Szerinted ha jawa 350 kalforniát egyedül cipeltem mindehova persze bukócső meg stb akkor egy tenere probléma lesz?
Szerintem nem lesz gond meg taknyolni se nagyon szeretnék vele nekem nem élet célom a cross pálya inkább egy jó sátorozás meg egy jó nagy peca
kb mint az úszós peca meg a fenekezés.......
jó mindkettő de máshogy
az biztos hogy szívatós terepen többet fogsz majd izzadni
és meg kell erősödni annyira hogy fel tudd emelni
Mi tervezünk ilyeneket haverjaimmal, majd szólok. Szombaton is megyünk motorozni, ha van kedved gyere csak;) Amit mondtam már, ha jobb idő lesz a Dunát is, oda is sátrazni akarunk menni.
volt olyan nap hogy 2x tankoltuk a szimót teli.....
most meg biciklivel többet megyek mint motorral
nincs a környékben senki akivel lehetne menni valahová, mert vagy széttúrnak mindent a határban vagy olyan finnyás hogy ha van egy kis por már visszafordul
simán el tudnék képzelni egy sátras-vadkempinges szalonnasütős túrákat szombat oda vasárnap vissza tökmindegy merre csak ne aszfalt legyen a kerék alatt
De jó is volt, mikor gimiben elkezdődött a nyári szünet, hajnali 2előtt sose értem haza, robogókkal motoroztunk meg dumáltunk. Most meg alig lehet összeszedni az embereket, hogy csináljunk valamit...
nekünk annyi volt a tuning hogy a kipuff végéből kiszedtük a hangtompítót
aztán amikor a yardok beígérték a pofonosztást visszatettük
én még a másik felébe is tettem egy felet a tompítóból biztos ami biztos
éjszakákon át tekeregtünk a faluban kellett a halk gép.....
én az enyémet most újítottam fel, nem tervezem eladni, jó lesz majd a gyerekemnek egyszer.... lassan már alig lesz normál simson, mert a mai generáció "tuningol" (vagyis szétb@ssza), vág fúr, farag... a mi időnkben (pedig én sem vagyok túlságosan öreg) is volt tuning láz, de az kb kimerült annyiban, hogy felvezettük endurosra a kipufogót stb. most már 90ccm 100 felömlő... csak minek? nem erre lett kitalálva a simson, miért nem vesz akkor egy másik, nagyobb motort, ha gyorsabban akar menni... 60-nál már instabil a motor, mit akar 100-zal menni...
nekem is van egy gyári festésű......
bár abban van némi folytonossági hiány
addig használom amíg megy utána eladom, nem javítgatom, nem éri meg
inkább veszek egy 125-150es 4t robeszt(simson árban) aztán avval járok melózni
én az xt-t 220ért vettem, igaz lejárt műszakival szar akku&szívócsonkal kb most van 300ban átíratással együtt
Egy simson lassan drágább lesz mint egy XT.... sőt van amiért már most többet akarnak kérni (200 felett )!
Kuriózum egy simson, de azért az nevetséges, hogy némelyik ember mit el akar kérni érte... EZ azért nem semmi
várt egy darabig, de kell a kocsira költeni aztán elpasszolta
adtál volna némi foglalót szerintem megtartotta volna még egy ideig
most már mindegy
a piacon ilyen 80-100 ezrekért árulták a többi szimót
de nem adták el őket
Szerintem nem lesz gond meg taknyolni se nagyon szeretnék vele nekem nem élet célom a cross pálya inkább egy jó sátorozás meg egy jó nagy peca
jó mindkettő de máshogy
az biztos hogy szívatós terepen többet fogsz majd izzadni
és meg kell erősödni annyira hogy fel tudd emelni
Remélem lesz olyan jó mint a mtx
Kéne majd egy két dolog hozzá pl km óra spirál meg fordszám mérő spirál
milyen blokk van benne?
típusazonos 1vj?
azért is írtam hogy drága.....
motor ügyben meg írok mindjárt mailt
én a harmadáért adtam el, azóta már a 2. tulajnál van, de most megint eladó.
még mindig nincs motor, de kilátásba sincs sajnos
csak drága
még mindig nincs rendszámos? jöhetnél már túrázni a hegyekbe
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
de írj mailt ha van valami aztán meglátom tudok-e menni
most meg biciklivel többet megyek mint motorral
nincs a környékben senki akivel lehetne menni valahová, mert vagy széttúrnak mindent a határban vagy olyan finnyás hogy ha van egy kis por már visszafordul
simán el tudnék képzelni egy sátras-vadkempinges szalonnasütős túrákat szombat oda vasárnap vissza tökmindegy merre csak ne aszfalt legyen a kerék alatt
aztán amikor a yardok beígérték a pofonosztást visszatettük
én még a másik felébe is tettem egy felet a tompítóból biztos ami biztos
éjszakákon át tekeregtünk a faluban kellett a halk gép.....
bár abban van némi folytonossági hiány
addig használom amíg megy utána eladom, nem javítgatom, nem éri meg
inkább veszek egy 125-150es 4t robeszt(simson árban) aztán avval járok melózni
én az xt-t 220ért vettem, igaz lejárt műszakival szar akku&szívócsonkal kb most van 300ban átíratással együtt
Kuriózum egy simson, de azért az nevetséges, hogy némelyik ember mit el akar kérni érte...
EZ azért nem semmi
adtál volna némi foglalót szerintem megtartotta volna még egy ideig
most már mindegy
a piacon ilyen 80-100 ezrekért árulták a többi szimót
de nem adták el őket