Keményebb terepre milyen guminyomást használtok? Erdei poroszkálásra nekem majdnem tökmindegy (2 barig), úgy is lassan megyek. De ma is ki akarok menni az enduró pályára, oda mi ajánlott?
szerezz egy kapcsolási rajzot aztán nézd át milyen kapcsolók vannak a gyújtásba beépítve
nekem pl összefügg az üresjelző, kuplugngál a kapcsoló, oldaltámasz kapcsoló, vészleállító, és a gyújtáskapcsoló
a hondánál csak letestel a vészleállító és utána nincs gyújtás
Sziasztok!
Valaki meg tudná nekem mondani hogy a képen látható kapcsoló az hogyan működik? Testet ki-be kapcsolja a gyújtásnak, vagy a jeladót (gondolom az van rákötve) köti vissza testre?
Azt csinálja a moci hogy ha fogom a gázkart minden okké, működik. Elengedem megáll. De nem húzom a gázt csak a kezem tartom rajta. Megnéztem hátha a karbinál van valami, de nem ott minden rendben. Rugdaltam nem akart elindulni, aztán egyszer jól megrázott a kormány. Sejtettem hogy gyújtás lesz.
Azt csináltam hogy magára a kormányra tekertem egy megblankolt vezetéket a másik felét meg a vázra tekertem. És innentől kezdve minden jó lett, szépen jár, nem durrog. Ezért kérdezem hogy miért lehet ez, mert a kapcsolónak valami köze kell hogy legyen a testhez. Én szétszedtem a kapcsolót, 2 érintkezőt látok azok jók, mindegyikre egy-egy vezeték van kötve és azok nincsenek leszakadva sem. Eddig azért működhetett normálisan mert a Kuplung bovden be volt kötve. Azon keresztül megkapta a testet a kormány, így a kapcsoló is. Csak néha szikrázott a kuplung feszítő csavarja Ja, és megnéztem a bal oldalon is a kapcsolókat (Fény ki/be - Fény tompított/erős - Index - Duda ) is, és egyik sincs rákötve a gyújtásra. Nem olyan mint pl. a simsonoknál csinálják hogy ha balra vagy jobbra húzod az indexet akkor leáll a moci (persze ez csak akkor működik ha nincs index ) .
Szóval, valaki tudja hogyan működik ez a kapcsoló?
Tegnap megvolt az első krossz pálya látogatásom, ma pedig az enduró pályát is megnéztem (ELŐSZÖR). A krossz természetesen ugratások nélkül enduró beütéssel mentem rajta, de próbáltam tempósan. Az enduró az elég kemény volt, oda még fel kell nőnöm. Holnap ha nem lesz sár ugyan azon a nyomon megyünk még egyet.
no az még szép lenne
hideg motornál kell beállítani, aztán üzemmeleg állapotban 0 lesz(legalábbis ez a cél)
melegen lazítsd ki a szelepdekni csavarokat aztán ha teljesen kihűlt állítsd be
3 litert vegyél hozzá, nem kell egészen ennyi bele
meg hf 145 szűrőt
jobb oldalidom alatt van az olajtartály onnan is engedd le
a tank alatt van a légszűrő azt is nézd meg, nehezen beszerezhető szereti a nép mókolni
a km spirál nem lesz bonyolult mert sima csavaros mindkét vége 4szüg béllel
akármelyik motoros/robogósboltban kapsz csak a hossz legyen jó
a fordulatszámot nem tudom az nekem mindegyiknél jó volt.....
de ha ép a külső rész akkor lehet csinálni belsőt bele könnyen
találd ki milyen színű lesz aztán azt írasd be a forgalmiba átíráskor
ha tudsz csináltatni gyári mintájú matricát az lenne az igazi
aztán ami tetszik jobban fehér-piros vagy kék-sárga
mondjuk ha medmex akkor meg terepszín legyen
csak nehogy ne találd meg az erdőben utána
nekem pl összefügg az üresjelző, kuplugngál a kapcsoló, oldaltámasz kapcsoló, vészleállító, és a gyújtáskapcsoló
a hondánál csak letestel a vészleállító és utána nincs gyújtás
Valaki meg tudná nekem mondani hogy a képen látható kapcsoló az hogyan működik? Testet ki-be kapcsolja a gyújtásnak, vagy a jeladót (gondolom az van rákötve) köti vissza testre?
