olyan kérdésem,hogy van az a bizonyos kartergáz elvezető és ott nekem van rajta most már egy kartergáz direkt szűrő nem lehet azt meg szüntetni,hogy eltűnjön a szuszogás?
Autószerelő vagyok tehát remélem nem kérdeztem nagy balgaságot
Meg persze az is kérdésem volna,hogy hirtelen gázadásra minden xt be fulad tehát le áll vagy esetleg álljak neki játszani vele mert Barna barátom azt mondta ez ilyen(Ővé volt a motor)
nagyon köszönöm,utánaérdeklődöm majd,... és köszi az értékeket is,mert igaz, hogy megtaláltam őket,de csak angolul voltak leírva,..úgy meg elég kusza! :D THX
Ha szerelő csinálta, akkor gondolom a vezérlését jól pakolta össze lendkeréken "T" a jelnél, akkor két vezér tengelyen található pontocska a tetején kell hogy legyen, ha előtte a karbit nem piszkáltad akkor annak jónak kell legyen. a rajta található vákum ac. szálítson, mert másképpen ha nem teli a tankod akkor elszegényedik a keveréked, durrog, leáll, viszont kis várakozás után ismét jólesz egy darabig és ujra.. az alapjárati benzin/levegő keverék a primer karburátor alján található kis nyúlványban van teljes betekeréstől 2.3/4 fordulatot tekerj vissza +- 1/2 a két karburátor között a külömbség 2.5 milliméter legyen tehát a primer 2.5 öt mozduljon amikor viszi a szekundert szelephézag szívó:0.8-0.12 kipufogó:0.13-017 között. a dekompresszor bovdennél a henger fejnél mérve a holtjáték 3-5 milliméter legyen! Ha nagyobb legfeljebb nehezen indul, ha viszont kicsi, vagy egyáltalán nincs kitámaszthatja a kipufogó szelepet. A karburátorban az úszóház felfekvő szélétől 6 milliméter legyen a benzinszint +- 1 Egy új NGK vagy Denso gyertyát rakjál bele (NGK DR7ES) Remélem tudtam segíteni, a megadott értékeket mentsd le magadnak későbbiekben még jól jöhet
érteni értek,de biztosra akartam menni,meg aztán időm sincsen rá, így szerelőhöz fordultam,ő rakta össze, a hangolást rám bízta, de ezek szerint nekem nem jött össze. De szólok akkor a szerelőnek.
Szia Te szerelted a motorod? Ha igen nyilván értesz hozzá mivel hogy a blokkban fődarabokat cseréltél, ha nem te raktad össze akkor fordulj a szerelőhöz, így látatlanban, "hallatlanban" nem lehet diagnózist felállítani
heló, van egy 1991-es 350-es TT-m. Új hengert,dugót,hajtókart,főtengelycsapágyat kapott, illetve szívócsonkokat, és azóta rosszalkodik. megyek például 20km/h-val és hirtelen teli gázt adok, szaggatni kezd, meg durrogni, viszont ha szépen húzom, akkor felveszi a fordulatot , de 80km/h-nál így sem megy többet, a 6. sebességet már alig viszi,... min kell ilyenkor állítani? mert én már szinte mindenen próbáltam
Sok tapasztalatom nincs, nekem nem régóta van meg, 500-600 km-t mentem vele eddig. Nyugodtan írj E-mailt, hátha van olyan dolog amire tudok válaszolni.
Szerintem igen! Gerecse motoron érdemes kérdezősködni, nekem ami eddig kellett, minden volt bontottban is. Sokszor érdemes ám bontott alkatrészt venni. Töredéke az újnak.
Attól függ! Csattoghat a hajtókar miatt is. Dugattyú 50, hajtókar 40, tömítésszett 10, szelepszár szimering 10, (esetleg szelepek) kb. 7/db, csapágyak ha kellenek az is plusz költség, esetleg váltóalkatrészek. Kuplunglamella, ha csúszik 18, de minimum rugó, ami kb 5, hengerfejmunkálatok+munkadíj, ha nem Te csinálod. Szerintem minimum 100-at tervezz be, de lehet ha többe lesz.
