Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A gumisnál szerzett szelep egy az egybe belemegy?
erre gondoltam én is, csak az enyém egyenes
én kifúrtam az egészet és kukáztam hozzá a gumisnál használt szelepet
ezt a görbét nem ismerem.....
Köszi mindent, majd írok mi lett.
Na erre gondoltam. :)
Az sérült meg, ami a teleszkóp tetején van és hasonlít egy autószelepre. A villabefogónál van.
szóval nem az a pöcök sérült meg ami úgy néz ki mint egy kerékszelep?
Milyen árba adják a gumisok a könnyűfém felnihez való szelepet?
Nem törtem derékba. Lenyomtuk a teleszkópot és le is esett..... Egyébként az milyen célt szolgál az a szelep? Hallottam már olyat is hogy légtelenítő, illetve olyan variációt is hallottam hogy azon lehet állítani a teleszkóp keménységét. Most melyik az igazság?
A könnyűfém kerékhez való szelep egy az egybe belemegy?
kifúrod, aztán veszel gumistól könnyűfém kerékhez való szelepet és beteszed
gondolom derékba törted mint én

ja és a sört megisszuk
Sziasztok.
Valaki tudna segíteni hogy Xt 600 2kf-hez hol tudok szerezni teleszkóp szelepet? Esetleg nincs valami olyan autóé ami jó bele?
teljesen ne legyen feszes....
én úgy szoktam nézni hogy felülök a csomagtartóra a 130 kilómmal így kb egyenes a villa aztán egy kalapáccsal(akinek nincs 6xl hasa az kézzel is tudja) megmozgatom a láncot ha mozog valamennyit akkor jó
gépkönyv tuti ír valami méretet...... hondán 4 centi alaphelyzetben az xt-t nem tudom hirtelen
Oké, remélem nem cseszem el, hétvégén menni kell. Előre meg felpróbálok egy 13-as lánckereket, mit változik. Az már 15-45-nek fog megfelelni. A láncnak teljes berugózáskor kell teljesen feszesnek lennie igaz?
egy +-os vagy x-et koppintasz bele aztán jólvan
de csak óvatosan mert nincs a vége megedzve aztán széjjel ne vágd
Elfektetem a motort, aztán valahogy elverem azt a szemet. Érdekes, az oldalukon van 1100-ért 520-as patentszem, már nem hívom fel őket, de Isten bizony nem értem
hidegvágó
eddig mindet avval vertem szét
de nem biztatlak mert egyesek szerint veszélyes, bár én évek óta avval járok több motorral is
Szevasztok! Rendelek a gerecséről valami jó állapotú használt láncot, sajnos most nem tudok kiadni 30 ezret új szettre. Azt mondták, hogy ehhez csak nittelő szem van, nem is létezik hozzá patentszem. A kérdésem az lenne, mi a legegyszerűbb módja házilag elnittelni a szemet majd?
azok a gumiharmonikák meg vannak méretezve
azt hiszem a nagyvason láttam hogy többféle szár mérethez is volt náluk
a harmonika közel sem zár jól
az inkább csak azért van hogy a szárat védje a kövek és társaitól

én tuti rendelnék egy szettet kompletten ha nekem folyna......
aztán 20 évig ismét üzemelne hiba nélkül
most kaptam az infot, hogy ha harang van rajta akkor felesleges a porlehúzó, hisz az csak akkor lát el funkciót ha nyitott a telószár....
ránézésre nem mondanám bonyolult szerkezetnek, semmi szelepelés... se húzó-, se nyomófokozat állítási lehetőség!
De majd kiderül ha szétszedem, csak be kell szerezni hozzá a hozzávalókat!
A porlehúzó szimering ára az amin felakad a szemem
Muszáj vennem most már gumiharmonikát is, mert az sokat véd szerintem!
Nem tudod abból milyen kell, mert a nagyvason láttam többféle méretet, de fogalmam sincs erre milyen kell!
fz-n cseréltem már, az nem volt ördöngösség
igazándiból nem is emlékszem a részletekre szóval tuti nem volt megerőltető feladat
az xt láb sem lehet bonyolultabb
a porvédő szimering méretét nem tudja valaki? (miért ilyen baszott drága.... 2 szimering ára)
ja biztos van benne valami, hiszen más irányú terhelést!mozgást kell bírnia...
kíváncsi leszek milyen meló kicserélni
szimóba tettem sima bolti szimmeringet pár hét múlva folyt.....
elméletileg más kialakítású az amelyik forgó tengelyre készült mint a telóra
Üdv!

Haldoklik az első teleszkópban a szimering cserélt már valaki?Hol érdemes venni? Vagy ha megvan a méret, akkor lehet kapni csapágyboltban is vagy valami specko szimering ez?
Neked meg van tehát ha kell majd elkérem mert mostanába nem lesz rá pénzem