Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdvözletem.
Tud valaki eladó TT250, vagy TT350 est ?
huligoon@gmail.com
ha nem homokbányázol és nem készülsz afrikába bőven jó a kisebb hőértékű is
mondjuk én kipróbálom a homokbányában is vasárnap(ha összejön a terv) majd írok ha becseppen a vége
Köszönöm uraim a segítséget :D
én a hondától rendeltem, azok az osztrákoktól hoznak mindent
csak nem hamis....
az xr4 azóta amióta densoval járok ritkán indul a 2. rúgásra szinte mindig az elsőre röffen
előtte meg csak a cumi volt vele néha negyed órát pumpáltam
Ponty eccerre
NGK DPR8EA-9 kell bele, de Ininek ez nem jön be. Én ilyet használok, gondom nincs vele. Egyébként amire Te gondolsz az a Denso X24EPR-U9-es gyertya lesz. Unixban mindkettő van!
nekem denso x22epr-u9 van benne
a denso x24epr-u9 a magasabb hőérték(ngk 8as)
Szia Ini mond már meg hogy te milyen gyertyát használsz az xt-be nem emlékszem már milyet írtál persze ha kérhetek ilyet :D
kérjek telefonszámot?
most csinálták, szigetszentmiklós vagy szigethalom vagy valahol a környékben
25-ről lett 20-ra alkudva mert kettő lett egyszerre csinálva
Nagyon szép
Szerintem nekem is kéne egy olyan védő mint neked van
ami már a videón is necces az már szinte motorozhatatlan terület
volt olyan nekem is hogy már vért izzadtam aztán videón visszanézve olyan volt mint valami babahomokozó......
Ide bárki eljöhet! A videó nem adja vissza, és a sebességet sem, de ezt mindenki tudja. Meg mintha előben jobban pörögne a motor is, mint a videón.
felénk 10km körzetben az összes dombot összeraknánk akkor sincs ekkora....
Sziasztok!

Voltunk motorozni, van egy kisebb videó, de a java nem ez a pályának! Egyébként sem adja vissza, de nagyon jó volt! Ha ráértek és érdekel titeket, kacsintsatok rá!

http://youtu.be/dQopZdJP9To
ja az ülés azért áll így mert próbálgattam az ülésmagasságot változtatni, a honda után nem kényelmes a pozíció
88tól már hátul is tárcsás
terepen nem sok jelentősége van ám.......
gyárias kinézetű de nem gyári fényezés
most kb 300-ban van a gép
A pélóba Ini, ez nem semmi, főleg hogy hátul már tárcsafékes. Ez nagyon egyben van
már csak a doboztartó konzol hiányzik aztán teljes a gép
Nem rossz gép, van rajta pár nem gyári megoldás, de elég nehéz olyat találni, amin minden jó! Ha a motorja jó, ne foglalkozz vele. Most jöttem rá, hogy én is féltem az állapotát az enyémnek, ezért sem vagyok olyan "bátor". Gondolom egy álom az MTX után (nekem is az volt). Sok boldog km-t vele. Azért valami kis videót csinálhatsz majd, lehet én is rakok fel, ha lesz valami értelmes.
Leengedtem találomra, elől 1 bar, hátul 1.4 bar. Majd meglássuk. Gyorsan nem megyek ám, puha vagyok hozzá még!
már csak egy 3aj blokk kell bele aztán jöhet az afrika túra
ennek még 30 literes ám a gyári tankja, itt nem a tank alatt van a légszűrő
majd ma én is teszek fotót fel mert megcsövesedtem
ha nagyon leengeded akkor az a téglás-köves rész akár ki is csípheti a belsőt nagy sebességnél
de saras részen meg az a jobb minél laposabb
majd rájössz mi a jó
Sziasztok ez volna a motorom még fejlesztés alatt két napos a vas
Vakszelep elől hátul van! A nyomást csak "komoly" terepre akarom leengedni nagyon alacsony szintre. 2baron olyan mintha csak a középső kockákon menne a motor. Mi a véleményed, először mennyire engedjem le? 1-2 részen kicsit taknyos, tele gyökerekkel.

Ez maga a pálya, 02:25-től a téglás részig egy kis ízelítő. Többi része is hasonló, de sok helyen sokkal keményebb! Érdemes végignézni.
vakszeleped van? mert akkor lemehetsz akár 0,5 barig is
szép óvatosan enni fogja a belsőt nekem év végérre a hondán már tiszta morzsalékos