Sziasztok ! A véleményeteket szeretném kérni aki esetleg már újíttatott fel hasonló motort vagy esetleg ugyan ilyet. Úgy körülbelül mennyibe fog fájni nekem egy teljes motor blokk generál, egy yamaha xt 600 43f típusú motorom van. Már eléggé csattogó hangja volt a motornak füstölt is nagyon de indult könnyen és jól ment a váltója kicsit kezdett nehezen kezelhető lenni. Más tünet nem volt de mára egyszer csak alapjáraton megállt azóta nem indul és semmi kompresszió. Ugy gondolom ha már szét lesz szedve akkor teljesen szeretném felújítatni, hogy egy jó darabig megbízható gép legyen. Mennyibe fog ez fájni ugy körülbelül a leírtak alapján ? Na meg persze sikerül hozzá majd alkatrészeket szereznie a szerelőnek ? mert nem egy mai darab. minden választ és véleményt nagyon köszönök előre is !
érdemes gyakorlatozni valami vizes sáros keréknyomos úton úgy hogy állsz rajta és tök lassan haladsz
néha 20-30 centiket tud menni az eleje-hátulja aztán nincs bukta
csak el kell jutni arra a szintre(agyilag) hogy ha szar a terep fel kell állni és nem a lábakat lepakolni
ez nem egyszerű folyamat......
ha a hátulja indul meg az még OK, mert azt gázzal ki lehet hozni, de ha az eleje csúszik ki oldalra, abból nem tudom mit lehet kihozni, szerintem ott bukás van, nem is kicsi
Sziasztok nekem TT 350 em van módosított 13/51- es áttétellel ami a következőket eredményezi: 2.fokozatot szinte soha se használok 3 munkaütemenként válthatok fel egyet és hatban is hatalmasat húz mitöbb szinte minden esetben raknám a hetet is Viszont végsebessége jó ha 110 körül van, bár én csak hobbi célos gyerek vagyok tehát nem igen használom országúton, terepen meg ugye ekkora sebesség nem igazán kell Összességében nagyon nagy erőt érzek így a gépben
Bele kell rázódni, én simson után kezdtem el, igaz azt is sokszor hajtottam terepen. Sokszor az is segít ám, ha húzod a gázt egy lehetetlennek tűnő helyzetben.
itt most eléggé szétcsapták az utakat, ahogy vizes volt jól szétjárták valamivel és szinte kicsavarja a kormányt a kezemből, szóval nem lehet tempósan menni..... nekem még új a terepmotorozás, egy dologtól tartok de nagyon, hogy a sáros részen elmegy alólam az eleje
Értem, én azt vettem észre, hogy 2.-ban ki akar menni alólam a visszafordítókban (valamikor 3.-ban), sokkal jobban ugrik, és 4. 5. sebességet is tudom használni. Most kb úgy gyorsul 5.-ben, mit eddig 3.-ban. (persze azonos fordulaton). Szerintem azért a Te áttételed még simán jó lenne a környékünkre, itt nem igen vannak egyenesek.
hát mentem már vele kicsit, de még most sem túl sokat, mert az árvíz miatt eléggé járhatatlanok felénk a földutak..... de amúgy simán terepen is megyek 4.-kel vagy 50-60-nál simán bírja az 5. sebességet, eddig ott már érezni lehetett enyhe rángatást...
Biztos, hogy nem normál jelenség a torpanás.... nekem hirtelen gázra tavat ás a motor alatt, szóval azonnal reagál!
Először is egy alapos karbi tisztítást javasolnék, utána pedig az üzemanyag-levegő keverék állító csavar hangolását!
Illetve nézd meg a szívócsonkokat nem szív-e fals levegőt ott!