Azt csinálja a moci hogy ha fogom a gázkart minden okké, működik. Elengedem megáll. De nem húzom a gázt csak a kezem tartom rajta. Megnéztem hátha a karbinál van valami, de nem ott minden rendben. Rugdaltam nem akart elindulni, aztán egyszer jól megrázott a kormány. Sejtettem hogy gyújtás lesz.
Azt csináltam hogy magára a kormányra tekertem egy megblankolt vezetéket a másik felét meg a vázra tekertem. És innentől kezdve minden jó lett, szépen jár, nem durrog. Ezért kérdezem hogy miért lehet ez, mert a kapcsolónak valami köze kell hogy legyen a testhez. Én szétszedtem a kapcsolót, 2 érintkezőt látok azok jók, mindegyikre egy-egy vezeték van kötve és azok nincsenek leszakadva sem. Eddig azért működhetett normálisan mert a Kuplung bovden be volt kötve. Azon keresztül megkapta a testet a kormány, így a kapcsoló is. Csak néha szikrázott a kuplung feszítő csavarja Ja, és megnéztem a bal oldalon is a kapcsolókat (Fény ki/be - Fény tompított/erős - Index - Duda ) is, és egyik sincs rákötve a gyújtásra. Nem olyan mint pl. a simsonoknál csinálják hogy ha balra vagy jobbra húzod az indexet akkor leáll a moci (persze ez csak akkor működik ha nincs index ) .
Szóval, valaki tudja hogyan működik ez a kapcsoló?
Tegnap megvolt az első krossz pálya látogatásom, ma pedig az enduró pályát is megnéztem (ELŐSZÖR). A krossz természetesen ugratások nélkül enduró beütéssel mentem rajta, de próbáltam tempósan. Az enduró az elég kemény volt, oda még fel kell nőnöm. Holnap ha nem lesz sár ugyan azon a nyomon megyünk még egyet.
hideg motornál kell beállítani, aztán üzemmeleg állapotban 0 lesz(legalábbis ez a cél)
melegen lazítsd ki a szelepdekni csavarokat aztán ha teljesen kihűlt állítsd be
meg hf 145 szűrőt
jobb oldalidom alatt van az olajtartály onnan is engedd le
a tank alatt van a légszűrő azt is nézd meg, nehezen beszerezhető szereti a nép mókolni
akkor ilyen a "rendes" kinézet(ténéré felirat rajzot lehet szerezni)
de a könyv szerint ez a tartomány amiben mozoghat.... csak azért írtam!
eddig mindig jó volt
a könyv 0,07-0,12 és 0,12-0,17mm ír
kipufogó: 0,12-0,17mm
Ha rosszul tudnám, javítson valaki!
Köszi a linket is
Majd egy fényképet mutathatnál róla, vagy arról a matt feketéről van szó ami xl topicban volt nagy dobozzal hátul?:)
Spirál, katt
akármelyik motoros/robogósboltban kapsz csak a hossz legyen jó
a fordulatszámot nem tudom az nekem mindegyiknél jó volt.....
de ha ép a külső rész akkor lehet csinálni belsőt bele könnyen
Amúgy meg müanyag tankos de meg van gyári is meg gyári ülése is meg van meg egy kazal alkatrész
Spirálokat hol kapok?
ha tudsz csináltatni gyári mintájú matricát az lenne az igazi
aztán ami tetszik jobban fehér-piros vagy kék-sárga
mondjuk ha medmex akkor meg terepszín legyen
csak nehogy ne találd meg az erdőben utána